jammetje 0 Geplaatst 10 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 spotief zijn julie zeg Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 10 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2007 Ik fiets tegenwoordig elke dag zowat een half uur, en ook nog wel eens in de avonden een rondje van Wageningen naar Ede en weer terug met een grote omweg (zo ongeveer 18 km). En ik ga hardlopen ^^ (ja, nu echt) Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Hey, Ik speel al bijna 3 jaar korfbal en ik voetbal of spring trampoline in de tuin Gr. Rik <>< Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 3 september 2007 Rapport Share Geplaatst 3 september 2007 Hardlopen, fietsen, skaten en ik ga komend seizoen fitnessen én zwemmen! (Pfff, ik ben nu al moe ) Link naar bericht Deel via andere websites
Ireentjuh 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Ik zit ongeveer 5 jaar op tennis! Link naar bericht Deel via andere websites
Milo 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 2 jaar tennis gedaan, toen 4 jaar voetbal, toen 2 jaar schermen en toen helemaal niks meer ik voetbalde nog wel eens met mijn broers, maar ze zijn allebei niet meer thuis dus dat lukt ook al niet meer...verder probeer ik wel eens te hardlopen..maar gister moest ik al mijn frustraties even uiten, en dat was niet zo goed voor mijn lichaam (ik heb niet zo'n goede conditie) iets te hard van stapel gelopen Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Tennis zou ik ook wel nog graag doen. Ik had net een squash rakket gekocht en nu wil mijn broer nooit meegaan... Link naar bericht Deel via andere websites
Bronze 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Quote: Op donderdag 21 juni 2007 18:04:59 schreef jammetje het volgende: hallo, allemaal aan welke sport doe je? jammetje werken Link naar bericht Deel via andere websites
Starlight 1 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Volleybal! Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Ik schaak... sinds een paar dagen. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 5 september 2007 Rapport Share Geplaatst 5 september 2007 Mijn potjes duurde meestal niet langer dan een halfuur... Link naar bericht Deel via andere websites
elisepietje 0 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 sport.. Pfoe wat een sportieve mensen hier allemaal zeg... Het enige wat ik doe aan sport is 10 minuten naar mn werk fietsen (en terug natuurlijk) En um... Traplopen En als ik zin heb om een beetje actief te zijn, dan wandel ik. Maar dat gaat zo op zn dooie gemakje, dat je daar ook geen conditie van krijgt. Ik heb er wel aan gedacht om ooit nog eens op dansen te gaan, maargoed of het er ooit van komt..... Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Ja idd fietsen en traplopen is bij mij ook het enige wat doe aan sport, daarentegen: ik drink & rook niet dus dat is ook al een soort sport... Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Fietsen en traplopen is ook sporten, toch? Ik vind ten minste van wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Zekers vind ik van wel... Een jaar terug had ik nog energie om mezelf op te trekken aan het trapgat maar dat lukt me gewoonweg niet meer. Ik lijk wel een slappe dweil te worden echt niet normaal meer. Link naar bericht Deel via andere websites
elisepietje 0 Geplaatst 14 september 2007 Rapport Share Geplaatst 14 september 2007 Quote: Op vrijdag 14 september 2007 16:38:00 schreef Justidee het volgende: Zekers vind ik van wel... Een jaar terug had ik nog energie om mezelf op te trekken aan het trapgat maar dat lukt me gewoonweg niet meer. Ik lijk wel een slappe dweil te worden echt niet normaal meer. Dan zul je toch maar weer wat meer moeten gaan traplopen... Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Quote: Op vrijdag 14 september 2007 16:38:00 schreef Justidee het volgende: Zekers vind ik van wel... Een jaar terug had ik nog energie om mezelf op te trekken aan het trapgat maar dat lukt me gewoonweg niet meer. Ik lijk wel een slappe dweil te worden echt niet normaal meer. Je kunt verschillende dingen doen: - hardlopen; - (meer) fietsen; - elke ochtend 10x opdrukken+ 10 push-ups doen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Ik vind lopen op zich wel leuk, maar ik vind het irritant dat je dan altijd andere mensen tegenkomt. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 je kunt ook s'morgens vroeg(een uur of 6) gan lopewn, dan is die kans een stuk kleiner denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 ik doe aan Corientje heffen Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Ik heb ook wel eens een touwtjespring rage gehad... trouwens Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 17 september 2007 Rapport Share Geplaatst 17 september 2007 Quote: Op maandag 17 september 2007 15:25:57 schreef gewoon Paultje het volgende: je kunt ook s'morgens vroeg(een uur of 6) gan lopewn, dan is die kans een stuk kleiner denk ik. idd, maar soms is het dan nog donker. En in het veld gaan joggen in het donker/schemer lijkt me niet zo'n goed idee . Ik zou ook langs de straat kunnen maar daar heb ik 0.0000 procent zin in.. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst 18 september 2007 Quote: Op maandag 17 september 2007 20:44:25 schreef Ann het volgende: [...] idd, maar soms is het dan nog donker. En in het veld gaan joggen in het donker/schemer lijkt me niet zo'n goed idee . Ik zou ook langs de straat kunnen maar daar heb ik 0.0000 procent zin in.. Da kan, maar is er dan geen enkele sport die je leuk vind ofzo? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst 18 september 2007 Hehe zeker wel Dansen, wandelen door de natuur, badminton bvb. Maar zowiezo wil ik niet alleen gaan Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 18 september 2007 Rapport Share Geplaatst 18 september 2007 Ik kan het even niet meer volgen Ann. Eerst zeg je dat je geen mensen tegen wilt komen tijdens het sporten, en nu zeg je dat je met iemand samen wil gaan. Ik dacht dat je individueel wilde sporten. En trouwens, met sporten kom je altijd mensen tegen. Ben ik dom of... Nou ja, het zal wel... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten