Raymond 0 Geplaatst 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2006 Ik heb om een of andere reden om de paar maanden zonder reden het liedje "living on a star" in mijn hoofd. Zodra dat gebeurt begin ik het aaneenstuk door te fluiten. Ik doe het steeds onbewust en word erop gewezen door één van mijn collega's. Ik ken het liedje uit een televisie serie uit de jaren 90, 1987 geloof ik. Ook zat het in de film "Hudson Hawk" met Bruce Willis uit 1991. Ik heb het sindsdien in m'n hoofd.... Frustrerend af en toe... Link naar bericht Deel via andere websites
Raymond 0 Geplaatst 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2006 Die televisie serie ging trouwens over een meisje waarvan haar vader een alien was, hij sprak tegen haar door een of ander cristal dat dan oplichte en zij had ook wat bijzondere krachten. Kent iemand de serie? Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2006 Quote: Op donderdag 03 augustus 2006 23:50:52 schreef Raymond het volgende: Die televisie serie ging trouwens over een meisje waarvan haar vader een alien was, hij sprak tegen haar door een of ander cristal dat dan oplichte en zij had ook wat bijzondere krachten. Kent iemand de serie? Ach nee, dat is met die mooie begintune inderdaad... En ze kon volgens mij ook de tijd stilzetten door de vingernagels van beide wijsvingers tegen elkaar te tikken, toch? De serie heette trouwens Out Of This World. Link naar bericht Deel via andere websites
Raymond 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Klopt, bij het wakker worden besef ik me trouwens dat het nummer "Swinging on a star" heet. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 All the things that i have done Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Raindrops and Roses... Sound of Music humm Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 * Kijkt in AT-lijst...denkt aan gesprekje van gisteren. Moet jij niet werken...? *edit* Sorry voor offtopicheid, dit was bedoeld voor in profiel.... Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 En dan zing ik AAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAAAAAAAAJ jippie jippie *jeeeey* Link naar bericht Deel via andere websites
DutchPeanut 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 10:08:54 schreef JoostG het volgende: * Kijkt in AT-lijst...denkt aan gesprekje van gisteren. Moet jij niet werken...? *edit* Sorry voor offtopicheid, dit was bedoeld voor in profiel.... foei . Dat nummer anna boten luister ik nu gheghe en die heb ik zo in mijn koppie Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 After Forever - Glorifying Means Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 04 augustus 2006 16:49:06 schreef DutchPeanut het volgende: [...] foei . Dat nummer anna boten luister ik nu gheghe en die heb ik zo in mijn koppie doro jou heb ik het nu ook in mijn hoofd. wat een BAGGER nummer. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2006 Se venedig og do van een of andere Deense zangeres die laatst is overleden. Op verzoek van iemand heb ik het gedownload en nu krijg ik het mijn kop niet uit Best een grappig nummer, maar het wordt irritant. Link naar bericht Deel via andere websites
spirit 0 Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Marco Borsato - Rood ...Mn baas stond de hele tijd te zingen en nou zittie in steeds in mn hoofd :S Thnx Martin Link naar bericht Deel via andere websites
Leintje 0 Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Roll over Beethoven van Electric Light Orchestra. Hoe oud!!!! Maar gooooooooooooooooooooooeddd!! M'n vader van 47 mailde nem door (Ken je nagaan...) Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Pakito - Living on video (En ja hoor, ik denk weer aan iemand ) Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Fell in love with you van Tommy Heavenly6 (omdat 'ie net opstond...) Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 hopelessly devoted to you van grease, ik weet niet waarom. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Enya - Storms in Africa Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 5 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2006 Love is only a feeling - the Darkness Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2006 Mike Oldfield - Women of Ireland Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2006 Create in me a clean heart - dat opwekkingsliedje Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2006 TSTGU - Defence Mechanism Link naar bericht Deel via andere websites
Kate 0 Geplaatst 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2006 Heey Raido, Ik dacht dat jij op zondag - uit principe - nooit op internet zit (heb je me zelf gezegd), heeft Holla zo'n "bevrijdende" invloed op je? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2006 Ik heb een liedje van Katie Melua in m'n hoofd... ik weet niet hoe ie heet, maar gisteren tijdens de rit van Engeland naar huis stond die cd op in de auto :s Link naar bericht Deel via andere websites
Kate 0 Geplaatst 6 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2006 Quote: Op zondag 06 augustus 2006 15:26:08 schreef SilverUnicorn het volgende: Ik heb een liedje van Katie Melua in m'n hoofd... ik weet niet hoe ie heet, maar gisteren tijdens de rit van Engeland naar huis stond die cd op in de auto :s Je zag ervoor een bericht van "Kate" staan en toen kwam dat liedje in je hoofd? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten