Archillion 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Quote: Op donderdag 10 augustus 2006 15:50:58 schreef SilverUnicorn het volgende: [...] Methinks, nee meknows dat ie daar wel weer uitkomt Die hele franchise draait op Sparrow, dus die kunnen ze niet zomaar killen. En ik hoop dat Beckett's rol groter is in 3! Cutler Beckett was echt een klein irritant mannetje! Met hem mag hetzelfde gebeuren als met de baan van James Norrington. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Wie was Beckett? * holla heeft zin in PotC3 Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Dat mannetje die Jack gebrandmerkt heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Dat was toch de vader van Will Turner, Bootstrap Bill? edit: ik weet al wel wie Cutler Beckett was, die man die Will Turner chanteerde omdat hij het hart van Davy Jones wou hebben en dan zou hij Elisabeth vrij laten. Maar gebrandmerkt? ik heb wat gemist volgens mij.. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 In twee kijkt die malloot met die gore grijze krulletjes (Kutler) zo geil naar zo'n brandmerkapparaat Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 O.o dat kan ik me echt helemaal niet meer herinneren Brandmerkapparaat? Kwam die voor in de film dan? Waar was dat ergens in de film? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 11 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2006 Hihi dat was die hete pook uit de open haard Kan je iemand flink mee brandmerken hoor! Ik hou wel van kleine gemene mannetjes, dus van mij mag Beckett's rol uitgebreid worden. Hij en Norrington hebben nu per slot van rekening Jones' hart, dus controle over de Kraken... kan leuk worden Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 O... ...kee... Ik vond de films wel leuk, de quotes veel te grappig (dat is dus positief he) en de acteurs zwaar oke. * Verity kijkt uit naar deel III en hoopt dan hetzelfde uitzicht náást zich te hebben. Mijn zusje zal wel niet zo blij zijn met dat nieuwe pakkie van captain Jack. Nu moet ze kiezen in welke outfit ze naar carnaval wil . Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 18 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 18 augustus 2006 21:53:05 schreef Verity het volgende: Mijn zusje zal wel niet zo blij zijn met dat nieuwe pakkie van captain Jack. Nu moet ze kiezen in welke outfit ze naar carnaval wil . Ze weet in elk geval hoe ze zich moet schminken... Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2006 Quote: Op vrijdag 18 augustus 2006 22:25:10 schreef SilverUnicorn het volgende: [...] Ze weet in elk geval hoe ze zich moet schminken... [afbeelding] Ik zal zeggen dat ze een emmer water meeneemt voor het geval er inboorlingen komen Link naar bericht Deel via andere websites
Anne13 0 Geplaatst 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2006 Lol . Naja, allemaal nog niks verklappen, ik moet de film nog zien! Daarna mogen jullie kletsen wat jullie willen . Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2006 Ik heb hem ook gezien. Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan kijken maar ik was toevallig in de bioscoop met iemand en het was de enige film die me een beetje te pruimen leek. Ik heb er achteraf geen spijt van dat ik hem gezien heb. Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2006 Ben dr een week geleden heen geweest. Ik had er veel minder van verwacht! Op naar nr. 3 Jack was weer helemaal oke! Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2006 Quote: Op zaterdag 19 augustus 2006 19:30:05 schreef Tom het volgende: Ik heb hem ook gezien. Ik was eigenlijk niet van plan om te gaan kijken maar ik was toevallig in de bioscoop met iemand en het was de enige film die me een beetje te pruimen leek. Ik heb er achteraf geen spijt van dat ik hem gezien heb. Ja, hij was leuk he. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2006 jeeh Link naar bericht Deel via andere websites
Étoile 0 Geplaatst 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2006 ik ben jaloers, ik was de papegaai Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2006 whuhuaha Link naar bericht Deel via andere websites
Jezz 0 Geplaatst 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2006 Ik was Jack Sparrow Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 3 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 Nieuwe pics van Pirates of the Caribbean 3: At Worlds End. Yaaaay! Barbossa! Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 3 december 2006 Rapport Share Geplaatst 3 december 2006 *Kwijl* Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 4 december 2006 Rapport Share Geplaatst 4 december 2006 Oosterse sferen in POTC3??? Mén, daar moet ik aan gaan wennen... Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Quote: Op zondag 03 december 2006 18:09:11 schreef Lord Voldemort het volgende: Wat een mooi hoofd heeft hij toch... Ik hebt POTC 2 nog steeds niet gezien... Het moet er binnenkort toch maar eens van komen. Ben erg benieuwd, want deel 1 vond ik heel cool. Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 Deel twee is de moeite ook zeer zeker waard. (althans als je deel 1 erg leuk vindt) Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 5 december 2006 Rapport Share Geplaatst 5 december 2006 de tweede is echt leuk, alleen vodn ik het wel heeeeeel ver gezocht zo nu en dan. maar deppie en orly zijn weer mooi ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 6 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Hier is Sao Feng te zien, de bad-guy uit PotC3. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten