Spring naar bijdragen

weekend topic


Aanbevolen berichten

ik ga n korfbalwedstrijd coachen, n korfablwedstrijd spelen (dat was de zaterdag), ik ga naar de kerk (eigen kerk, jeugddienst), naar mn oma, ik ga nog n keer naar de kerk (andere kerk, doopdienst van een vriendin smile.gif) (dat was de zondag)

en niet te vergeten: vanavond benefietconcert voor n stel jeugd dat met world servants meegaat.. big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zaterdagmorgen naar mijn oude baas om ff te kijken hoe het daar nu is. (ben er nu 3 maand weg na 6,5 jaar trouwe dienst als interieurverzorger)

Zaterdagmiddag bij huis bezig

Zaterdagavond uit eten met boer en zus (beide met kinderen) en mijn ouders. Mijn ouders zijn morgen namelijk 35 jaar getrouwd party.gif

Daarna waarschijnlijk rustig aan doen.

Zondagmorgen aanschuiven aan het avondmaal (1e keer) en zodangavond met de kameraden koffie drinken na kerktijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zaterdag:

Mijn kamer opruimen, afstoffen, vegen, stofzuigen, dweilen.

Huiswerk maken en leren.

Fora bijhouden.

Een eindje skeeleren.

Zondag:

Uitslapen.

Niks doen.

Buiten zitten.

En dan 's avonds naar een DMB-dienst a la Zwolle.

Niet zo interessant dus knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Zaterdag: huiswerk maken, verslagen maken, leren... en vanaaf denk ik filmpje kijken met m'n zussiesmile.gif

Zondag: naar de kerk, daarna foto maken en dan weer naar huis om vervolgens weer te gaan leren en aan m'n verslagen te gaan werken... zucht...

Link naar bericht
Deel via andere websites

vandaag:

- terugkomen van een avond bij een vriendin slapen

- opruimen

- peuterdienst voorbereiden

- klaarmaken om naar een feest te gaan

- daar slapen

zondag

- 10 uur in de kerk zijn

- peuterdienst doen

- koffie drinken en socializen

- misschien 's avonds bbq op het strand widegrin.gif

- luieren en niets doen, want ik heb toch vakantie widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vrijdag (ja, mijn weekend begint op vrijdag puh2.gif) ben ik gaan winkelen in Brussel met een vriendin, en dat was erg leuk. Die avond ben ik uit geweest maar het zat nogal tegen, ik heb me niet zo geamuzeerd, wat jammer was aangezien ik voor vervoer afhankelijk was van een vriendin, en die is tot vijf uur 's ochtends gebleven, terwijl ik zelf eigenlijk best eerder door wou gaan. Zaterdag heb ik lekker lang uitgeslapen, en dan ben ik naar mijn vriend gegaan, die bij wijze van verrassing lekker gekookt had en een paar films had gehuurd. Ik ben bij mijn vriend blijven slapen, en dan heb ik deze namiddag bij hem nog een paar uur zitten werken aan een paper, toen heeft hij me thuis afgezet, en daar ben ik nu dus. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afgelopen weekend heb ik gedaan:

- Gewerkt van vrijdagavond tot zaterdagochtend.

- Zaterdagmiddag bij me vader geweest/

- Zaterdagavond verjaardag en vroeg naar bed..

- Zondag hele dag gewerkt en daarna weer verjaardag gehad.

Aankomend weekend:

Ben ik tot nu toe vrij, maar hoogstwaarschijnlijk bij me vriend of hij bij mij widegrin.gif Ik hoop dat we een rustig weekend hebben, zaterdag wel weer een verjaardag. Verder houdt ik het bij uitslapen en rustig aan doen (eindelijk big-smile.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

afgelopen weekend:

Donderdag ben ik uit gegaan in Groningen, dat was gezellig big-smile.gif.

Vrijdag vooral veel heen en weer gereisd, 's avonds had ik een vergadering voor het komende JV-weekend wat ik ga leiden.

Zaterdag al om 6.15 uit m'n bed (nosmile.gif) en naar m'n broer gereden om daar op z'n kindjes te passen, dat is m'n bijbaantje knipoog_dicht.gif. 's Avonds had ik een verjaardag van m'n tante.

Zondag twee keer naar de kerk geweest.

Aankomend weekend: JV-weekend (dus, een weekend weg met de Jeugdvereniging van de kerk) party.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afgelopen weekend:

Elf Fantasy Fair big-smile.gif

Komend weekend:

Donderdag: klassenavond (dat vind ik onder weekend vallen engel.gif )

Vrijdag: mijn lieve vriendje weer zien op orkest (na 2 weken weer >.< )

Zaterdag: Werken en waarschijnlijk feest van vriendje vieren (maar dat weet hij nog nietpuh2.gif)

Zondag: Werken

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid