Timon 0 Geplaatst 21 september 2006 Rapport Share Geplaatst 21 september 2006 Touch, Reach and Impact the Nations (TRIN for short) is een zendingsbeweging die onder meer actief is in Uganda, Brazilie, Kosovo, India en Pakistan. De organisatie is opgericht door Mattheus van der Steen samen met zijn vrouw Rebecah en wordt geleid door allemaal enthousiaste, geestvervulde en radicale christenen. Sinds zomer vorig jaar zijn ze begonnen met FireNights te houden in Nederland. Dit is uitgegroeid tot elke week 's zaterdagavonds een firenight en ze zijn zelfs begonnen met de oprichting van een TRIN-kerk op de zondag. De firenights zijn op het moment nog in Leusden in het Evangelisch Centrum (het gebouw van de kerk waar ik in zit) maar vanwege de explosieve groei zijn ze op zoek naar een nieuw, groter gebouw in Hardewijk of omstreken. Daarnaast hebben ze een aantal (gratis) conferenties gehouden en er zullen nog meer gratis conferenties zijn, waarvan komend weekend de eerste zal zijn. Ermelo is the place to be. zie voor meer informatie www.trin.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Bride 0 Geplaatst 22 september 2006 Rapport Share Geplaatst 22 september 2006 Ik ben een keer op een Fire-night geweest met Angela Greenig! Was wel tof. (alleen ze hadden gezegd dat er allerlei mensen uit Amerika zouden komen, maar dat bleek helemaal niet zo te zijn, Dutch Sheets en Todd Bentley enzo) Dat was een beetje jammer. Maar verder was het goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 22 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2006 Die firenight was vet ja. Super, superdruk. Daarom zoeken ze nu ook een nieuw gebouw. En ik heb al die anderen niet gemist, het was ook een goede avond zonder hun... Angela was trouwens ook op de FFH2 (FreedomFireHolland2) conferentie eind juli. Was ook heel erg gaaf Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 25 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 september 2006 de conferentie was weer heel cool en opbouwend, maar wel vermoeiend omdat ik overal en nergens meehielp Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Heuj lieve mensen, wie gaat er nog meer mee aankomende zaterdag, naar TRIN? Daniel Hoogteyling spreekt dan en die schijnt bekend te zijn . Nah, * holla gaat wel, als gergemmer naar TRIN... *hoopt dat ze het overleeft* Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Doe Daniel de groeten van me Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 hmm.. ik zal Mark voor de keuze stellen: of naar TRIN of naar de kerk Laat het nog wel weten Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Hey er is ook nog Impulse Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 ook as zaterdag Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 Yep Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2006 oke... dan heeft ie dus nog meer keus Link naar bericht Deel via andere websites
wijnand 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 Ik kan helaas niet. Ik ga naar hillsong ook leuk..... Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 ik ga waarschijnlijk ook niet... Zaterdag 'moeten' we surfen namelijk en ik gok dat ik daarna geen energie meer over heb Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 tgaat hard waaien he.. zit ik hier en amersfoort terwijl jullie aan het surfen zijn Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 haha... je mag wel mee hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 ik heb er zin in Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 ik ook wel (offtopic: ik heb jos gebeld ik heb jos gebeld ik heb jos gebeld ) Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 wie is jos Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 ja sorry dat was ook wel heel ernstig offtopic, maar dat moest even doorgegeven worden aan timon btw: ik ga toch maar niet mee surfen Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 jammer hoor maargoed, veel plezier bij trin dan Link naar bericht Deel via andere websites
ArjanH. 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 Ff lekker oftopic Doe de groeten maar ff aan Olga de Groot, Timon. Zij is een tijdje terug gedoopt in Harderwijk op straat door TRIN. Misschien ken je haar wel Alleen zoek ik op de site nog de foto's. Link naar bericht Deel via andere websites
WwJd-Matthijs 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 TRIN rocks TRIN O&T Rocks nog veel harder Link naar bericht Deel via andere websites
Timon 0 Geplaatst 6 oktober 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2006 Matthijs!!!! Zit jij hier nu ook al? Matthijs is een goede vriend Anywayz morgen, of beter eigenlijk al vandaag is er weer TRIN Allemaal komen, je mag het niet missen Link naar bericht Deel via andere websites
WwJd-Matthijs 0 Geplaatst 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2006 Ik zit overal, sneaky 20-22 Oktober is er weer een conferentie waar ik neit te vergeten bij zal zijn, Echt ik kan het aanraden voor iedereen die opzoek is naar God, of God al jaren kent, mensen die God zijn kwaijtgeraakt, of juist meer van God willen zien God komt zo dichtbij, geweldig zelfs als je niet mee doet is het nog gaaf Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 26 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2007 morgenavond weer he Het is echt te goed om niet te gaan xxx Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten