Spring naar bijdragen

Verschil tussen man en vrouw?


Aanbevolen berichten

Voor wat betreft humor?

Gisteren was ik bij een vriendin en toen liet ik haar wat leuke youtube filmpjes zien, maar op een gegeven moment keken we deze:

Arie en Bastiaan

Het B -team

Naja, af en toe zit er wel wat ongepolijst taalgebruik in, maar wat die filmpjes nou echt zo lollig maakt, dat zijn die over-the-top vechtscenes. Ik lag dus helemaal dubbel (vooral wanneer die die spijker in z'n hoofd krijgt, of als de caravan helemaal aan gort gaat). clown.gif En ja, ik weet wel dat het best kinderachtig is enzo, maar zij zat er bij te kijken met van die glazige ogen, ze vond het helemaal niks. nooo.gif

Dus dan vraag ik me af, hebben de meeste vrouwen dat nou? Is dit een typisch jongetjes-iets? Of valt dat mee?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 79
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

haha ik vind de manier hoe ze praten en roepen grappig puh2.gif en wat ze soms zeggen. wat komt er uit ruben zijn kont gevallen

lol puh2.gif

Jullie moeten echt deze filmpjes eens kijken: link

gewoon hilarisch die voice overs!

haah dat van het B team als die kip ontploft vind ik ook strijk. Het gepraat vind ik niet goed.

Haha en als ze aankomen in dat busje terwijl ze schieten vind ik ook grappig puh2.gif

En dat erna ook, hoe ze dan spreken puh2.gifpuh2.gif whaha en dan beginnen dansen

Ok en nu hou ik op want volgens mij vind niemand het boeiend te horen wat ik allemaal grappig vindt puh2.gif

ik hou meestal van dingen die nergens op slaan. Zoals in the simpsons movie, dat spider pig gedoe. Slaat ook echt op niks

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Vrouwen hebben series als the A team nooit gekeken en snappen het daarom niet zo. Daarnaast zijn vrouwen wat fijngevoeliger, denk ik.

Foei, voor zover ik weet ben ik van het vrouwelijke geslacht en ik heb the a-team dus wél gekeken he puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond dat filpje over Arie en Bastiaan gewoon smakeloos. Het is zo nep, en onduidelijk en, nja, niet mijn soort humor denk ik. Een jongen uit mijn klas maakt ook dat soort filmpjes, daar moet ik dan wel om lachen, omdat hij erin meespeelt. [spam] link [/spam]

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

misschien zijn de grappen te visueel en zijn mannen nou eenmaal visueler ingesteld?????


Samengevoegd:

* marliesje schopt audio heel hard

Tadaaaaa, mijn stelling bewijst zichzelf meteen! Als je echt gevoel voor humor had had je me niet virtueel geschopt. widegrin.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]

nosmile.gif
Bestaat de perfecte vrouw dan toch?

Ik ken er eentje die dat soort filmpjes leuk vindt èn kan lachen om boeren en van boerwedstrijden houdt. Interesse?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid