Asteraceae 0 Geplaatst 5 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2008 bij mij was het gewoon een gesprek over een aantal dingen hoe je er tegen aankijkt enzo. Het viel best wel mee ik heb morgen liturgie doorspreken en dan zondag... Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2008 nog 3 nachtjes slapen * marliesje voelt zich een beetje een klein kind dat bijna jarig is Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2008 Iedereen die belijdenis gaat doen alvast een heel mooie en fijne dienst gewenst! Feest in de hemel! Link naar bericht Deel via andere websites
Chillem 0 Geplaatst 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2008 Ik doe ook belijdenis komende zondag Uiteraard is iedereen van harte uitgenodigd om 11:00 in de Immanuelkerk in Delft Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2008 Dankjewel Joëlle @ Marlies hoe ging je gesprek? Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 8 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2008 Quote: Op donderdag 08 mei 2008 15:58:24 schreef marliesje het volgende: nog 3 nachtjes slapen * marliesje voelt zich een beetje een klein kind dat bijna jarig is heel herkenbaar link Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2008 Quote: Op donderdag 08 mei 2008 19:05:23 schreef jeroeno het volgende: Dankjewel Joëlle @ Marlies hoe ging je gesprek? ja wel goed geloof ik. Er kwamen wel wat emoties los bij iedereen bij de persoonlijke verhalen, dus dat wordt zakdoekjes paraat zondag . Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2008 Ik wens iedereen een geweldige dag toe Uit Hebreeën 10: 19 Broeders en zusters, dankzij het bloed van Jezus kunnen we zonder schroom binnengaan in het heiligdom, 20 omdat hij voor ons met zijn lichaam een weg naar een nieuw leven gebaand heeft, door het voorhangsel heen. 21 We hebben nu een hogepriester die dienstdoet in het huis van God; 22 laten we God dan naderen met een oprecht hart en een vast geloof, nu ons hart gereinigd is, wij van een slecht geweten bevrijd zijn en ons lichaam met zuiver water is gewassen. 23 Laten we zonder te wankelen datgene blijven belijden waarop we hopen, want hij die de belofte heeft gedaan is trouw. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2008 Quote: Op vrijdag 09 mei 2008 21:38:55 schreef Karin het volgende: Ik wens iedereen een geweldige dag toe Ik ook, veel zegen met je gelofte. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2008 Gisteren was fantastisch ja gezegd voor de gemeente, familie en vrienden en een hele mooie dienst gehad Nog even tijdens de dienst getwijfeld, maar toch vol overtuiging ja gezegd Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2008 Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2008 dankjewel Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2008 Mijn dienst was vandaag ook heel mooi Bedankt voor jullie felicitaties Mijn tekst is: Psalm 31:15, Maar ik vertrouw op u, HEER, ik zeg: U bent mijn God, Link naar bericht Deel via andere websites
audacity 0 Geplaatst 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2008 mijn dienst was ook heel mooi en goed bezocht bovendien. Familie was er, dierbare vriendinnen waren er . Nog een vriend van vroeger die ik niet verwacht had. Alleen mijn moeder liet toch wel een beetje blijken dat ze er puur voor mij zat en de kerk eigenlijk niet tof vond en werd nogal fel tegen de dominee, toen hij een praatje kwam maken. Bweh . Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2008 Gefeliciteerd allen Link naar bericht Deel via andere websites
DientjeLief 0 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Is hier al een nieuw topic over of voor? Ik kon het niet vinden, daarom hier maar in. Ik vraag me af of er dit jaar ook mensen zijn die (nog) belijdenis gaan doen? Ik doe belijdenis op 21 juni 2009. Na veel getwijfel heb ik de keus gewoon doorgehakt om dat in deze gemeente en kerk te doen (PKN) in mijn eigen dorp. Een aantal blz. terug las ik iets over dat er weinig (jonge) mensen belijdenis doen. Bij mij is dat ook zo. We zijn met 4 personen die belijdenis gaan doen, waarvan ik de enige "jongere" ben (18jr) en dan nog 2 in de 30 en 1 iemand in de 50. Grote verschillen, maar daarop heb ik mijn keuze niet gemaakt. Mijn keus is voor God en die staat vast. En dus niet voor deze kerk of gemeente waar ik 'toevallig' lid van ben. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Gefeliciteerd! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Allereerst, ook gefeliciteerd. Ja, ik ga belijdenis doen in een GKv binnenkort, de groep waarin ik de laatste loodjes cathegesatie heb gevolgd is 15 man sterk waarvan een groot gedeelte 18-20 jaar oud is. Volgens mij ben ik de oudste. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2009 Ik ga 31 mei 2009 belijdenis doen! Morgen heb ik het gesprek met de kerkenraad, in de PKN en HHK noemen ze het ook wel aannemingsavond. Spannend! Link naar bericht Deel via andere websites
DientjeLief 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Bedankt voor de felicitaties. Ik vind het altijd wel mooi als er meer jonge mensen belijdenis doen, maar helaas is dat bij mijn gemeente gewoon niet het geval. AndreasJ, wanneer ga je belijdenis doen? Gilrea, wauw dat komt al heel dichtbij! Dat was bij ons eerst ook besproken, die datum. Maar dat kwam voor ons allemaal niet geweldig uit, dus ben blij dat het in juni kon. Veel succes met het gesprek! Ik heb morgen nog belijdeniscath. en dan gaan we de dienst bespreken, we gaan dan ook een datum plannen voor het gesprek met de kerkenraad. Maar dat komt wel goed toch? Zie je er tegenop? Komt wel goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Of tegelijkertijd met Gilrea of met Pinksteren. Link naar bericht Deel via andere websites
Asteraceae 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Quote: Op woensdag 13 mei 2009 21:04:43 schreef AndreasJ het volgende: Of tegelijkertijd met Gilrea of met Pinksteren. Dat is hetzelfde maar allemaal gefeliciteerd en heel veel succes Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Zolang ik maar gelijk heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2009 Ik ben toegelaten hoor! Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 14 mei 2009 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2009 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten