Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 461
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik heet Engelientje daarzo smile.gif

Alleen Fused, iets wat ik vele luister, is een ander bandje dan zij in hun data base hebben (ik luister nl. de Nederlandse aaanbiddingsband Fused (befused.nl engel.gif) en LastFM plakt 'r een heel ander bandje aan knipoog_dicht.gif) Dus ik ben nog minder mainstream dan dat ding zegt knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Necrophagist is behoorlijk eng, de bassist heeft kortgeleden zelfmoord gepleegd.. *in een pentagram, met kaarsen en een open satansbijbel* knipoog_dicht.gif

1. Dream Theater = überprogressive, heerlijk nieuw album, sommige nummers zijn rustig andere hard, zelfs met blastbeats (Pantera-achtig).

2. Bruce Springsteen = folknummers van de Seeger Sessions

3. DGM = Italiaanse progressive metal en nog fijn ook smile.gif

4. Callisto = fijne sludge/hardcore (ik vermoed dat ons-Dante dat ook wel kan waarderen)

5. Cynic = progressive death, best leuk

6. Astral Projection = Psychedelische trance, heerlijk

7. David Gilmour = Psychedelische rock, ook fijn puh2.gif

8. NW (Nightwish-samples van de website)

9. Casting Crowns (christelijke Nickelback-kloon, wel fijn)

10. Above & Beyond = fijne trance

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Oke, ik wil hier heel graag iets zeggen, maar weet niet echt wat.

Oh wacht !... Vraag nooit wat aan Freya88, ze is veel te arrogant om antwoord te geven. Ik vroeg haar iets over een band in haar profiel en na 19 dagen heb ik nog steeds geen antwoord gehad, hoewel ze best op de site is geweest enzo. En ze heeft vrienden die Heil Hitler zeggen, da's ook niet ales.

OK, ik zal die naam onthouden ^^ Waar is mijn uitermate linkse grindcore muziek waarmee ik mijn last.fm mee kan opvrolijken? widegrin.gif


Samengevoegd:

Arsebreed

-NL Brutal Death Metal

Infest

- Franse death/grind

Horde

-Unblack

Pustulated

-Brutal Death

Pig Destroyer

-Grind

diSEMBOWELMENT

-Doom/death

Tyranny

-Funeral Doom, nieuwste ontdekking en goddelijk

Ataraxie

-Doom/death/funeral doom

Khanate

-Extreme doom

Liturgy

Brutal Death Metal

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid