Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Eergister geweest, was een dikke tegenvaller.

Vond het een slappe aftreksel van deel 1, en het acteerwerk van Depp viel mij ook tegen.

Deel 3 kijk ik lekker op dvd, neem niet de moeite om daarvoor naar de bios te gaan.

Groetjes Ferry

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind deel 1 wel oke..maar deel 2 hoef k niet te zien.. Ik vind het echt van die Hollywoodfilms, met veel actie, veel mooi uitgekauwde vecht-scenes en vooral hoofdrolspelers die heel erg toevallig er ook nog eens leuk uit zien..

Ik vind dat ze ruwere types hadden moeten uitkiezen... smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond hem wel aardig, maar hij was minder melig dan de vorige film. De sc? op het eiland met die inheemse stam was wel erg gaaf, net zoals het gevecht tussen Norrington, Sparrow en Turner.

En SilverUnicorn, ik vind Norrington nog steeds een rare gast, maar hij was in deze film wel verassend. Ben je nu tevreden knipoog_dicht.gif?

Link naar bericht
Deel via andere websites

ikke heeft laatst POTC 2 gezien...en ik blijf erbij : Ikke vind dat ze geen POTC 2 hadden mogen maken.

Kvond hem opzich wel aardig, maar er waren teveel dezelfde grapjes als in 1 , en het stoorede me vaak.

Ik had er zoveel van verwacht (zeker om Jack Sparrow weer te zien knipoog_dicht.gif )

maar ikke vond hem toch erg tegenvallen ...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vond de tweede nogal zwak, de plot hing precies aan elkaar van random stukjes en beetjes verhaal en de humor bouwde nogal veel voort op de vorige film.

Langs de andere kant: gaat er dan iemand naar Pirates kijken voor het verhaal? Johnny 'hee kijk, ik ben een sexy piraat' Depp mag van mij best twee uur en half over het groot scherm huppelen hoor. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 01 augustus 2006 01:33:59 schreef Iriacynthe het volgende:

Langs de andere kant: gaat er dan iemand naar Pirates kijken voor het verhaal? Johnny 'hee kijk, ik ben een sexy piraat' Depp mag van mij best twee uur en half over het groot scherm huppelen hoor.
widegrin.gif

helemaal mee eens widegrin.gif , al rolde ik af en toe van m'n stoel van het lachen, vooral bij die achtervolgingen op dat eiland met die hele volksstam knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 21:27:41 schreef Skippy het volgende:

Ik vond hem wel aardig, maar hij was minder melig dan de vorige film. De sc? op het eiland met die inheemse stam was wel erg gaaf, net zoals het gevecht tussen Norrington, Sparrow en Turner.

En SilverUnicorn, ik vind Norrington nog steeds een rare gast, maar hij was in deze film wel verassend. Ben je nu tevreden
knipoog_dicht.gif
?

Waha, sorry voor de late reactie puh2.gif Ik was op vakantie in Norrie's thuisland (aka Engeland) toen je dat berichtje schreef!

Maar ik ben zeker tevreden, lol smile.gif Al is Beckett ook wel interessant... maar wat aan de kleine kant en niet scruffy genoeg puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 01 augustus 2006 01:33:59 schreef Iriacynthe het volgende:

Johnny 'hee kijk, ik ben een sexy piraat' Depp mag van mij best twee uur en half over het groot scherm huppelen hoor.
widegrin.gif

yes.gifwidegrin.gif

Maar ik vond Captain Jack Sparrow in deel 2 wel minder 'cool' dan in deel 1.. en het was gemeen dat hij in dat monster terecht komt boosrood.gif

Tis een leuke film big-smile.gifparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 09 augustus 2006 16:45:49 schreef holla het volgende:

[...]

yes.gifwidegrin.gif

Maar ik vond Captain Jack Sparrow in deel 2 wel minder 'cool' dan in deel 1.. en het was gemeen dat hij in dat monster terecht komt
boosrood.gif

Tis een leuke film
big-smile.gifparty.gif

Methinks, nee meknows dat ie daar wel weer uitkomt puh2.gif Die hele franchise draait op Sparrow, dus die kunnen ze niet zomaar killen.

En ik hoop dat Beckett's rol groter is in 3!

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid