das fritsel 0 Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 acoustic torment admonish antestor arvinger ashen mortality blood drift borgazur burning feutus vomit ceremonial sacred crimson moonlight dark endless demon hunter demonic dismemberment demoniciduth divine symphony docile docnargath drottnar duister maanlicht elgibbor eluveitie encryptor engravor eternal mystery exhale extol family force 5 firethrone flactorophia frost like ashes frosthardr haggard HB holy blood horde immortal souls in vain inevitable end ira divina kekal killswitch engage lengsel level light shall prevail megadeth morphia mortification mxpx natan organic matter parakletos paramaecium pantokrator pax 217 poems of shadows purified requital royal anguish sacrificium sanctifica saviour machine schaliach scourged flesh shadows of paragon slechtvalk soul of the saviour sympathy synnove taketh the showdown the spirrit that guides us tortured conscience vaakevandring vaande vardoger verdelger virgin black vomitorial corpulence vomitous discharge VIXIVI wedding party wrathful plague zao Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Quote: Op woensdag 02 januari 2008 21:15:41 schreef Gorthaur het volgende: Wat zie ik nou? Machiavelli noemt zo'n linkse post-hardcore band? Helaas kan ik mijn muzieksmaak niet aanpassen aan mijn politieke voorkeuren, dan zou ik een groot deel van mijn muziek weg moeten doen. Samengevoegd: @ Das fritsel: Alleen van de namen van die bands word ik al depressief. Samengevoegd: Goed, mijn lijst van expliciet christelijke muziek in mijn verzameling (voorzover in de gauwigheid opgemerkt: VeggieTales Adrian Snell Amy Grant Sixpence None The Richer Handel Gregorio Allegri Gabriel Faure Byzantine Music Choir Gregorian Chants Benedictine Monks of Santo Domingo de Silos J.S. Bach Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 De laatste tijd vind ik 'Ernst van de Zaak' phat. Nederlandstalige christelijke rap/hiphop. Check maar 'ns op youtube als je tegen radicale teksten kan Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Quote: Op woensdag 02 januari 2008 23:37:49 schreef Machiavelli het volgende: @ Das fritsel: Alleen van de namen van die bands word ik al depressief. waarom? Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 nog een paar: - August burns Red - All that remains - Still remains - Disciple - Destroy the Runner - Subseven - Emery - Blindside - Soul embraced - Norma Jean - Chasing Victory - Figure Four - Life in your way - Liquid Tension Experiment - Mortification - The devil wears pararda - Stryper - War of Ages - xDeathstarx Misschien paar dubbel , sorry daarvoor . Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Waarom zitten er toch zoveel liefhebbers van de zwaardere muzieksoorten hier op credible? Ik blijf me er telkens weer over verbazen... Iig niemand die fan is van de Backstreet Boys of iets dergelijks... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Op credible zitten idd een hoop fijnproevers. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Ik vermoed dat mensen die van 'alternatievere' genres houden vaak toch wat gehechter zijn aan hun muziekstijl, en dan ook eerder gaan reageren op muziektopics, ofzo. Trouwens, blijkbaar luister ik af en toe christelijke muziek zonder het zelf te weten, stel je voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 00:29:54 schreef Eli7 het volgende: Waarom zitten er toch zoveel liefhebbers van de zwaardere muzieksoorten hier op credible? Ik blijf me er telkens weer over verbazen... Iig niemand die fan is van de Backstreet Boys of iets dergelijks... Bwoah, fan... Meer mensen die alles luisteren als het maar een christeljk labeltje heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 01:09:57 schreef Iriacynthe het volgende: Ik vermoed dat mensen die van 'alternatievere' genres houden vaak toch wat gehechter zijn aan hun muziekstijl, en dan ook eerder gaan reageren op muziektopics, ofzo. Dat ook. Samengevoegd: Quote: Op donderdag 03 januari 2008 01:10:07 schreef AndreasJ het volgende: Bwoah, fan... Meer mensen die alles luisteren als het maar een christeljk labeltje heeft. En ook dat. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Datheen de berijming van 1773 Herman Boon Johan de Heer Opwekking voor kinderen Link naar bericht Deel via andere websites
Ikraj 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 This Beautiful Republic Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 00:04:36 schreef das fritsel het volgende: [...] waarom? Scourged flesh, megadeth, flactorophia e.d. Dat zijn het soort namen waarvan mijn polsen beginnen te jeuken en ik zin heb om dat te bestrijden door erin te gaan snijden. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 wat naar voor je... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 13:11:13 schreef Machiavelli het volgende: [...] Scourged flesh, megadeth, flactorophia e.d. Dat zijn het soort namen waarvan mijn polsen beginnen te jeuken en ik zin heb om dat te bestrijden door erin te gaan snijden. Watje Volgens mij zijn dat gewoon de 'gory' grindcore bandnamen. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 18:03:26 schreef AndreasJ het volgende: [...] Watje Volgens mij zijn dat gewoon de 'gory' grindcore bandnamen. Dat bedoel ik, shit, dat is dus de reden dat al die alto's zo depressief zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 18:04:50 schreef Machiavelli het volgende: [...]Dat bedoel ik, shit, dat is dus de reden dat al die alto's zo depressief zijn. Nee, da's de reden waarom de meeste grindcorecrusties vegetarisch/veganistisch zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
SethvanStee 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 - This runs Trough - FONO - Fort Pastor - Everyday Sunday - Kids in the way .. wat doe ik moeilijk .. link: link Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 18:04:50 schreef Machiavelli het volgende: [...]Dat bedoel ik, shit, dat is dus de reden dat al die alto's zo depressief zijn. ik ken zeer weinig tot geen "alto's" die naar goregrind luisteren.. en waarom zou je depresief worden van een bandnaam? neen, ik snap je niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Mensen die naar goregrind, grindcore, metal e.d. zijn alto's. Heel simpel. En dat je me niet snapt vind ik jammer. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 21:38:27 schreef Machiavelli het volgende: Mensen die naar goregrind, grindcore, metal e.d. zijn alto's. Heel simpel. En dat je me niet snapt vind ik jammer. Schreef iemand die een posthardcore band noemde. Link naar bericht Deel via andere websites
das fritsel 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 21:38:27 schreef Machiavelli het volgende: Mensen die naar goregrind, grindcore, metal e.d. zijn alto's. Heel simpel. En dat je me niet snapt vind ik jammer. omg, waar haal je dat vandaan? dat is echt totaal belachelijk... de muzieksmaak maakt dus dat wat je bent? als mijn vader naar metal zou luisteren zou hij ook alto zijn? serieus, dat is echt het stomste wat ik ooit heb gehoord... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Quote: Op donderdag 03 januari 2008 21:39:16 schreef Gorthaur het volgende: [...] Schreef iemand die een posthardcore band noemde. Posthardcore, da's toch gewoon emo? Ik had dat niet achter Machophallus gezocht Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 posthardcore is over het algemeen meer screamo, dan emo. Ook vaak een mengeling. Veel poprock/punkpop bandjes worden vaan emo genoemd, zoals bijvoorbeeld Dashboard Confessional. Posthardcore is meer screamo, I guess. Typisch voorbeeld van posthardcore is I Am Ghost. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2008 Emo genoeg voor mij. Het klopt wel met wattie schreef over jeuk aan z'n pols... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten