Spring naar bijdragen

Welk liedje heb jij in je hoofd?


Aanbevolen berichten

Ik heb om een of andere reden om de paar maanden zonder reden het liedje "living on a star" in mijn hoofd. Zodra dat gebeurt begin ik het aaneenstuk door te fluiten. Ik doe het steeds onbewust en word erop gewezen door één van mijn collega's.

Ik ken het liedje uit een televisie serie uit de jaren 90, 1987 geloof ik. Ook zat het in de film "Hudson Hawk" met Bruce Willis uit 1991. Ik heb het sindsdien in m'n hoofd....

Frustrerend af en toe...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 769
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 03 augustus 2006 23:50:52 schreef Raymond het volgende:

Die televisie serie ging trouwens over een meisje waarvan haar vader een alien was, hij sprak tegen haar door een of ander cristal dat dan oplichte en zij had ook wat bijzondere krachten. Kent iemand de serie?

Ach nee, dat is met die mooie begintune inderdaad... En ze kon volgens mij ook de tijd stilzetten door de vingernagels van beide wijsvingers tegen elkaar te tikken, toch? widegrin.gif

De serie heette trouwens Out Of This World.yes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

knipoog_dicht.gif

Quote:
Op zondag 06 augustus 2006 15:26:08 schreef SilverUnicorn het volgende:

Ik heb een liedje van Katie Melua in m'n hoofd... ik weet niet hoe ie heet, maar gisteren tijdens de rit van Engeland naar huis stond die cd op in de auto :s

Je zag ervoor een bericht van "Kate" staan en toen kwam dat liedje in je hoofd? widegrin.gifknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid