T.O.B. 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Hallo ik wil graag jullie mening weten over 50cent wat jullie van zijn raps vinden en wat je van zijn rap God Gave Me Syle vind en zijn andere raps Link naar bericht Deel via andere websites
Nynthe 1 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Ik vind al die rappers niets eigenlijk. Ze kunnen geen rap zingen zonder te schelden of te vloeken, altijd naakte vrouwen die slechts gekleed in een lapje stof om hen heen dansen enz. Ze geven het idee dat je leven alleen maar een succes is als je enorm gespierd bent, sieraden ter waarde van huizen om hun nek en waarom? Omdat ze snel kunnen praten... Bovendien kan ik me bont en blauw ergeren aan celebs die God ergens bij halen, maar waar je het verder aan hun levensstijl totaal niet kan zien. Ook dat vind ik Gods naam ijdel gebruiken persoonlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Wat ik van zijn teksten vind.... Ze zijn eigenlijk bijzonder slecht verstaanbaar en in een vrij vreemd soort Engels dialect. Dus dan zou ik daadwerelijk de moeite moeten nemen en mijn best doen om er naar te luisteren. Maar aangezien ik niet van rap muziek hou zet ik dit soort muziek bij voorbaat al af. Waar ik me wel aan erger is de rap cultuur die tentoongespreid en verheerlijkt wordt in de clips, op tv enz enz. Een cultuur waarin geweld verheerlijkt wordt, waar geld op de eerste plaats gezet wordt en waar vrouwen als gebruiksvoorwerpen gebruikt worden (en zich laten misbruiken). In 1 woord: walgelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Het is tamelijk beroerde muziek eigenlijk, het jochie kan geen maat houden, lispelt, praat binnensmonds z'n teksten gaan eigenlijk nergens over en origineel zijn ze ook niet. Wat zal ik zeggen, wie als 50 cent wordt geboren zal nooit een dollar worden? (beetje afgezaagd, ik weet het, maar dat past dan wel weer goed bij het onderwerp. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Ik ken zijn teksten niet, maar dat hij in al z'n clips omgeven wordt door halfnaakte vrouwen met als doel mannen opgeilen zegt voor mij al genoeg... Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 "Shake that ass girl." Is dit iets wat God graag uit de mond van een christen hoort? Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 50cent & Olivia - Candy shop Yeah Uh huh Zo verleidelijk Ik neem je mee naar de snoepwinkel Ik zal je aan de lolly laten likken Ga door meisje, stop niet Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel Jongen, een voorproefje van wat ik heb Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Hier is de rest...http://nedtlyrics.nl/50-cent-olivia/candy-shop lijkt me duidelijk??!! Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 21:30:56 schreef Feebs het volgende: 50cent & Olivia - Candy shop Yeah Uh huh Zo verleidelijk Ik neem je mee naar de snoepwinkel Ik zal je aan de lolly laten likken Ga door meisje, stop niet Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel Jongen, een voorproefje van wat ik heb Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Hier is de rest...http://nedtlyrics.nl/50-cent-olivia/candy-shop lijkt me duidelijk??!! Vrij onschuldig lijkt me. Eens snoepwinkel waar je lolly's consumeerd totdat de lolly op is... Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Ik vind een tekst over de consumptie maatschappij niet echt onschuldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 21:39:06 schreef Thorgrem het volgende: Vrij onschuldig lijkt me. Eens snoepwinkel waar je lolly's consumeerd totdat de lolly op is... Wil je een stukje verder lezen?? Ik denk alleen niet dat het erg gewaardeerd wordt als ik het hier post Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 21:45:23 schreef Feebs het volgende: [...] Wil je een stukje verder lezen?? Ik denk alleen niet dat het erg gewaardeerd wordt als ik het hier post Ik geloof je wel op je woord Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 21:40:38 schreef Gorthaur het volgende: Ik vind een tekst over de consumptie maatschappij niet echt onschuldig. JUIST! Aardse geneugten, daar gaat het om! Samengevoegde post 23-2-2007 22:39:11: Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 21:45:23 schreef Feebs het volgende: [...] Wil je een stukje verder lezen?? Uiteraard is zijn opmerking ironisch bedoeld... Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 De beats van 50 cent vind ik wel goed. Alleen vind ik t jammer dat de teksten zo seksistisch en geweldadig moeten zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 21:39:06 schreef Thorgrem het volgende: [...] Vrij onschuldig lijkt me. Eens snoepwinkel waar je lolly's consumeerd totdat de lolly op is... Neehee!!! De hele tekst is symbolisch! ... het gaat over het rondwandelen in een gitaarwinkel Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Welnee joh! Het gaat over je zoektocht naar God en de voldoening die je krijgt wanneer je echt tot contact komt met de Allerhoogste. Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 z'n teksten zijn slecht, hij kan niet eens goed rappen, z'n stem klinkt saai, en hij verkoopt z'n muziek dmv. schaars geklede vrouwen. Echt hoge pet heb ik er niet van op Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 22:56:42 schreef Liset het volgende: De beats van 50 cent vind ik wel goed. Het zijn dan ook niet zijn eh... 'beats' he? Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 ik hoor liever eminem Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Ja, kijk, Eminem is iets heel anders. Die kan ook behoorlijk schelden, kan geweldig geweld in zijn teksten hebben en dan nog is hij geweldig. Als je maar genoeg naar hem luistert hoor je dat hij zijn stem echt geniaal gebruikt. En zijn teksten hebben toch inhoud, het gaat over de dingen die hij als kind meemaakte, de hypocrisie om hem heen, vrijheid van meningsuiting, de liefde-haat relatie met zijn vrouw, etc. Dat is bij 50 echt niet het geval. Het enige wat 50 aan zijn hoofd heeft, is feesten en seks hebben, volgens mij. Link naar bericht Deel via andere websites
Rafox 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 23:03:46 schreef Leidenschaft het volgende: Welnee joh! Het gaat over je zoektocht naar God en de voldoening die je krijgt wanneer je echt tot contact komt met de Allerhoogste. ROTFL Ik dacht het jij schrijft het Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Jaaaaaaa-ja (Ik geloof je wel hoor). Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 23:08:12 schreef diakio het volgende: ik hoor liever eminem Mijn neef heet Ad, jeweets, Ad Hominem, en hij eet M&M terwijl hij luistert naar Eminem . (ik kan zo ghostwriter voor 'm worden.) Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 23:11:34 schreef Pius_XII het volgende: [...] Mijn neef heet Ad, jeweets, Ad Hominem, en hij eet M&M terwijl hij luistert naar Eminem . (ik kan zo ghostwriter voor 'm worden.) Ik zie een geheel nieuwe toekomst voor je Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Quote: Op vrijdag 23 februari 2007 23:48:24 schreef diakio het volgende: Ik zie een geheel nieuwe toekomst voor je Ik ben al bezig om 'Summi Pontificatus' op beats te zetten, wat JPII kan, kan ik ook. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 23 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2007 Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten