LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Katholieke valentijnskaart voor protestanten nieuwsredactie DEN BOSCH - Katholieke jongeren kregen dit weekend, tijdens een Katholieke Jongerendag in Den Bosch, een kaart mee die ze op Valentijnsdag (14 februari) naar een protestantse kerk moet sturen, zo weet Manna-vandaag.nl te melden. De kaart toont foto's van rooms-katholieke jongeren met een kaars en van een protestantse jongeren met een Bijbel. Op de achterkant van de kaart staat als groet: ‘Ik wil u gewoon even laten weten dat ik u liefheb’ bron Oh, dit vind ik zo'n mooi initiatief. Wie weet hier meer van? Misschien wel leuk en prikkelend voor onze Protestantse broders en zusters? Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 wel leuk idee. Ik wil ook weleens een katholieke valentijnskaart krijgen. Ik wil überhaupt weleens een valentijnskaart krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Paapse propaganda om onze kinderen te verleiden! Leuk initiatief verder, zulke dingen zouden vaker moeten gebeuren(van beide kanten). Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 5 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:00:15 schreef Hester het volgende: wel leuk idee. Ik wil ook weleens een katholieke valentijnskaart krijgen. Ik wil überhaupt weleens een valentijnskaart krijgen. Achgussie. Dan krijg jij een Valentijnskaart, met Maria-Katharina van Emmerich of een andere katholieke hysterica Heilige. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Trouwens, ben ik de enige die het typisch vind dat de protestanten met bijbel en de katholieken zonder zijn afgebeeld? Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:02:20 schreef Machiavelli het volgende: Trouwens, ben ik de enige die het typisch vind dat de protestanten met bijbel en de katholieken zonder zijn afgebeeld? Dat zal ongetwijfeld bewust zo zijn gedaan. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 5 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:02:20 schreef Machiavelli het volgende: Trouwens, ben ik de enige die het typisch vind dat de protestanten met bijbel en de katholieken zonder zijn afgebeeld? Ik vind het anders ook wel van boekdelen spreken dat je Bijbel met een kleine letter schrijft. Dat zou ik nou nóóit doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:02:20 schreef Machiavelli het volgende: Trouwens, ben ik de enige die het typisch vind dat de protestanten met bijbel en de katholieken zonder zijn afgebeeld? Yep, jullie hebben de Bijbel, maar wij hebben het Licht. Verschil moet er natuurlijk wel zijn hè? * RobertF vindt het een erg charmant en leuk initiatief. Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:01:51 schreef Pius_XII het volgende: [...] Dan krijg jij een Valentijnskaart, met Innocentius III of een andere katholieke kruisvaarder wannabe heilige. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:01:51 schreef Pius_XII het volgende: [...] Achgussie. Dan krijg jij een Valentijnskaart, met Maria-Katharina van Emmerich of een andere katholieke hysterica Heilige. joepie The Passion of the Christ is grotendeels van Emmerich gejat...........(volgens mij was het Anna Katharina Emmerick hoor ) Dat mens is trouwens wel langdradig hoor.....200 pagina's, wat Gibson in twee uur kan tssssss * marliesje wil ook een valentijns kaart want oecumene is cool Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 5 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:11:07 schreef KennethB het volgende: [...] Dat lijkt me best tof eigenlijk. Dan hoop ik dat de Bevindelijken en de Vrijgemaakten er een sturen met Kersten c.q. Schilder. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Kunnen we elkaar niet allemaal een kaart sturen? Voor St. Nicolaas ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Pff, en de onschuldige midden-orthodoxen worden er weer buiten gelaten? Maar als er katholieken hier zijn met behoefte aan een kaartje van een Christelijk Gereformeerde dan wil ik ze graag ter wille zijn hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Ik wil ook kaartjes, van iedereen is welkom . Voorwaarde is wel dat het met TNT post verstuurd moet worden. (extra werkgelegenheid voor mij als zaterdagpostbode) Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Ja, ik werk ook voor TNT. Graag dus niet via TNT, ik krijg naar mijn weten namelijk niet betaald per stuk maar per wijk Thorgrem. Zullen we lootjes trekken? Ik wil een kaartje van een stoere kerkvader of een mysticus ofzo. Of de heilige Judas, is ook altijd welkom. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Ik wil wel een kaartje van een kerkhervormer met wat rake teksten erbij. Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 kunnen we niet een dergelijk e-card systeem maken Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Krijg ik ook een kaartje? Dan kunnen we zelfs internationaal gaan oecumeneren. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:30:35 schreef ThijsK het volgende: kunnen we niet een dergelijk e-card systeem maken Dat zou wel een leuk idee zijn. Hier zijn enkele leuke katholieke/christelijke e-cards: link Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 als evangelischen meedoen, naar wie moeten ze dan kaartjes sturen? a GerGem? b Hersteld Hervormd? c Rooms-Katholiek? d anders, namelijk... Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 d, al het bovenstaande Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:27:30 schreef KennethB het volgende: Zullen we lootjes trekken? Ik wil een kaartje van een stoere kerkvader of een mysticus ofzo. Of de heilige Judas, is ook altijd welkom. Ik ben voor! Dat kan je doen via zo'n lootjestreksysteem op internet. Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Quote: Op maandag 05 november 2007 22:00:15 schreef Hester het volgende: wel leuk idee. Ik wil ook weleens een katholieke valentijnskaart krijgen. Ik wil überhaupt weleens een valentijnskaart krijgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 Ik wil ook een kaartje! En ik wil er ook wel 1 sturen! Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst 5 november 2007 we kunnen ook onze eigen oecumenische valentijn houden......moeten we wel iemand hebben die discreet een adressenlijst aanmaakt en verdeelt Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten