Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Afgelopen uur
  2. Is it possible that some media outlets are intentionally manipulating news to influence public opinion and shape societal norms? If yes, how can we identify these instances and counteract their effects?
  3. Dat jouw onderwerp wellicht niet het onderwerp van gesprek is, maakt het onderwerp niet anders. Dat mijn onderwerp niet is wat haar bezighield, maakt mijn onderwerp niet anders. De tekst spreekt van kwaad gedrag, en recht gaan staan daartegenover. Keek vanop een afstand hoe alles daar ontplofte. Maar zij was nooit de reden voor het breken van geloften. De winter was begonnen, ze hoorde dat het sneeuwt. Wat in stilte werd verzonnen, werd openlijk geschreeuwd. En ze kijkt recht in de spiegel ze heeft haar les geleerd. En ze denkt wel twee keer na met wie zij zich associeert. Want ooit zeiden ze
  4. Vandaag
  5. Moet een bijzondere gave zijn, vind het zelfs niet terug in die tekst.
  6. Geen idee wie het is of wat wat haar bezielt; ik kijk in de spiegel van haar tekst en oordeel naar wat ik zie.
  7. Over wie heb je het dan precies, over Cassandra of Pommelien?
  8. Geen idee, heb ze nog nooit ontmoet Het is een abstractie. Wie in de spiegel kijkt ziet de waarheid. Maar wie ziet wat de geest er in legt, die ziet niet wat is, maar wat daar wil zijn. Die kijkt diep in de ogen, in plaats van naar wat is. Feitelijk loenst diegene dan. Maar zij zegt zelf dat ze recht kijkt in de spiegel. Dan hoef je daaraan niet te twijfelen, want ook zijzelf geeft een spiegeltekst waarin je recht kunt kijken, of scheel.
  9. En ze kijkt recht in de spiegel, ze heeft haar les geleerd.
  10. De betekenis van 'Cassandra' in de context van Pommelien Thijs' album Gedoe is een verwijzing naar de Griekse mythologie. Het lied gebruikt het verhaal van de waarzegster Cassandra, die door Apollo werd vervloekt en wiens waarschuwingen nooit werden geloofd, om te reflecteren op het gevoel niet gehoord te worden, groepsdruk, en de waarheid achter de artiest versus de persoon, een thema dat ze herkent in haar eigen leven en generatie.
  11. De dominee zegt, de weg is kort en breed en heerlijk, want zij bestaat uit het aannemen van Christus, die alle lasten draagt, en jou begrijpt zoals de geesten in jou je doen voelen dat je bent. Maar Christus zelf zegt, dat je eerst sterven moet en dan als je weer bent opgewekt, dat je dan ook actief je natuurlijke zelf moet afleggen, kruisigen, afsterven, loochenen. Want je bent nu eens anders lichaam, en de weg is in lemminggewillige volgzaamheid naar een hoogte en een kruis, waar hemelse schatten worden gespiegeld, maar aards bewijsbaar te zien slechts aardse doodse verlatenheid je wac
  12. Onderscheidingsvermogen, is de weg nu smal, lang, breed en/of kort?
  13. In een wereld waar lemmingen zich roeren als konijnen, groeit het inzicht dat de wereld naar waarheid wordt beheerst door het demonenlegioen. Want een lemming volgt getrouw gerichte volglijnen en een konijn hupst vrijelijk in het wilde weg. En elk volgt meer of minder oprecht integer iets meer of minder gewetenvols. Maar demonen zijn zeer specifiek gerichte wegbereidende en sfeerzettende identificeerbare gevoelswaarden, die zich niet laten vangen of identificeren als een bepaalde norm of fundamentele richting. Zodat zij soms terecht en vaak onterecht hun gevoelswaarden verzilverd krijgen lang
  14. Veel vaker dan breed gekend is dat wanneer grauwe borstels zich beginnen te mengen, dat bonte beren wegfladderen.
  15. Kijk ze voldaan lachen! Dat noemen ze dan een held. Hij pakt een geweer af, komt tegenover een soortgenoot te staan, en in een cognitief dissonant moment (en dan druk ik mij mild uit) vergeet hij de trekker over te halen... Vervolgens loopt de dader weer terug naar de brug, pakt een ander geweer en gaat vrolijk verder met schieten. Ik vind dat geen held maar een opportunistische prutser. Als je geweld inzet om geweld te stoppen, moet je bereid zijn het ook af te maken. Echt heel onbevredigend dit. Ik verwacht: Er is kwaad → Iemand grijpt in → Het kwaad stopt Maar de werkeli
  16. Dat kun je wel stellen. Hoe halen ze het in hun hoofd om zo te doen. Een meisje van 10 doodschieten... Dan ben je terecht te vergelijken met de kanker, en daar helpt maar 1 ding tegen: fors snijden.
  17. Een synoniem voor vlinder is schubvleugelige, maar in de spreektaal en dialecten bestaan veel andere woorden zoals kapel, pepel, pannelèper, spanvoggel, pimpel, en piepel. De keuze voor een synoniem hangt af van de context, wetenschappelijk, regionaal of poëtisch.
  18. Als een kunstfeit te mooi, te strak of te spectaculair klinkt voor één alinea, klopt het vaak niet.
  19. Gisteren
  20. Omdat jij geen bevoegdheid hebt. Hij is Jehova's Getuige en op dit moment werkeloos. Ook? Voel je je bedreigd?
  21. Waarom ben jij nooit geband van dit forum Figulus? Weet je iets van Sjako? Bedreigde je hem ook?
  22. Салам Вы дамы и еще властелины[url=https://2612.by/]![/url] [url=https://2612.by/][img]https://i116.fastpic.org/big/2021/1219/21/58842228f6ccf3c1f8c35b18a1109a21.jpg[/img][/url] Такие же услуги, как Электроремонт ясно чищенье принтера, — визитная фотоснимок нашей компании. Точно по действенности равно качеству на данном области нам я бы не сказал равных. Я данных строчек даем обеспечение, что, заказав данную и юрчасть хостинг-услуги, вы останетесь довольны разбирательством и еще результатом.Это одно из наиболее востребованных услуг, дешевая чтобы различных модификаций неделимого ряда бренд
  23. Ja, uitstekende combinatie. Bijten en snijden.
  24. Dit bedoel ik nou... Er zijn een paar terroristen en je hebt het meteen over islamisten.. Stel dat we dit over Israel en Joden zeggen, dan ben je boos en woedend. Je bent gewoon een hypocriete zak die de islam overal de schuld van wil geven. Geef dat gewoon toe. Hahaha, had je je pilletjes niet ingenomen toen je dit schreef? Altijd met je hond en je mesje waar je dingen mee doet. En wie riepen Jahweh of Jehovah aan zonder resultaat? O ja dat waren Joden, ten tijde van de holocaust. HET bewijs dat beide goden niet bestaan. Denk daar maar eens over na.. Ik
  25. Ja en? Dat maakt de bron nog niet minder jong. En dus jouw opmerking "de vroegste bronnen geven allemaal de naam aan de brieven die wij nu kennen" ongegrond.. We weten bijvoorbeeld toch allemaal hoe bepaalde kerkvaders en apologeten de traditie hebben geschapen? Zij waren het die de namen aan de brieven gaven, om die brieven meer cachet te geven. En ze bleken allemaal leugenaars te zijn geweest (vooral Eusebius bijvoorbeeld).
  26. Dat is zeer kort voor de oudheid. Ter vergelijking: van Plato en Tacitus zijn de oudste kopieën vaak 800–1200jaar later!
  1. Meer activiteit laden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid