mirjam26 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Ja ik kan heel goed kaartlezen en auto rijden, maar dat maakt me gelukkig nog geen man! Het is heerlijk om vrouw te zijn toch? Mannen zijn meestal denk ik directer alhoewel ik dat ook erg goed kan, hmm wat is nou een echt verschil? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 kweeni, voel je dat dan? vrouw zijn? Ik voel dat niet hoor Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 Quote: Op woensdag 22 augustus 2007 20:24:00 schreef Thorgrem het volgende: [...] Tuurlijk zijn er meer verschillen. Zoals kaart lezen en auto rijden. (en dan nu eerst een bakkie thee, en dan straks even de reacties bekijken ) O en voor de heren, het voetbal begint nu op SBS6. Ik heb een hekel aan voetbal, en mijn TomTom is een vrouw Link naar bericht Deel via andere websites
mirjam26 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 soms voel ik t wel. Ik vind voetbal soms best leuk. toch apart dat ze een vrouwenstem een tomtom noemen....waarschijnlijk door mannen bedacht? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 bleh, ik vind geen enkele sport op tv leuk. Soms is schaatsen wel mooi, met mooie muziek en veel gevoel erin, net zoals dansen. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 22 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2007 ik kan kaartlezen, maar niet autorijden (maar dat is op zich wel logisch), die filmpjes ach... ze zijn niet heel erg grappig en er is helemaal niks aan voetbal op de tv, maar dat is mijn zusje nu wel aan het kijken. maar wat betreft sport en tv sluit ik me helemaal aan bij Ann Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Het spijt me om toe te geven, maar mannen kunnen over het algemeen beter auto rijden dan vrouwen. En ik ben typisch vrouw wat betreft kaartlezen, richtingsgevoel, orientatie, en dergelijke. Verder vind ik een van de grootste verschillen tussen mannen en vrouwen dat vrouwen veel meer zeuren om niets, dan mannen. Daarom vind ik mannen ook leuker dan vrouwen Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 14:39:19 schreef NienkeJ het volgende: Het spijt me om toe te geven, maar mannen kunnen over het algemeen beter auto rijden dan vrouwen. En ik ben typisch vrouw wat betreft kaartlezen, richtingsgevoel, orientatie, en dergelijke. Hm, true. Quote: Verder vind ik een van de grootste verschillen tussen mannen en vrouwen dat vrouwen veel meer zeuren om niets, dan mannen. Daarom vind ik mannen ook leuker dan vrouwen Mannen zeuren over voetbal, bier, de gouden kooi. Oftwel: ook over niks. Maar er zijn uitzonderingen (die zeuren over belangrijke dingen) en die vind ik leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 ik zeur nooit over voetbal, bier of de gouden kooi Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 19:28:22 schreef Hester het volgende: [...]Mannen zeuren over voetbal, bier, de gouden kooi. Oftwel: ook over niks. Maar er zijn uitzonderingen (die zeuren over belangrijke dingen) en die vind ik leuk. Ja, maar dat is anders zeuren dan vrouwen doen. Vrouwen kunnen echt zo ontzettend zeuren over hun uiterlijk, over het uiterlijk van anderen, ze kunnen zó ontzettend lang doen over het uitpraten van een ruzie (Ja, maar ik vond toen dit en dat vond ik niet leuk en snap je dan niet dat *blablablabla* waarna ze elkaar huilend in de armen vallen ) Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 19:47:42 schreef diakio het volgende: ik zeur nooit over voetbal, bier of de gouden kooi Link naar bericht Deel via andere websites
mirjam26 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 pfff vrouwen echt waar, k ben het helemaal met je eens. Je moet eens gaan vergaderen met alleen maar vrouwen....wat een gedoe. Zet er 1 man bij en het is al een stuk gestructureerder! Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 20:53:54 schreef mirjam26 het volgende: pfff vrouwen echt waar, k ben het helemaal met je eens. Je moet eens gaan vergaderen met alleen maar vrouwen....wat een gedoe. Zet er 1 man bij en het is al een stuk gestructureerder! Dit doe ik dus altijd op me werk... Mensen, wat moet je soms een geduld hebben met 8 vrouwen in 1 team.. Ik wilde dat daar eens een man bij zou komen.. Link naar bericht Deel via andere websites
mirjam26 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 AMEN!! we hebben er vanaf heden een man bij en dat werkt een stuk makkelijker! Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 19:47:42 schreef diakio het volgende: ik zeur nooit over voetbal, bier of de gouden kooi Wat ik daar nou van moet denken... Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 lijkt me wel duidelijk Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 19:28:22 schreef Hester het volgende: Mannen zeuren over voetbal, bier, de gouden kooi. Oftwel: ook over niks. Maar er zijn uitzonderingen (die zeuren over belangrijke dingen) en die vind ik leuk. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 24 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2007 Ik snapte de relatie met mijn post wel hoor. Maar oke, je bent een leuke uitzondering Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 21:45:01 schreef diakio het volgende: lijkt me wel duidelijk Ik kan me anders nog wel herinneren dat je een heel zeurverhaal ophing over voetbal (vond je niets), bier (dronk je niet, vond je ook niets) en over de Gouden kooi (baggerprogramma, bleef je uren over dooremmeren). Je bent dus eigenlijk geen haar beter. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 14:39:19 schreef NienkeJ het volgende: Het spijt me om toe te geven, maar mannen kunnen over het algemeen beter auto rijden dan vrouwen. Vrouwen maken meer brokken, mannen veroorzaken gevaarlijkere ongelukken...heft dat elkaar op? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Quote: Op zaterdag 25 augustus 2007 20:44:44 schreef TamarM het volgende: Vrouwen maken meer brokken, mannen veroorzaken gevaarlijkere ongelukken...heft dat elkaar op? Je kunt zeggen wat je wil... ze heeft een fijne rijstijl. Geen nette, geen goede, maar wel een hele fijne. Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Vrouwen willen als ze iets leuks zien het gelijk kopen daarom voor de mannen onder ons: zet ze op zakgeld Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Quote: Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09:35 schreef Michie23 het volgende: Vrouwen willen als ze iets leuks zien het gelijk kopen daarom voor de mannen onder ons: zet ze op zakgeld PFf!!! weet je wie er hier een gat in zijn hand heeft? Mijn broer, dat is toch echt een man Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Dit zijn wel de leukere topics he? Effe lekker de vlam in de pan. Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Quote: Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09:35 schreef Michie23 het volgende: Vrouwen willen als ze iets leuks zien het gelijk kopen daarom voor de mannen onder ons: zet ze op zakgeld alsof mannen niet ijdel zijn????? alsof mannen geen dure hobby's hebben??? Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 25 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 12:42:54 schreef Pius_XII het volgende: Voor wat betreft humor? Gisteren was ik bij een vriendin en toen liet ik haar wat leuke youtube filmpjes zien, maar op een gegeven moment keken we deze: Arie en Bastiaan Het B -team Naja, af en toe zit er wel wat ongepolijst taalgebruik in, maar wat die filmpjes nou echt zo lollig maakt, dat zijn die over-the-top vechtscenes. Ik lag dus helemaal dubbel (vooral wanneer die die spijker in z'n hoofd krijgt, of als de caravan helemaal aan gort gaat). En ja, ik weet wel dat het best kinderachtig is enzo, maar zij zat er bij te kijken met van die glazige ogen, ze vond het helemaal niks. Dus dan vraag ik me af, hebben de meeste vrouwen dat nou? Is dit een typisch jongetjes-iets? Of valt dat mee? Emmy vond 't grappig. Daar gaat je theorie... Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 12:56:55 schreef Thorgrem het volgende: [...] Vrouwen hebben series als the A team nooit gekeken en snappen het daarom niet zo. Daarnaast zijn vrouwen wat fijngevoeliger, denk ik. Ik heb bepaald geen freakshow hier om me heen verzameld (dat is alleen in de virtuele wereld zo ) maar kan zo drie vrouwen opnoemen die fan zijn van The A Team. Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 21 augustus 2007 22:10:33 schreef TamarM het volgende: Misschien is dat een verschil, vrouwen houden wat meer van hygiene Mannen ook, daarom gaan ze nooit op die ranzige wc-brillen zitten. Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 14:39:19 schreef NienkeJ het volgende: Het spijt me om toe te geven, maar mannen kunnen over het algemeen beter auto rijden dan vrouwen. En ik ben typisch vrouw wat betreft kaartlezen, richtingsgevoel, orientatie, en dergelijke. Klopt, zelfs met zo'n ding dat je de weg wijst, weet je nog te verdwalen. Maar één troost: je rijdt wel als een man. Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 24 augustus 2007 19:52:15 schreef NienkeJ het volgende: [...] Ja, maar dat is anders zeuren dan vrouwen doen. Vrouwen kunnen echt zo ontzettend zeuren over hun uiterlijk, over het uiterlijk van anderen, ze kunnen zó ontzettend lang doen over het uitpraten van een ruzie (Ja, maar ik vond toen dit en dat vond ik niet leuk en snap je dan niet dat *blablablabla* waarna ze elkaar huilend in de armen vallen ) Afgezien van het huilend in de armen vallen, moet ik constateren dat ik een echte vrouw ben in dit opzicht. Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 25 augustus 2007 22:34:47 schreef marliesje het volgende: alsof mannen geen dure hobby's hebben??? Ach kom, CD's en DVD's zijn heel goedkoop. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 25 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2007 Quote: Op zaterdag 25 augustus 2007 21:46:14 schreef Pius_XII het volgende: Je kunt zeggen wat je wil... ze heeft een fijne rijstijl. Geen nette, geen goede, maar wel een hele fijne. Quote: Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54:07 schreef Dostojevski het volgende: Klopt, zelfs met zo'n ding dat je de weg wijst, weet je nog te verdwalen. Maar één troost: je rijdt wel als een man. QED Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten