Spring naar bijdragen

Moeilijk uit bed komen..


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Dit kan nog best wel eens verdienen widegrin.gif

Maar ik vrees dat je dan zelf dat sensor ding of wat dan ook er meteen afsloopt met een hamer puh2.gif

Edit:

Quote:

Op woensdag 06 december 2006 15:51:36 schreef NienkeJ het volgende:

En als je er dan weer instapt, gaatie weer aan, ja?
yes.gif

Ja puh2.gif

En elke keer als je dan er weer uit en in stapt, gaattie iets harder widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:55:12 schreef gewoon Paultje het volgende:

- niets eten vlak voor je naar bed gaat. Anders is je lichaam nog intact als je in bed ligt.

Of juist wel iets eten. Dan gaat je bloed naar je maag voor de vertering en wordt je rustig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op vrijdag 02 februari 2007 22:41:40 schreef Dutchie het volgende:

Ik krijg meesal ongeveer 9 uur slaap en kom er om 8 uur uit, en nog ben ik altijd moe als ik wakker word. Ik vind het gewoon SUPER vervelend om er uit te moeten komen, misschien heb ik gewoon meer motivatie nodig ofzo :S

Ja, negen uur slaap is meer dan genoeg, dan is het niet meer een slaaptekort, maar ligt het echt aan je motivatie. Dat zal je ook wel merken, als je er vroeg uit moet om naar iets leuks te gaan kom je er vast makkelijker uit dan voor _school_ oid.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 02 februari 2007 23:05:29 schreef Eru Iluvatar het volgende:

[...]

Ja, negen uur slaap is meer dan genoeg, dan is het niet meer een slaaptekort, maar ligt het echt aan je motivatie. Dat zal je ook wel merken, als je er vroeg uit moet om naar iets leuks te gaan kom je er vast makkelijker uit dan voor _school_ oid.

jah dat is wel zo, dan is het opstaan zelf nog steeds niet fijn, ik heb er nooit problemen mee als ik uit mezelf wakker wordt

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid