Spring naar bijdragen

De beste paus van de vorige eeuw


Wie was de beste paus?  

4 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie was de beste paus?

    • Johannes Paulus II
      13
    • Johannes Paulus I
      1
    • Paulus VI
      1
    • Johannes XXIII
      1
    • Pius XII
      2
    • Pius XI
      0
    • Benedictus XV
      0
    • Pius X
      4


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 56
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Zucht, moet ik nu die test opnieuw doen? Je gooit het kind met het badwater weg.

Zou wel grappig zijn als je dan een andere uitslag zou hebben puh2.gif Gelukkig heeft Joozt je al geholpen smile.gif

Eigenlijk best jammer dat ik helemaal niet weet wat alle pausen hebben gedaan. En bovendien vergeet ik hun namen ook altijd. Alleen van Joh. Paulus. de zoveelste (die vóór deze paus) weet ik wel wat (ook niet al te veel).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Zou wel grappig zijn als je dan een andere uitslag zou hebben
puh2.gif
Gelukkig heeft Joozt je al geholpen
smile.gif

Eigenlijk best jammer dat ik helemaal niet weet wat alle pausen hebben gedaan. En bovendien vergeet ik hun namen ook altijd. Alleen van Joh. Paulus. de zoveelste (die vóór deze paus) weet ik wel wat (ook niet al te veel).

Ach zoals Bodar al zei, katholieken zouden eigenlijk verplicht moeten zijn om kennis te nemen van Calvijn, en het kan bij jullie geen kwaad als jullie je verdiepen in Vaticanum II of in de Pausen van deze eeuw. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 years later...

10 jaar Credible. Totdat je dit topic omhoog schopte was ik even vergeten dat dit forum ook een tijd heeft gekend waarin er niet veel ruimte voor katholieken leek te bestaan. In die tijd heb ik dit topic geopend.

Ik heb het idee dat de sfeer tegenwoordig een stuk prettiger is. Maar bedankt voor het ophalen van die herinneringen van toen. Dat meen ik oprecht, ik vind het fijn om weer zicht te hebben op iets dat je bent vergeten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid