Aviator 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Kleren Kleren maken de man, zeker op je trouwdag [p.s. Kunnen we niet allemaal eerst even het woord dat je overneemt neerzetten alvorens een nieuwe zin voor het overzicht?] Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 trouwdag Vandaag nog met een vriendinnetje over gehad...! Wat je allemaal moet regelen en hoeveel geld het wel niet kost.. Blijft veel! Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 vriendinnetje Mijn vriendinnetje die zie ik jammer genoeg niet zo veel meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 ik Ik ga de komende 4 dagen, gezellig samen met een vriendin de zwemvierdaagse zwemmen Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 zwemmen het is zwemmen of verzuipen Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Verzuipen Verzuipen doe je hopenlijk niet meer als je 7 diploma's heb Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 7 7-7-7 was wat mij betreft geen bijzondere dag doe mij maar 8-8-8 Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 8 ik ben geboren om 8 voor 9 op 9-8-'89 Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 geboren... In 2 weken zal het dochterte van een kennis van me geboren worden Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 Kennis Met kennis vermeerdering, vermeedert ook smart. Leidt onwetendheid tot verlossing? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juli 2007 kennis De eerste 4 jaar van ons lezen doen we in de praktijk allemaal ervaring op. Daarna gaan we 8 jaar naar school voor de basiskennis van 't leven. Vervolgens komen daar nog eens 4-6 (of meer jaaR) bij op voor de 'voorbereidende kennis' en dan moeten we daarna nog meer theoretische kennis naar binnen werken op een vervolg opleiding. De eerste 20 jasar van je leven ben je eigenlijk alleen maar bezig met het vergaren van kennis! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 jasar Jasar Takak heeft vorige week maandag een eenjarig contract bij Vitesse getekend. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 eindelijk een leuk topic Samengevoegd: weet er trouwens iemand de naam van een psychische ziekte dat een persoon vb geobsedeerd is door slapende mensen en daar opgewonden van raakt? En steeds vragen herhaald en altijd hetzelfde over slapen enzo. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Hopeloos --> week Volgende week is het kindje van de moeder van een vriendin van mij uitgerekend Yay! Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 uitgerekend ik ben uitgerekend: en dan niet met zwangerschap, maar ik heb genoeg gerekend: ik zal dus echt echt echt naar een andere school moeten, maar die ene leuke school is vol! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 leuke ik heb zo'n leuk weekend gehad! Allemaal leuke dingen gedaan, bbq strandwandeling etc. Heel veel fotootjes gemaakt, echt op en top genieten! Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 bbq daar heb ik zin in jammer dat het weer niet echt mee zit... aan de andere kant staat de bbq natuurlijk wel op een overdekt balkon... * hopeloos gaat vast bedenken wat ze allemaal voor inkopen moet doen Link naar bericht Deel via andere websites
Levi 145 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Eet geen onrein vleesch! Link naar bericht Deel via andere websites
Spark 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 dat doet mij hard denken aan de wetten van Mozes (obviousssss) Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Het schijnt in het West'n heel hard te regenen, maar hier schijnt de zon. Link naar bericht Deel via andere websites
Spark 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 regen Regen is het bijna het meest leuke wat er bestaat. Link naar bericht Deel via andere websites
MarieMol 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 regen Net heb ik ook autorijles in de regen gehad dus hier midden in het land regent het. En nu nog steeds de zon schijnt er wel een beetje doorheen. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 ik heb vanavond weer autorijles. Eindelijk weer een keer. 2 1/2 week niet gereden, dus ik zal alles wel vergeten zijn dat wordt wat... Link naar bericht Deel via andere websites
Jellyfish93 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Ik had 2 1/2 week geleden een geschiedenis opdracht in moeten leveren. Heeelemaal vergeten Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2007 Ik zou naar de UB gaan om de geschiedenis van de EO te bestuderen, maar nu regent het dus wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten