Spring naar bijdragen

UPC haalt Family 7 van de kabel


Family 7 of Omega TV?  

  1. 1. Family 7 of Omega TV?

    • Family 7
      7
    • Omega TV (EO)
      2
    • Allebei!
      3
    • Geen van beide
      7
    • Ik kijk nooit TV
      4


Aanbevolen berichten

Gast Anon_phpbb

Nederland is te klein geworden voor meerdere christelijke tv-zenders. UPC heeft aangegeven dat de christelijke zenders Family 7 in mei vervangen gaat worden door de herhaalzender van de EO: Omega TV. Goede zaak dat deze 'Nederland 4' zender nu ook te zien is (het politieke kanaal zit er bijvoorbeeld al een tijdje op), maar Family 7 verdwijnt nu helemaal voor upc-kijkers (en tussentijds abonnement opzeggen is er ook niet bij).

Maar Family 7 laat het er (terecht!) niet bij zitten en is een actie begonnen. Wie zijn steun wil betuigen kan dat via de volgende link doen: link

Link naar bericht
Deel via andere websites

UPC maakt me persoonlijk niet zo heel veel uit maar ik hoop dat @Home dat voorbeeld niet gaat volgen.

Ik zit namelijk te wachten op een aktie waarbij je weer een gratis ontvanger krijgt omdat ik graag family7 wil (m'n zusje denkt dat ik het voor Hustler TV wil, trouwens).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ken ze geen van beiden. Ik kan me er ook niet druk om maken. Zolang ik maar niet geconfronteerd wordt met allerlei dubieuze programma's zoals ik ze in het verleden tegen kwam zoals prosperity-teaching, urendurende re-runs van Benny Hinn-campagnes, maakt het mij niet zoveel uit.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik moet zeggen dat ik die hele zender niet eens ken?
verbaasd.gif

Dat komt waarschijnlijk omdat jij uit het achtergestelde noorden komt, kun je ook niks aan doen flower.gif (Assen was het toch?)

Ik heb ook nog nooit iets van beide zenders gezien, ga ze dus ook niet missen.

Voor de mensen die het wel konden ontvangen is het natuurlijk jammer dat er een zender wegvalt waar je bijvoorbeeld je kinderen rustig naar kunt laten kijken zonder vervelende beelden. Maar uiteindelijk is ook dit waarschijnlijk gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Is er geen optie dat je de zender er los bijkoopt oid?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen UPC hier, dus nog steeds family 7. Ik vind die zender prima zolang ze zich alleen met het christelijk geloof bezig houden, maar zodra er programma's kwamen waarbij ze de evolutietheorie vergelijken met het kwaad in de wereld en zelfs linkten aan het nazisme, ging het mij iets te ver. Maar goed, er komen ook goede programma's op. Geef mij dan maar de EO.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ja, goed idee
party.gif

Gebedsactie voor Family 7 = coowl!

Stomme satan gaat dat echt niet van de buis halen hoor!!

Hier schiet je IMHO een beetje door... Satan die een zender van de buis haalt? nooo.gif

En wat missen we aan het verdwijnen van Bob Ross en overjarige countrymuziek? Ik wil wel een weten wat er zo Christelijk-verantwoord is aan de slaapverwekkende, schilderende krullenbol en ook countrymuziek is niet per definitie verantwoord.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Hier schiet je IMHO een beetje door... Satan die een zender van de buis haalt?
nooo.gif

Uhm, zo raar zou ik het niet vinden hoor. Er is een gigantische geestelijke oorlog aan de gang, en Family 7 kan heel goed evangeliserend werken zeg maar, en daar heeft Satan een behoorlijke hekel aan. Sowieso aan christselijke dingen, dus waarom zou hij er niet iets aan doen om dat van de buis te krijgen...?

Quote:
En wat missen we aan het verdwijnen van Bob Ross en overjarige countrymuziek? Ik wil wel een weten wat er zo Christelijk-verantwoord is aan de slaapverwekkende, schilderende krullenbol en ook countrymuziek is niet per definitie verantwoord.

Er zijn wel meer dingen te zien dan dat hoor puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat is er dan zoveel minder aan Omega TV van F7?

Christelijke counrtymuziek? Daar is niets mis mee zolang de C van Christelijk maar geen afbreuk doet aan de K van kwaliteit.

Nee ik zou het ook niet weten hoor. Maar F7 lijkt mij persoonlijk erg verfrissend als zender die 24 uur per dag uitzend. De EO is op zich ook leuk, maar daar hebben we toch al een zender voor?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wat is er dan zoveel minder aan Omega TV van F7?

Christelijke counrtymuziek? Daar is niets mis mee zolang de C van Christelijk maar geen afbreuk doet aan de K van kwaliteit.

je zei dat countrymuziek niet per definitie verantwoord was, ik wou daar een antwoord op

maar goed, eerlijk gezegd kan Bob Ross en countrymuziek me hee weinig schelen, vind het erg jammer alleen dat zo'n zender verdwijnt

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die zender laat me geheel koud.

Ik heb wel eens een dvd gezien van die zender en ook een uithaal naar de eo, eveneens door die zender.

Wie weet is er nu wel een hoop veranderd. Maar als die zender nog zo is als wat ze waren bij de oprichting vind ik het best dat upc ze er af haalt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid