Liedewij 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 wat gaan jullie van het weekend doen!? vanavond huiswerk/huiswerk/huiswerk/huiswerk ik moet morgen in tilburg werken dan naar mijn ouders, savonds uit om vervolgens zondag vroeg op te staan en te gaan werken op een elfjes fantasie fair Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 ik ga naar Dalfsen, om mijn mede Bolivia-gangers te ontmoeten Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 ik ga n korfbalwedstrijd coachen, n korfablwedstrijd spelen (dat was de zaterdag), ik ga naar de kerk (eigen kerk, jeugddienst), naar mn oma, ik ga nog n keer naar de kerk (andere kerk, doopdienst van een vriendin ) (dat was de zondag) en niet te vergeten: vanavond benefietconcert voor n stel jeugd dat met world servants meegaat.. Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 Zaterdagmorgen naar mijn oude baas om ff te kijken hoe het daar nu is. (ben er nu 3 maand weg na 6,5 jaar trouwe dienst als interieurverzorger) Zaterdagmiddag bij huis bezig Zaterdagavond uit eten met boer en zus (beide met kinderen) en mijn ouders. Mijn ouders zijn morgen namelijk 35 jaar getrouwd Daarna waarschijnlijk rustig aan doen. Zondagmorgen aanschuiven aan het avondmaal (1e keer) en zodangavond met de kameraden koffie drinken na kerktijd. Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 Uitslapen! Dat is ondertussen 2 weken terug en hoog tijd... Zo naar bed en morgen heerlijk uitslapen, net als zondag. En verder helemaal niks doen... Ik kijk er nu al naar uit Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Ik ga naar Dalfsen, mijn mede India-gangers ontmoeten Link naar bericht Deel via andere websites
Snusa 0 Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Zaterdag: Mijn kamer opruimen, afstoffen, vegen, stofzuigen, dweilen. Huiswerk maken en leren. Fora bijhouden. Een eindje skeeleren. Zondag: Uitslapen. Niks doen. Buiten zitten. En dan 's avonds naar een DMB-dienst a la Zwolle. Niet zo interessant dus Link naar bericht Deel via andere websites
Dwarrel 43 Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 zaterdag, strijk strijk strijk, met pup bezig zijn, boodschappen doen en werken aan het einde van de middag. Vanaaf verjaardag. zondag, pup, pup, pup en beetje huishouden als ik zin heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Zaterdag: huiswerk maken, verslagen maken, leren... en vanaaf denk ik filmpje kijken met m'n zussie Zondag: naar de kerk, daarna foto maken en dan weer naar huis om vervolgens weer te gaan leren en aan m'n verslagen te gaan werken... zucht... Link naar bericht Deel via andere websites
Snusa 0 Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 Het klinkt allemaal als een erg doorsnee weekend voor iedereen Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 vandaag: - terugkomen van een avond bij een vriendin slapen - opruimen - peuterdienst voorbereiden - klaarmaken om naar een feest te gaan - daar slapen zondag - 10 uur in de kerk zijn - peuterdienst doen - koffie drinken en socializen - misschien 's avonds bbq op het strand - luieren en niets doen, want ik heb toch vakantie Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 21 april 2007 Rapport Share Geplaatst 21 april 2007 alleen thuis zijn, bankhangen, film kijken en kanen! Link naar bericht Deel via andere websites
Borias 0 Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Dit weekend heb ik het een beetje rustig aan gedaan Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Vrijdag (ja, mijn weekend begint op vrijdag ) ben ik gaan winkelen in Brussel met een vriendin, en dat was erg leuk. Die avond ben ik uit geweest maar het zat nogal tegen, ik heb me niet zo geamuzeerd, wat jammer was aangezien ik voor vervoer afhankelijk was van een vriendin, en die is tot vijf uur 's ochtends gebleven, terwijl ik zelf eigenlijk best eerder door wou gaan. Zaterdag heb ik lekker lang uitgeslapen, en dan ben ik naar mijn vriend gegaan, die bij wijze van verrassing lekker gekookt had en een paar films had gehuurd. Ik ben bij mijn vriend blijven slapen, en dan heb ik deze namiddag bij hem nog een paar uur zitten werken aan een paper, toen heeft hij me thuis afgezet, en daar ben ik nu dus. Link naar bericht Deel via andere websites
magere janhein 0 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 bij mij valt de maandag ook nog onder het weekend Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Ik heb van het weekend gemountainbiked, en gezien dat onze H1 kampioen werd in de promotieklasse A. Ze hebben met 4-0 gewonnen van Elspeet. Dat is wat ik noem een puik weekend!! Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Aankomend weekend: -zaterdag werken van 9-5 -zaterdagavond: ? -zondag: Uitslapen en skeeleren. Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Afgelopen weekend heb ik gedaan: - Gewerkt van vrijdagavond tot zaterdagochtend. - Zaterdagmiddag bij me vader geweest/ - Zaterdagavond verjaardag en vroeg naar bed.. - Zondag hele dag gewerkt en daarna weer verjaardag gehad. Aankomend weekend: Ben ik tot nu toe vrij, maar hoogstwaarschijnlijk bij me vriend of hij bij mij Ik hoop dat we een rustig weekend hebben, zaterdag wel weer een verjaardag. Verder houdt ik het bij uitslapen en rustig aan doen (eindelijk ) Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 afgelopen weekend: Donderdag ben ik uit gegaan in Groningen, dat was gezellig . Vrijdag vooral veel heen en weer gereisd, 's avonds had ik een vergadering voor het komende JV-weekend wat ik ga leiden. Zaterdag al om 6.15 uit m'n bed () en naar m'n broer gereden om daar op z'n kindjes te passen, dat is m'n bijbaantje . 's Avonds had ik een verjaardag van m'n tante. Zondag twee keer naar de kerk geweest. Aankomend weekend: JV-weekend (dus, een weekend weg met de Jeugdvereniging van de kerk) Link naar bericht Deel via andere websites
Johan 0 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Aankomend weekend: Vrijdagavond: Karten en café Zaterdagavond: Verjaardag Zondag: kerk en koffie met kameraden Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Afgelopen weekend: Elf Fantasy Fair Komend weekend: Donderdag: klassenavond (dat vind ik onder weekend vallen ) Vrijdag: mijn lieve vriendje weer zien op orkest (na 2 weken weer >.< ) Zaterdag: Werken en waarschijnlijk feest van vriendje vieren (maar dat weet hij nog niet) Zondag: Werken Link naar bericht Deel via andere websites
jammetje 0 Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 vrijdag naar vl zaterag jongerendag zobdagkerk en feest van mijn moeder Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 vandaag: niets.. (owja, vanaaf ff oppassen als de overbuurvrouw de avondvierdaagse loopt met het ene kind en de overbuurman ze in gaat halen ) morgen: niets? miss even naar de bieb of naar mn oma.. zondag: Fel3 Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Mijn weekend! Zaterdag Uitslapen Skaten Ogen laten opmeten en eventjes shoppen Voor de rest schoooooooool (blugh). Zondag Kerk Heerlijk niks doen met mijn familie samen Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2007 Zaterdag: - Uitslapen - poging wagen iets voor school te doen Zondag: - Kerk - Buitenhof - poging wagen iets voor school te doen (heiden!!!) Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten