Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 100
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

mijn moeder is overigens af en toe best wel aardig... ze heeft me eergisteren mee uit eten genomen om eens "fijn te praten over wat er in me omgaat". kortom, met vriendin + moeder van haar heerlijk in een cafétje gezeten en wat gedronken... en ja, best veel praten, maar wel leuk, en niet zo geforceerd... smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:12:10 schreef ~Joos~ het volgende:

Mijn moeder is lief.
smile.gif

(Niet altijd natuurlijk, maar dat ben ik ook niet
knipoog_dicht.gif
)

Ik kan er alleen niet zo goed tegen als ze zich gaat bemoeien met mijn huiswerk, maar ach.. dat komt misschien omdat dan mijn geweten gaat spreken..
widegrin.gif

amen smile.gif

mijn moeder is best wel OK, ze vind veel goed, geeft me veel vrijheid enzo. en houd bovendien mn vader een beetje in de hand puh2.gif ik moet er niet aan denken als ze weg zou zijn(dood oid) en ik alleen met mn pa zou moeten wonen cry.gif dan zou k al helemaal zo snel mogelijk het huis uit gaan :s

maar met mn moeder erbij is t nog wel uit te houden meestal smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 months later...

Nou, aangezien ik geen moeder heb,... mijn ervaringen als moeder.

Ik heb een kleine meid van nu bijna 3.

Erg knuffelig en lekker aanhankelijk.

and eweek zijn we saampjes naar de kinderboerderij geweest en heeft ze daar in de speeltuin gespeeld. Geweldig zo'n kleine.

Ze waardeert de kleine dingetjes nu nog, dar geniet ik extra van.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik schaam me nooit voor mijn moeder, als ze gek doet doe ik altijd gewoon mee en andersom ook. Ik hou van haar zoals ze is.

Okee, toen ik nog een onzekere puber was ( puh2.gif ) schaamde ik me wel eens voor haar en werd ik ook heel vaak boos op haar maar das nu over. Het botst nog wel eens omdat ze af en toe flink chagrijnig kan zijn en ik niet op me mondje gevallen ben maar over het algemeen hebben we een hele goede band smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moeder is ook lief hoor! heb nog nooit ruzie met haar gehad maar ze kan best wel zeuren, maar ik denk dat dat wel normaal is! laatste tijd letten mijn ouders heel erg op wat mijn zusje en ik eten, en dan ontstaat daar weer kleine discussie over enzo, dus laatste tijd vind ik het minder gezellig aan tafel maar verder wel oké hoor! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

mijn moeder? Tja wat zal ik zeggen, ik kon altijd heel goed met mijn mama praten, ik kon ook al goed met de deuren smijten. En nu.. wel een paar weken geleden een paar dagen achter elkaar ruzie gehad en ik zat toen (nog steeds) niet zo lekker in mijn vel dus dat botste goed en nu wil ik eigenlijk met bijna niemand niet echt praten en ook niet met mijn moeder en volgens mij voelt ze zich daardoor geketst. En dan voel ik me weer schuldig...

Maar verder is ze ook regelmatig een schat

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Tja.. moeders wat moet ik daar over zeggen.. Mijn moeder en ik zijn het vaker niet dan wel met elkaar eens.. Het ene moment kan het haar niet zoveel schelen wat ik doe en het volgende moment probeert zij mij haar beslissing op te leggen (en dan ben ik bijna 21 he.. dus niets ruziende tienerdochter puh2.gif)

Verder is ze goed in het op mijn gevoel proberen te spelen maar de laatste tijd ben ik daar een beetje ongevoeliger voor geworden en dat zint haar dus ook niet...

Verder lijken we in bepaalde dingen wel op elkaar en werken we allebei in de gehandicaptenzorg...

Maar goed, ik ga er maar van uit dat ze het meestal goed bedoeld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Met mijn moeder kan ik echt geen fatsoenlijk gesprek voeren.

Ik wordt soms niet goed van mijn moeder; heb niet zoveel met haar.

(daar in tegen wordt ze ook wel eens niet goed van mij)

Maar mijn SCHOONMOEDER daar kan ik echt mee lezen en schrijven

daar heb ik toch eigenlijk wel mijn mama in gevonden! (wrang maar wel heel fijn)

Link naar bericht
Deel via andere websites

met mijn moeder verschilt enorm hoe goed ik met haar om kan gaan..

soms wil ze graag n diepgaand gesprek voeren, waar ik dan geen behoefte aan heb (zeker de laatste tijd, nu ik ineens bij n psycholoog terecht kwam (ineens voor mn ouders dan..)), maar veel meer nog is t bij ons thuis echt n zwijghuishouden.. zolang we allemaal ons mond houden en niet te veel vertellen over wat er niet goed is, kunnen we mooi de schijn ophouden dat wij het ideale gezinnetje zijn..

maar ik geef toe.. gister heb ik wel n fijn gesprek met mn mama gehad.. soms kan t wel..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moeder en ik hebben een haat-liefde verhouding. Zij doet dingen die ik totaal niet kan hebben. Alle problemen binnen ons gezin maar aan iedereen doorvertellen, mijn vader vernederen en kwetsen, mijn opa en oma vernederen en kwetsen, en dat doet ze tegen ons. Ook maakt ze veel ruzie met mijn vader, zij heeft altijd gelijk vind ze.

Anderzijds weet ik dat ze van me houd, en als we elkaar niet teveel zien gaat het goed.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn moeder is de allerliefste knipoog_dicht.gif.

Ook als ze me op zaterdag uit bed schreeuwt nadat ik pas om 6 uur thuis was. Of als ze zeurt. Maar daar staat wel tegenover dat m'n vrienden altijd welkom zijn, dat als er mensen blijven slapen ze voor iedereen eitjes bakt, m'n was altijd gedaan is, ze altijd geïnteresseert is zonder een bemoeial te zijn, me m'n eigen keuzes laat maken maar wel altijd advies wilt geven...

Ik kan ontzettend met dr lachen en ook goed met dr praten. Hoewel ik dr soms met liefde achter het behang wil plakken, ben ik gek op mijn moeder!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid