Mister_L 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Als je onderweg bent, luister je vast ook wel naar muziek? Welke mp3 speler of wat dan ook gebruik jij daarvoor?? ik zal maar beginnen Mijn nieuwste aankoop: Mijn meizu mp4-speler met 2g geheugen. Kan er dus ook films opzetten Er komt een mooi geluid uit en in in verhouding niet duur. Een chinees merk. Hier in NEderland vrij onbekend, maar erg goede kwaliteit. ben er zo happy mee Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Quote: Op zaterdag 09 juni 2007 09:57:44 schreef Mister_L het volgende: Als je onderweg bent, luister je vast ook wel naar muziek? Welke mp3 speler of wat dan ook gebruik jij daarvoor?? Zo, ziet er mooi uit! Ik had er nog nooit van gehoord... Ik gebruik gewoon de iPod Video, 30GB. Gekocht op de eerste dag dat hij uitkwam en doet het nog steeds prima! (hopelijk doet plaatje het) Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ik gebruik een ouderwetse discman. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Philips GoGear 4GB. Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Philips GoGear HDD6320 - 30 gig Geen filmpjes, wel compatible met mijn fototoestel Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ik gebruik de Walkman functie van mijn Sony Ericsson W810i, met een 1GB geheugenkaart hierin. Had hiervoor een iPod mini 4 GB, maar die heb ik aan mijn jongste schoonzusje gegeven, tenminste nog iemand mee blijgemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ik heb ooit een discman gehad, maar ik gebruikte hem eigenlijk niet zo veel, dus toen die stuk ging heb ik nooit de behoefte gehad om hem te vervangen. Ik luister liever gewoon muziek als ik thuis ben, gezellig op mijn kamer. Op de fiets of de bus vind ik het niet zo handig, in tegendeel, soms is het nogal asociaal in mijn ogen. Alleen tijdens het joggen zou ik wel wat muziek kunnen gebruiken, maar daarvoor alleen ga ik me geen mp3speler aanschaffen, misschien koop ik er ooit wel eentje over voor een paar euro van een vriend die de zijne wegdoet omdat hij er eentje wilt met meer geheugen of iets dergelijks. Link naar bericht Deel via andere websites
RawRanX 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Meestal via mijn geluidsinstallatie, laptop of computer, en heel af en toe op mijn muvo. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 MP3's luister ik via mijn Creative Muvo Zen Vision:M (jajaja, oosters/occult blabla) van 60 gieg (maar dan met een gavere achtergrond) ...en via de computer soms over een koptelefoon en soms via een versterker naar wat boxen enzo. Voor de rest draai ik redelijk veel cd's en sinds kort vinyl, via dezelfde versterker installatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Mijn muziekjes luister ik op m'n Creative Zen Sleek Photo (20 gig) Thuis luister ik vaak cd's, maar als er iemand anders in de kamer is liever op de computer. Link naar bericht Deel via andere websites
metalhead4christ 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Mede een creative zen vision M eigenaar hier (alleen dan de 30gig versie) En daarnaast vooral op mn pc, met leuke 5.1 logitech surround setje Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ik gebruik een iPod video (4G) met 30 GB aan geheugen. Voornamelijk omdat ik deze gewonnen heb en omdat hij perfect werkt met mijn (hoofd)computer wat ook een Apple is. Link naar bericht Deel via andere websites
Joost 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 M'n 'walkmanphone': Geheugenkaartje van 4GB en geen iPod nano meer nodig Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Ik heb een Ipod Nano, van Sinterklaas gekregen =D (kan ik meteen testen of ik een afbeelding neer kan zetten) Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Quote: Op zaterdag 09 juni 2007 22:26:22 schreef Pius_XII het volgende: [afbeelding] Waar steek je de oordopjes in (niet de kant die in je oren moeten, maar de andere kant met de jack)? Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Quote: Op zaterdag 09 juni 2007 22:32:00 schreef ArjenV het volgende: Waar steek je de oordopjes in (niet de kant die in je oren moeten, maar de andere kant met de jack)? Oordopjes zijn voor individualisten. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Op, mijn mp3discman als ik geen aaa batterijen voor mijn mp3 speler heb. op mijn computer, via mijn overheerlijke sennheiser of via de boxen van de computer en als ik geen gekke dingen doe via een kabel die is aangesloten op mijn geluidsinstallatie Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Quote: Op zaterdag 09 juni 2007 22:34:38 schreef Pius_XII het volgende: [...] Oordopjes zijn voor individualisten. Koptelefoons niet, muziek extra hard zetten, kan iedereen meegenieten Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Quote: Op zaterdag 09 juni 2007 22:34:38 schreef Pius_XII het volgende: [...] Oordopjes zijn voor individualisten. In de trein staat altijd dat je je muziek niet te hard mag zetten. Ik neem aan dat jouw mobiele speler toch niet erg handig is als je dat op wil volgen. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Quote: Op zaterdag 09 juni 2007 23:06:02 schreef ArjenV het volgende: In de trein staat altijd dat je je muziek niet te hard mag zetten. Ik neem aan dat jouw mobiele speler toch niet erg handig is als je dat op wil volgen. Als inderdaad. Link naar bericht Deel via andere websites
Toonder 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Wel gaaf topic. Paar weken geleden ging een van de oordopjes van mijn Samsung telefoon kapot (kwam tussen de spaken van mijn fiets ). Tot die tijd luisterde ik heel vaak muziek in de trein en andere openbare ruimtes. Afgelopen donderdag ging ik weer eens met de trein en het was een ontdekking. Ik was aanspreekbaar en dus begon iemand spontaan een gesprek. Dat was al heel lang geleden. Quote: Oordopjes zijn voor individualisten. Wellicht kun je dan gezellig samen praten over je muziekkeuze Pius-XII. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 9 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2007 Quote: Op zaterdag 09 juni 2007 23:38:50 schreef Pius_XII het volgende: [...] Als inderdaad. Ah, een rebel? Link naar bericht Deel via andere websites
Alex Tromp 0 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 Quote: Op zaterdag 09 juni 2007 23:53:53 schreef Toonder het volgende: Wel gaaf topic. Paar weken geleden ging een van de oordopjes van mijn Samsung telefoon kapot (kwam tussen de spaken van mijn fiets ). Soort van altenatief Spinergy wielen die met wires gespaakt zijn Quote: Afgelopen donderdag ging ik weer eens met de trein en het was een ontdekking. Ik was aanspreekbaar en dus begon iemand spontaan een gesprek. Dat was al heel lang geleden. Oeioeioeioei, spontaan aangesproken in de trein dat gaat toch helemaal tegen de forenzencode in. Ansprechen in der zug ist verboten! (zeker voor conducteurs die mij voor de 150e keer mijn jaarkaart willen controleren terwijl ik onder zo'n bordje 'echt lekker lezen doe je in de trein' zit te lezen...) Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 10 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2007 De zwarte.. heb hem al een jaartje of twee.. daarvoor ook een Sony gehad. Acryl, zink en aluminium. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten