Holla 0 Geplaatst 30 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2006 * NienkeJ vind dat ze goed haar best heeft gedaan vandaag ik was er om 5 uur al uit.. En ik voer nog niets uit Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2006 5 uur is ook wel weer wat overdreven Ik heb ook altijd wel wat moeite met opstaan. Een truc heb ik niet echt, gewoon doen Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2006 ik word soms wakker om 5 uur, soms 7 uur, maximum 8-9 uur en ik sta dan gewoon op meteen blijven liggen kan ik echt niet Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 31 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2006 "Hoe lang nog, luiaard, zul je blijven slapen, wanneer kom je uit bed? Nog even dan? Nog even slapen, nog een beetje rusten, een ogenblik blijven liggen?" [spreuken 6: 9 en 10] Link naar bericht Deel via andere websites
emopunk 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Quote: Op dinsdag 31 oktober 2006 18:44:27 schreef Ann het volgende: en ik sta dan gewoon op meteen blijven liggen kan ik echt niet Vreemde eend in de bijt hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Versje om te mompelen als je niet goed wakker kunt worden mmhohmmhohmmhohpfff mmhohmmhohmmhohpff izzolekkewarmier izzolekkewarmier mamoewakkewoh mamoewakkewoh moemewazze moemewazze hup Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Euhhhh..... Koffie................. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Quote: Op woensdag 01 november 2006 22:43:56 schreef Mister_L het volgende: Versje om te mompelen als je niet goed wakker kunt worden mmhohmmhohmmhohpfff mmhohmmhohmmhohpff izzolekkewarmier izzolekkewarmier mamoewakkewoh mamoewakkewoh moemewazze moemewazze hup Dat versje heeft bij mij altijd veel meer verzen Link naar bericht Deel via andere websites
Ikraj 0 Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Ik heb ook dit probleem, maar dan anders... Ik kan door de week moeilijk uit bed komen, maar in 't weekend ben ik standaard heel vroeg wakker... Als ik wÃl uitslapen, kan het niet. Kán ik uitslapen, lukt het niet...:S Link naar bericht Deel via andere websites
Garou 0 Geplaatst 3 november 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Dat versje zal bij mij een hele musical worden, ben ik bang... Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Ik moet altijd ff 15 minuten soezen, om de 5 minuten gaat dan de wekker ff af, daarna sta ik redelijk fris op. Als je niet goed je bed uit kan komen is hier de gouden tip: neem een ultra lawaaiige wekker en zet die een stuk van je bed af, op je bureau ofzo, dan spring je er meteen uit en ben je er van af. Ann is gek btw, om 7 uur opstaan in het weekend Ik kan soms tot een uur of 3 's middags slapen op de zaterdag of zondag, meestal moet ik er vroeg uit in het weekend (9 uur) omdat ik moet voetballen. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Quote: Op vrijdag 27 oktober 2006 11:29:26 schreef Garou het volgende: Ik heb een probleempje: ik kan altijd moeilijk uit bed komen... En met de studie is dat niet makkelijk... Zijn er mensen die goede tips hebben. Of lotgenoten... - Week en weekend op (ong.) dezelfde tijd uit bed komen, dat is de allerbelangrijkste tip! Dus niet tot 12 uur in je bed stinken in het weekend, want dat breekt je op maandagochtend op. - Altijd ong. even lang slapen (de meesten kunnen toe met zo'n 7½ uur, maar je moet zelf uitvinden of dat voor jou ook geldt) - Matig met alcohol en cofeïne, vooral op de 2e helft van de dag - Een wekkerlamp aanschaffen (ik heb er één, die een half uur voordat de wekker gaat, zachtjes licht begint te geven en zo steeds meer; het simuleert het ochtendgloren). Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Quote: Op zaterdag 04 november 2006 14:36:24 schreef wateengedoe2 het volgende: - Matig met alcohol en cofeïne, vooral op de 2e helft van de dag Hmm dat betekent dus alcohol drinken op de 1e helft van de dag Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Altijd goed uit je bed te komen met een borrel Seriously: als je echt problemen met slapen en/of opstaan hebt, zóu je kunnen overwegen om gewoon minder te gaan drinken (als je veel en/of vaak drinkt, dan hè). Of je er gewoon bij neerleggen, dat alcohol er een slechte invloed op heeft, en niet zeuren Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Pff.. ik moet dit topic echt heel goed gaan volgen.. Deze week gewoon serieus 4x te laat gekomen... Waarbij ik me 1x gewoon 55 min verslapen heb, en als me ma me toen niet wakker had gemaakt, was het denk nog wel langer geweest Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Quote: Op zaterdag 04 november 2006 14:47:30 schreef wateengedoe2 het volgende: Altijd goed uit je bed te komen met een borrel Seriously: als je echt problemen met slapen en/of opstaan hebt, zóu je kunnen overwegen om gewoon minder te gaan drinken (als je veel en/of vaak drinkt, dan hè). Of je er gewoon bij neerleggen, dat alcohol er een slechte invloed op heeft, en niet zeuren Nah ik heb besloten om alleen nog maar op de vrijdagavond een paar drankjes te drinken en op feestjes enzo, na vorige week zaterdag merkte ik toch wel dat ik er niet helemaal bij kon zijn bij de dienst, dat was ook door te weinig slaap, en dat vond ik nogal oneerbiedig. Ik ben gek op lekkere drankjes Maar met mate Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Dat had helemaal niet te maken met de drank... Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Quote: Op zaterdag 04 november 2006 15:16:44 schreef K. het volgende: Dat had helemaal niet te maken met de drank... We hadden ook bijna niks gedronken? Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ja dat wel, maar het had volgens mij meer te maken met laat naar bed gaan... als je om 3 uur in bed had gelegen was het waarschijnlijk wel meegevallen... Denk ik... Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Quote: Op zaterdag 04 november 2006 15:19:44 schreef K. het volgende: Ja dat wel, maar het had volgens mij meer te maken met laat naar bed gaan... als je om 3 uur in bed had gelegen was het waarschijnlijk wel meegevallen... Klopt, maar nog blijft mijn idee hetzelfde; Niet te laat naar bed gaan en niet drinken op zaterdagavond, dan ben ik er helemaal bij de zondagochtend Link naar bericht Deel via andere websites
Ignatius Maria 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Goed voornemen. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 K. en Liset, liever geen ´onderonsjes´ tussendoor; daar zijn jullie profielen voor. Link naar bericht Deel via andere websites
kneiter 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ik kan ook nooit mijn bed uit komen Dan neem ik me voor om de volgende dag het eerste uur (les) te gaan volgen, maar dat lukt me nooit, want dat snooze ik net zo lang tot ik denk, ow nu haal ik het toch niet meer, en vervolgens denk ik, als ik het eerste uur gemist heb, heeft het tweede uur ook niet zoveel zin en kom ik dus pas om uur of half elf mijn bed uit... Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Ik heb nergens problemen mee en ik sta iedere dag om 5 uur op. Gewoon op tijd naar bed en op tijd opstaan, zo moeilijk is dat toch niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst 5 november 2006 Quote: Op zaterdag 04 november 2006 23:30:20 schreef DetectedDestiny het volgende: Ik heb nergens problemen mee en ik sta iedere dag om 5 uur op. Gewoon op tijd naar bed en op tijd opstaan, zo moeilijk is dat toch niet? Hoe laat ga jij je bed dan meestal in? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten