Ol Moth 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 14:56:13 schreef Raido het volgende: *krabt op zijn hoofd* Wie zijn Nick en Simon? De matties van Jan Smit. Van die Volendamse popmuzikanten. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Óh. Ik luister muziek Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Als dat satanisch is dan vind ik sinterklaas ook een duivel hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Dat is ie ook! Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Nieeet! Sinterklaas is de kindervriend. Die eigenlijk niet bestaat, maar wel een leuk icoon voor een gezellig feest! Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Of wil je zeggen dat De Goede Sint in de naam van De Heer komt? Samengevoegd: Ja dat ken ik kindervriend, daar geloof ik niet in, het is en blijft een leugenaar! Samengevoegd: En het is nog een rascistisch feest ook, want hij heeft zwarte slaven Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Nou én. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Op 6 december vieren we natuurlijk de heiligendag van Sint Nicolaas, ergens in de vierde eeuw bisschop te Myra. Maar daar ging dit topic niet over geloof ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 15:05:21 schreef Gilrea het volgende: Als dat satanisch is dan vind ik sinterklaas ook een duivel hoor. Er is natuurlijk een verschil tussen satanisch en satanistisch.. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Is stalinistisch nou satanistisch of satanisch, vroeg ik me af met sardonisch plezier Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 16:27:44 schreef diakio het volgende: Is stalinistisch nou satanistisch of satanisch, vroeg ik me af met sardonisch plezier je bent wel een sarcastische sadist Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op vrijdag 17 augustus 2007 18:23:07 schreef Flootje dup het volgende: Nou voor mijn gaat religie/gelovigen niet samen met Punk en blackmetal. Ik ben een slecht Christen Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 21:23:58 schreef TamarM het volgende: [...] Ik ben een slecht Christen als je van blackmetal houdt wel natuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 15:09:44 schreef Justidee het volgende: Of wil je zeggen dat De Goede Sint in de naam van De Heer komt? Samengevoegd: Ja dat ken ik kindervriend, daar geloof ik niet in, het is en blijft een leugenaar! Samengevoegd: En het is nog een rascistisch feest ook, want hij heeft zwarte slaven Gunst, je kan ook overdrijven, maar daar gaat dit topic gelukkig niet over. Of sinterklaas van de duivel komt Quote: Op zaterdag 01 september 2007 21:29:41 schreef diakio het volgende: [...] als je van blackmetal houdt wel natuurlijk ik ga voor white Maar ach, ik heb deze discussie al meerdere malen gevoerd. Ik zal niet beweren dat elke muziek in een kerkdienst thuishoort. simpelweg om de reden dat in mijn ogen een kerkdienst eerbiedigheid uit moet stralen en met punk en rock heb je dat niet. Neemt niet weg dat deze muziek mij bij God in de buurt houdt omdat de teksten zo veel te vertellen hebben (en de muziek leuk is ^^) Zolang muziek niet tussen je relatie met God komt te staan zie ik zelf niet in wat het probleem zou zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Och, ik denk dat met rock je ook best de eerbiedigheid kan uitstralen. het is alleen niet zo gewend, zoals dat met de introductie van het kerkorgel ook niet was, of zoals de van oorsprong volksdeuntjes die wel in de bijv. het liedboek der kerken ziet en in andere liederen. Of zoals ophef rond bijv. opwekking of andere vormen van hedendaagse muziek. Alleen de vraag of je het wilt doen. Wellicht een goed idee als je in Rockcity woont, maar ik denk dat je hier de kerkgangers alleen maar de kerk uit jaagt, dat lijkt me niet de doelstelling. Een kerkdienst is geen muziekfestival. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Punk = goed, metal = fout Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 23:33:01 schreef diakio het volgende: Punk = goed, metal = fout Juist... Welke encycliek was dat ook alweer? Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 23:45:07 schreef Eru Iluvatar het volgende: [...] Juist... Welke encycliek was dat ook alweer? Musica sacrale non metalus est Link naar bericht Deel via andere websites
Eru Iluvatar 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 23:45:41 schreef diakio het volgende: [...] Musica sacrale non metalus est Pius XIII? Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 23:46:10 schreef Eru Iluvatar het volgende: [...] Pius XIII? Nee, Sidus Vicosius I Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 01 september 2007 23:33:01 schreef diakio het volgende: Punk = goed, metal = fout Metal elementen aan punk toevoegen brengt wel prachtige dingen voort zoals metalcore. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 00:00:58 schreef Gorthaur het volgende: [...] Metal elementen aan punk toevoegen brengt wel prachtige dingen voort zoals metalcore. oecumenische takkeherrie Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Nee, Oecumene die prachtige verrijking gebracht heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 1 september 2007 Rapport Share Geplaatst 1 september 2007 Quote: Op zaterdag 18 augustus 2007 00:04:19 schreef Flootje dup het volgende: whaha dat bedoel ik nou.. Ten eerste plaats noemt Marilyn Manson zich zelf de geroste Antichrist.. Ach, ook voor Marilyn is er nog hoop. Hij heeft al een keer een stukje met Alice Cooper mogen meezingen. Als hij dat grote voorbeeld blijft volgen komt zelfs Marilyn nog eens goed terecht. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Quote: Op zondag 02 september 2007 00:00:58 schreef Gorthaur het volgende: [...] Metal elementen aan punk toevoegen brengt wel prachtige dingen voort zoals metalcore. Dat is een gruwel. Metal elementen aan punk toevoegen mag alleen als het grindcore tot resultaat heeft. Ga jij eens Japanische Kampfhörspiele luisteren! Oja, en het idee dat black metal alleen maar snelle rauwe punk is is wijd geaccepteerd. Metalcore is slecht! Bah! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten