Spring naar bijdragen

Verschil tussen man en vrouw?


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Tadaaaaa, mijn stelling bewijst zichzelf meteen! Als je echt gevoel voor humor had had je me niet virtueel geschopt.
widegrin.gif

* marliesje steekt haar middelvinger op en loopt boos weg nee audio, jouw stelling bewijst alleen dat ik virtueel ook makkelijk op de kast te jagen ben, net als in real life overigens. Zo. Klaar. Punt. Uit. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

ik dacht dat alleen vrouwen scheten laten vies vonden
worshippy.gif

Niet zó snel dame, ik vind het heerlijk om scheten te laten, vooral als ze zo'n lekkere eierengeur hebben. Het liefst laat ik ze in gezelschap en stel ik een ander verntwoordelijk. yes.gif

Ik vind alleen dat vrouwen dat recht niet hbben, dat is voorbehouden aan de man. copper2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Niet zó snel dame, ik vind het heerlijk om scheten te laten, vooral als ze zo'n lekkere eierengeur hebben. Het liefst laat ik ze in gezelschap en stel ik een ander verntwoordelijk.
yes.gif

Ik vind alleen dat vrouwen dat recht niet hbben, dat is voorbehouden aan de man.
copper2.gif

dat moet je dan toch is uitleggen, hoe dat nou zit met dat scheten laten. Ik ben al opgegroeid met een broertje die het fantastisch vond mij te verblijden met geuren afkomstig uit zijn darmen en nu ga je me vertellen dat mannen daar het alleenrecht op hebben. Scheten zijn gewoon vies en helemaal als ze expres verspreid worden. widegrin.gifflower.gifengel.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

dat moet je dan toch is uitleggen, hoe dat nou zit met dat scheten laten. Ik ben al opgegroeid met een broertje die het fantastisch vond mij te verblijden met geuren afkomstig uit zijn darmen en nu ga je me vertellen dat mannen daar het alleenrecht op hebben. Scheten zijn gewoon vies en helemaal als ze expres verspreid worden.
widegrin.gifflower.gifengel.gif

Prediker kan het beter zeggen dan ik. nooo.gif

Pred. 11,5a Je kent de wegen van de wind niet, je kent het kind dat in de moederschoot groeit niet

En inderdaad, baringssymboliek past hier nog het beste bij:

Ja, als het eraan zit te komen, dan voelt het even rot, maar zodra als de openbaring het daglicht heeft gezien, dan voel je je even, heel even, de gelukkigste mens op aarde. En dat geluk wordt alleen nog maar verhoogd als je je medemens ermee kunt vergrassen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Scheten laat je op de wc. man of vrouw, verschil of geen verschil.

Echte verschillen tussen mannen en vrouwen zitten in lichamelijke en psygische sterkte, niet of iemand ja of nee een filmje leuk vind.

Ik vond hem leuk, komt dat omdat ik meer jongens dan meisjes als vrienden heb, of simpelweg omdat ik droge humor heb? Een ander vind het filmpje niet leuk, dat kan zowel een man als een vrouw zijn. moet dat echt het verschil aangeven tussen mannen en vrouwen?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Scheten laat je op de wc. man of vrouw, verschil of geen verschil.

Goed zo, hou dat vast, jij bent tenminste een vrouw die haar plaats kent. worshippy.gif

Quote:
Ik vond hem leuk, komt dat omdat ik meer jongens dan meisjes als vrienden heb, of simpelweg omdat ik droge humor heb? Een ander vind het filmpje niet leuk, dat kan zowel een man als een vrouw zijn. moet dat echt het verschil aangeven tussen mannen en vrouwen?

Ja, en ik zeg het niet lichtjes, maar ik denk wel dat we hier bij de definitieve waterscheiding zijn aanbeland. Hier worden de bokken van de schapen gescheiden. yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

smile.gif
Goed, het verschil tussen mannen en vrouwen is dus dat ze sommige filmpjes leuk of niet leuk vinden en dat mannen scheten laten waar andere mensen bij zijn en vrouwen niet? Volgens mij zijn er nog wel meer verschillen, of ligt dat aan mij?

Tuurlijk zijn er meer verschillen. Zoals kaart lezen en auto rijden.

(en dan nu eerst een bakkie thee, en dan straks even de reacties bekijken big-smile.gif)

O en voor de heren, het voetbal begint nu op SBS6.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Tuurlijk zijn er meer verschillen. Zoals kaart lezen en auto rijden.

Oke, ik geef het toe, ik kan géén kaartlezen puh2.gif

Ik had een kaart van de het UTterrein, ik wíst waar ik stond en ik wist waar ik naartoe moest, en ik had geen idee welke kant ik op moest widegrin.gif

Dus wat doet de vrouw in nood? Die vraagt het aan een (mannelijke, jawel puh2.gif) vriend die wél kan kaartlezen en vaker op de UT komt.

(nu moet ik er bij zeggen dat deze kaart een 3D kaart was, vergelijkbaar met die pretparkkaarten. Normale kaarten lezen gaat me wel goed af puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid