Nynthe 1 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 22:16:11 schreef Liedewij het volgende: dat is het voordeel van niet-sexy lingerie, dat is ook zo uit Tsja, dat is dan ook wel weer zo. Maar dan meer omdat het pijn doet aan mijn ogen dan dat ik het sexy vind Quote: Op donderdag 20 september 2007 11:24:00 schreef Frique het volgende: En ik hou er niet zo van om mezelf echt 'sexy' te voelen.. =O Serieus? Nou ben ik wel benieuwd waarom niet dan Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Hmm, niet al te beste ervaringen mee, vind het fijner dat mensen naar me kijken zoals ik van binnen ben, niet van buiten. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 20:55:56 schreef Eefz het volgende: Lol... Ik ga denk ik ook even wat leuks uitzoeken voor mijn ventje voor onze huwelijksnacht! Of "Groom" of een andere tekst op z'n huidige ondergoed naaien/borduren. Hoewel... wat heeft het ook eigenlijk voor meerwaarde? Ik doe wel m'n best voor mezelf (nou ja, voor hem eigenlijk) wat leuks uit te zoeken voor onder m'n trouwjurk, maar van hem vind ik 't ook niet erg als hij niets speciaals ervoor uitzoekt... Peins peins, waar je al niet over na moet denken bij het plannen van een bruiloft Het nadeel aan bruidslingerie is dat het altijd bij je trouwjurk moet passen, althans; je mag geen ribbeltjes zien en het moet er niet boven uit komen en dat soort dingen Dus als je een erg blote rug hebt, dan kun je al geen gewone bh aan maar dan moet het weer ingewikkelder met corsetten enzo ;/ Mijn broer had Hugo Boss ondergoed aan op z'n trouwdag Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Quote: Op donderdag 20 september 2007 12:17:07 schreef Frique het volgende: Hmm, niet al te beste ervaringen mee, vind het fijner dat mensen naar me kijken zoals ik van binnen ben, niet van buiten. voel je, je van binnen soms ook niet sexy? Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Quote: Op woensdag 19 september 2007 20:55:56 schreef Eefz het volgende: Peins peins, Ik weet niet waar het aan ligt maar om de een of andere manier las ik eerst 'Penis penis' xD Ik zou ook wel wat sexy lingerie willen hebben, maar dat is echt onbetaalbaar. Ik ben al lang blij dat ik nu 2 beha's heb die me passen en die niet verschrikkelijk afzichtelijk zijn. setjes kan ik helemaal wel vergeten Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Quote: Op donderdag 20 september 2007 20:59:51 schreef WonderfulStar het volgende: [...] Ik weet niet waar het aan ligt maar om de een of andere manier las ik eerst 'Penis penis' xD Ik zou ook wel wat sexy lingerie willen hebben, maar dat is echt onbetaalbaar. Ik ben al lang blij dat ik nu 2 beha's heb die me passen en die niet verschrikkelijk afzichtelijk zijn. setjes kan ik helemaal wel vergeten Dit bericht had ik kunnen typen. Beide alinea's Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 xD ik ben dus niet de enige met gebreken (zowel op lees als op eh.. boezemgebied ) Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 Ik ben voor. Niets is zo leuk om voor je zelf mooi ondergoed te kopen Overigens voel ik mijzelf ook confortabel in minder sexy ondergoed. @Wonderfulstar: ik las ook precies hetzelfde Link naar bericht Deel via andere websites
bartus3 0 Geplaatst 20 september 2007 Rapport Share Geplaatst 20 september 2007 voor! ik vind het prettig als mijn vrouw met nieuwe lingerie thuis komt kan niet w88 tot ze het aan trekt hihi en dan mag ik t uit trekken Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Quote: Op donderdag 20 september 2007 18:01:53 schreef Liedewij het volgende: [...] voel je, je van binnen soms ook niet sexy? Jawel, maar dat voelt (uiteindelijk) niet echt hip. Niet dat ik altijd slobbertruien draag, of t-shirts zonder lage halzen, maar allemaal niet met de bedoeling om sexy gevonden te worden. Sexy is iets anders dan mooi, het kan samen maar hoeft niet Link naar bericht Deel via andere websites
Eefz 0 Geplaatst 21 september 2007 Rapport Share Geplaatst 21 september 2007 Quote: *Denk, denk*, Lol, heb ik ook wel eens gehad dat ik dat verkeerd las, en dan ook in een heel foute context. Maareh, zo beter? Ik ben nog niet uit over mijn bruidslingerie. Gelukkig wordt er iets voor me besteld zodat ik het in mijn maat kan passen, heb ik nog even bedenktijd... Link naar bericht Deel via andere websites
Ovrlast 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 vrouwen zijn géénsinds geboren verleidsters.. er is weinig dat aangeboeren is.. ik heb wel geleerd dat een bassisonderscheid tussen goed en kwaad aangeboren is.. ik ben uberhuapt tegen het opleuken van sex.. waarom zogenaamd spannender maken als het niet kán vervelen omdat het 1 van de kostbare dingen is die God ons heeft gegeven?!? knuffel -Michel Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Die redenering snap ik niet: seks is sowieso al fijn, dus het is fout om te proberen het zo fijn mogelijk te maken? Ik bedoel, ondergoed moet je toch aan, dan kan je toch net zo goed iets moois aandoen waarin je je sexy voelt. Sinds wanneer is het fout om te proberen je dagelijks leven en alles wat daar bij hoort (seks dus ook) zo aangenaam mogelijk te maken? Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Quote: Op zaterdag 22 september 2007 03:00:47 schreef Ovrlast het volgende: ik ben uberhuapt tegen het opleuken van sex.. waarom zogenaamd spannender maken als het niet kán vervelen omdat het 1 van de kostbare dingen is die God ons heeft gegeven?!? Wat een misverstand. Omdat het seks is, is het fijn? En daarbij: seks kan heel fijn zijn, maar om daar nou genoegen mee te nemen? Als je niet investeerd in je seksleven, kan dat op den duur serieuse problemen gaan opleveren... Ik ben het eens met Iriacynthe Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Verzamel schatten in de Hemel Want waar uw hart is daar zal uw schat zijn Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Mooi hoor, maar ik zie niet zo wat dat nu te maken heeft met het dragen van lingerie. Link naar bericht Deel via andere websites
Justidee 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 nee ik ook eigenlijk niet haha Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 Quote: Op zaterdag 22 september 2007 03:00:47 schreef Ovrlast het volgende: vrouwen zijn géénsinds geboren verleidsters.. er is weinig dat aangeboeren is.. ik heb wel geleerd dat een bassisonderscheid tussen goed en kwaad aangeboren is.. ik ben uberhuapt tegen het opleuken van sex.. waarom zogenaamd spannender maken als het niet kán vervelen omdat het 1 van de kostbare dingen is die God ons heeft gegeven?!? knuffel -Michel dus jou oog wil niks extra's? ik weet niet hoor als ik een man zou zijn en mijn vrouw trekt haar kleding uit er er komt daar een eens of andere afdanksel onderbroek van de zeeman onder vandaan, met een moniek van de ven kapsel (uit turks fruit), of een vrouw die zichzelf respecteerd en er verzorgd uitziet incl. mooie lingerie Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst 22 september 2007 is ondergoed wel bijbels? Exodus 20:25 Als je voor mij een stenen altaar wilt bouwen, gebruik dan geen gehouwen stenen, want door de stenen met een beitel te bewerken ontwijd je ze. 26 En breng geen treden aan, want als je daarlangs omhoog zou gaan, zou men je geslachtsdelen zien Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Het is niet in de bijbel vermeld omdat er toen simpelweg nog geen ondergoed bestond Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 24 september 2007 Rapport Share Geplaatst 24 september 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Van Xanten 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 Ongeloofelijk tegen!!! Het heeft weer alles te maken met een van de hoofdzonde lust. Men probeerd seksueel lust te trekken Belachlijk Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 je hoeft niet perse mooi ondergoed te dragen om een ander te verleiden. Het draait niet allemaal om de lust. Je draagt toch ook kleren die je mooi vind? Je wilt er toch leuk uit zien? Waarom dan geen mooi ondergoed, waarmo zou je er in je ondergoed niet leuk uit mogen zien? Ik bedoel, in simpel ondergoed kan iemand er ook mooi uit zien maar ik kan me ook een voorstelling maken van iets wat ik echt niet mooi vind qua ondergoed. Wat is wil zeggen: Sexy lingerie dragen kán om lust gaan. Maar het hoeft niet, er zit een verschil tussen lust en schoonheid. Link naar bericht Deel via andere websites
Aimé 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 'n beetje duur hé.... als ik moest kunnen kiezen tussen een kanten onderbroekje en een leren frak,geef mij maar diene frak hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 3 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2007 wat is een frak? :S Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten