Light Jr. 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Kippen Martine? Vrouwen willen geregeld kippen (vraag me niet waarom, heb nog nooit gehoord van een man die er mee kwam), maar denk ook aan de beperkingen die het met zich meebrengt. Ze stinken, moeten gevoerd worden, als je met vakantie gaat zit je er mee etc. Leuk weetje: kippen eten ook muizen. Is een heel smerig gezicht, die pikken ze aan stukken. Weet waar je aan begint! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 alle huisdieren stinken en moeten gevoerd worden en zijn lastig als je met vakantie gaat hoor.. maar verder snap ik ook niet waarom iemand kippen zou willen hebben, zijn toch helemaal niet zo lief en knuffelbaar? Link naar bericht Deel via andere websites
Caesarion 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Net als vrouwen dus Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2009 Quote: "Luxuria" schreef het volgende: alle huisdieren stinken en moeten gevoerd worden en zijn lastig als je met vakantie gaat hoor.. maar verder snap ik ook niet waarom iemand kippen zou willen hebben, zijn toch helemaal niet zo lief en knuffelbaar? Kippenmest is een bijzonder penetrante lucht. Stinkt veel erger dan een konijnenhok ofzo. Niet alle huisdieren stinken overigens, een vogelspin is zo goed als reukloos. Verder kun je kippen in principe niet ff ergens naartoe brengen als je met vakantie gaat, die zijn dus extra lastig, dat bedoelde ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Quote: Op zondag 28 juni 2009 22:45:56 schreef Mister_L het volgende: zucht wat moeten we nou met onze poes als we op vakantie gaan... waarschijnlijk blijft ze thuis is er niemand die op hr kan passen? een familielid ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 nah ik haal dr lieve niet uit dr vertrouwde omgeving. Kijk, bij honden gaat dat makkelijker. Die hechten zich aan mensen, niet de omgeving. Bij katten/poezen ligt dat anders. Die hechten zich aan hun omgeving, en niet zozeer aan mensen. Als je ze opeens in een andere omgeving plaatst, dan raken ze gestresst. Dus laten we dr waarschijnlijk thuis en komt er elke ochtend en avond iemand langs voor eten en een dikke knuffel Link naar bericht Deel via andere websites
Propje 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 ja maar ik bedoelde ook een familielid die dan tijdelijk in jullie huisje zit.. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst 29 juni 2009 Nee mn broer woont twee verdiepingen lager. Dus hij of zijn vriendin gaan 2 keer per dag even aandacht geven Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten