Spring naar bijdragen

Verschil tussen man en vrouw?


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

Tuurlijk zijn er meer verschillen. Zoals kaart lezen en auto rijden.

(en dan nu eerst een bakkie thee, en dan straks even de reacties bekijken
big-smile.gif
)

O en voor de heren, het voetbal begint nu op SBS6.

Ik heb een hekel aan voetbal, en mijn TomTom is een vrouw rofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het spijt me om toe te geven, maar mannen kunnen over het algemeen beter auto rijden dan vrouwen.

En ik ben typisch vrouw wat betreft kaartlezen, richtingsgevoel, orientatie, en dergelijke.

Verder vind ik een van de grootste verschillen tussen mannen en vrouwen dat vrouwen veel meer zeuren om niets, dan mannen. Daarom vind ik mannen ook leuker dan vrouwen party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Het spijt me om toe te geven, maar mannen kunnen over het algemeen beter auto rijden dan vrouwen.

En ik ben typisch vrouw wat betreft kaartlezen, richtingsgevoel, orientatie, en dergelijke.

Hm, true.

Quote:
Verder vind ik een van de grootste verschillen tussen mannen en vrouwen dat vrouwen veel meer zeuren om niets, dan mannen. Daarom vind ik mannen ook leuker dan vrouwen
party.gif

Mannen zeuren over voetbal, bier, de gouden kooi. Oftwel: ook over niks. engel.gifMaar er zijn uitzonderingen (die zeuren over belangrijke dingen) en die vind ik leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Mannen zeuren over voetbal, bier, de gouden kooi. Oftwel: ook over niks.
engel.gif
Maar
er zijn uitzonderingen (die zeuren over belangrijke dingen) en die vind ik leuk.

Ja, maar dat is anders zeuren dan vrouwen doen. Vrouwen kunnen echt zo ontzettend zeuren over hun uiterlijk, over het uiterlijk van anderen, ze kunnen zó ontzettend lang doen over het uitpraten van een ruzie (Ja, maar ik vond toen dit en dat vond ik niet leuk en snap je dan niet dat *blablablabla* waarna ze elkaar huilend in de armen vallen hamer.gif)

Quote:

ik zeur nooit over voetbal, bier of de gouden kooi
widegrin.gif

widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

pfff vrouwen echt waar, k ben het helemaal met je eens. Je moet eens gaan vergaderen met alleen maar vrouwen....wat een gedoe. Zet er 1 man bij en het is al een stuk gestructureerder!

Dit doe ik dus altijd op me werk...

Mensen, wat moet je soms een geduld hebben met 8 vrouwen in 1 team.. Ik wilde dat daar eens een man bij zou komen.. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

lijkt me wel duidelijk

Ik kan me anders nog wel herinneren dat je een heel zeurverhaal ophing over voetbal (vond je niets), bier (dronk je niet, vond je ook niets) en over de Gouden kooi (baggerprogramma, bleef je uren over dooremmeren). Je bent dus eigenlijk geen haar beter. dis.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Voor wat betreft humor?

Gisteren was ik bij een vriendin en toen liet ik haar wat leuke youtube filmpjes zien, maar op een gegeven moment keken we deze:

Naja, af en toe zit er wel wat ongepolijst taalgebruik in, maar wat die filmpjes nou echt zo lollig maakt, dat zijn die over-the-top vechtscenes. Ik lag dus helemaal dubbel (vooral wanneer die die spijker in z'n hoofd krijgt, of als de caravan helemaal aan gort gaat).
clown.gif
En ja, ik weet wel dat het best kinderachtig is enzo, maar zij zat er bij te kijken met van die glazige ogen, ze vond het helemaal niks.
nooo.gif

Dus dan vraag ik me af, hebben de meeste vrouwen dat nou? Is dit een typisch jongetjes-iets? Of valt dat mee?

Emmy vond 't grappig. Daar gaat je theorie... rofl.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Vrouwen hebben series als the A team nooit gekeken en snappen het daarom niet zo. Daarnaast zijn vrouwen wat fijngevoeliger, denk ik.

Ik heb bepaald geen freakshow hier om me heen verzameld (dat is alleen in de virtuele wereld zo widegrin.gif) maar kan zo drie vrouwen opnoemen die fan zijn van The A Team.


Samengevoegd:

Quote:

Misschien is dat een verschil, vrouwen houden wat meer van hygiene
knipoog_dicht.gif

Mannen ook, daarom gaan ze nooit op die ranzige wc-brillen zitten. clown.gif


Samengevoegd:

Quote:

Het spijt me om toe te geven, maar mannen kunnen over het algemeen beter auto rijden dan vrouwen.

En ik ben typisch vrouw wat betreft kaartlezen, richtingsgevoel, orientatie, en dergelijke.

Klopt, zelfs met zo'n ding dat je de weg wijst, weet je nog te verdwalen. puh2.gif

Maar één troost: je rijdt wel als een man. worshippy.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Ja, maar dat is anders zeuren dan vrouwen doen. Vrouwen kunnen echt zo ontzettend zeuren over hun uiterlijk, over het uiterlijk van anderen, ze kunnen zó ontzettend lang doen over het uitpraten van een ruzie (Ja, maar ik vond toen dit en dat vond ik niet leuk en snap je dan niet dat *blablablabla* waarna ze elkaar huilend in de armen vallen
hamer.gif
)

Afgezien van het huilend in de armen vallen, moet ik constateren dat ik een echte vrouw ben in dit opzicht. nooo.gif


Samengevoegd:

Quote:
engel.gifverbaasd.gif
alsof mannen geen dure hobby's hebben???
rofl.gif

Ach kom, CD's en DVD's zijn heel goedkoop. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Je kunt zeggen wat je wil... ze heeft een fijne rijstijl.
yes.gif

Geen nette, geen goede, maar wel een hele fijne.
clown.gif

Quote:

Klopt, zelfs met zo'n ding dat je de weg wijst, weet je nog te verdwalen.
puh2.gif

Maar één troost: je rijdt wel als een man.
worshippy.gif

QED biggrin.gifrofl.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid