Trotse-Moslim 0 Geplaatst 24 april 2008 Rapport Share Geplaatst 24 april 2008 Quote: Op donderdag 24 april 2008 10:36:31 schreef gewoon Paultje het volgende: Sacerdos: Bedoel je gewichtheffen? Trotse_Moslim: Je gaat dan niet in je eentje hoop ik? Das zo saai... neuh ... ik heb een 'vaste clubje' jongens met wie ik ga. Afgezien daarvan heb ik ook weleens vrienden zien komen en gaan bij het fitness-centrum. Dan ga ik een tijdje met hun ... totdat hun ermee kappen. Dan val ik weer terug op mijn 'vaste clubje' Als ik telkens alleen ga zou ik het inderdaad (misschien?) niet zo lang volhouden. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 24 april 2008 Rapport Share Geplaatst 24 april 2008 Quote: "Paultje" schreef het volgende: Sacerdos: Bedoel je gewichtheffen? Hij heft pinten gok ik Verder, zei er iemand dat sport nutteloos is? Catastrofale instelling, als je op je oude dag nog alles wilt kunnen doen is het tijd daar iets aan te doen. Neem ik als voorbeeld krachttraining. Dat betekent sterkere botten, als je 140kg op je rug neemt gaat je lichaam je skelet versterken, waardoor je minder snel iets breekt. Ook betekent het een veel sterkere rug waardoor je er veel en veel minder snel doorheen gaat, minder kans op rugklachten etc. De beweging op zich is ook goede cardio, dat betekent minder kans op hart- en vaatziekten, meer energie in het dagelijks leven, fitter gevoel. Verder bouw je door krachttraining spiermassa op wat weer preventief kan werken, als stevig persoon word je minder snel overvallen, als er een ongeluk gebeurt ben je beter in staat wat te doen enzovoorts. Je wordt sterker, sneller, gezonder, krijgt een betere conditie, de voordelen zijn bijna eindeloos. Sport nergens goed voor, pffff wat een onzin. Link naar bericht Deel via andere websites
reginaaa 0 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Ik jog in regen en zonneschijn Link naar bericht Deel via andere websites
dedaaatjhu 0 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 ik wielren, fitness en fiets op me gewone fiets ook nog veel Link naar bericht Deel via andere websites
Leichim 0 Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Hmm, een beetje parkour en nog hardlopen. Alhoewel ik moet zeggen dat ik de laatste tijd breakdance ook erg interessant vind, sinds we wat dansles op school hebben gehad. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Wat bedoel je met zonneschijnen Reginaaa? Dedaaatjuh: Aanstormend wielrentalent? Leichim: das ten minste iets, alleen het verdient niet mijn voorkeur. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 Quote: "Paultje" schreef het volgende: Wat bedoel je met zonneschijnen Reginaaa? Gozert! "In regen EN zonneschijn", niet "ik zonneschijn" als werkwoord Link naar bericht Deel via andere websites
dedaaatjhu 0 Geplaatst 3 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2008 @gewoon Paultje haha nee hoor fiets alleen voor de lol verder nie Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2008 @Light Jr. : Ik moet af en toe een geintje kunnen maken, goed voor mijn reputatie... Dedaaatjuh: ook niet voor de lol een fietser inhalen onderweg naar school, en net doen alsof je in eens koploper in de tour de france bent? Link naar bericht Deel via andere websites
dedaaatjhu 0 Geplaatst 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2008 @ gewoon Paultje met fietsers heb ik daar nie zo veel last van en de weg naar school is daar te kort voor kan het soms wel niet laten om van die brommertjes in te halen en dan net nog iets harder gaan fietsen Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2008 Ik doe aan zaalvoetbal, elke maandagavond. Staan momenteel 12e van de 14. Het gaat iig de goede kant op, vorig jaar begonnen en als laatste geeindigd. Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2008 Ik ook Timmetjens! Alleen ik ben een amateur die het om de twee weken doet... tot nu toe nog maar een keer gedaan. Samengevoegd: Quote: Op dinsdag 06 mei 2008 18:23:25 schreef dedaaatjhu het volgende: @ gewoon Paultje kan het soms wel niet laten om van die brommertjes in te halen en dan net nog iets harder gaan fietsen dat doe ik dan net weer niet, daarvoor rijden de meesten te hard in de omgeving van nijkerk... Link naar bericht Deel via andere websites
M.P 0 Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Tot vorige week deed ik aan voetbal, maar daar ben ik helaas vanaf, want na de zomer heb ik er geen tijd meer voor, omdat ik dan op zaterdagen tussen de auto's ben te vinden . Link naar bericht Deel via andere websites
Zilveruitje 0 Geplaatst 16 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2008 Badminton Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2008 lekker dan zilveruitje! ik ook om de 2 weken. Link naar bericht Deel via andere websites
Puszka 0 Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Ik zit op thaiboxen Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2008 Woow, boel sportieve mensen hier. Mijn hobby is geocachen, dat zou je met een beetje fantasie ook een sport kunnen noemen. Vooral omdat ik dus veel fiets om caches op te sporen. In de afgelopen weken gebruik ik ook weer m'n step, das ook heel goed voor je conditie. Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 26 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2008 voetbal! Sinds zaterdag weer bezig aan het nieuwe seizoen! Wel even wennen weer hoor.. een zomerstop gehad van zo'n 4 maanden, dus dan staan de blaren wel weer even op je voeten zegmaar Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2008 O, die blaren zijn zo weer weg(hoop ik voor je). Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2008 Ik begin woensdag met een cursus badminton voor beginners Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2008 En ik in oktober met een cursus streetdance, eindelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2008 ik doe niet aan sport alleen aan transport Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 10 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2008 Quote: Op zondag 31 augustus 2008 23:14:30 schreef bartus3 het volgende: ik doe niet aan sport alleen aan transport [afbeelding] Rijdtie een beetje, en kom je weleens met je vrachtauto in Nijkerk? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 4 november 2008 Rapport Share Geplaatst 4 november 2008 Na 14 jaar ga ik naar een andere club.. even slikken hoor,, Verlaat nu toch wel 'mijn cluppie' Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten