Andere Jas 2 Geplaatst 10 april 2007 Rapport Share Geplaatst 10 april 2007 Ik raad gewoon Bob Ross filmpjes aan, zo relaxed Link naar bericht Deel via andere websites
Tantastic 0 Geplaatst 11 april 2007 Rapport Share Geplaatst 11 april 2007 Adriaan Snell heeft een hele mooie dubbel cd met dit soort muziek. De cd heet Poems. En de man is zelf ook nog eens christen dus daar hoef je je geen zorgen over te maken . Het is heel rustig en zonder tekst. Link naar bericht Deel via andere websites
Dutchie 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 voor mooie rustgevende muziek moet je eens www.myspace.com/thechariot luisteren Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Nu ik eraan denk... link Djinnestan, pure (dark) ambient, luisteren en wegdromen/wegdronen. Dit is een album wat gratis en legaal te downloaden is daaro. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 22 april 2007 Rapport Share Geplaatst 22 april 2007 Iemand al de naam Beth Gibbons laten vallen? Ik vind het rustgevend. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Admod note: Post weggehaald, Credible.nl is geen marktplaats Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 23 april 2007 Rapport Share Geplaatst 23 april 2007 Quote: Op zondag 22 april 2007 22:56:04 schreef Audiophile het volgende: Nu ik eraan denk... link Djinnestan, pure (dark) ambient, luisteren en wegdromen/wegdronen. Dit is een album wat gratis en legaal te downloaden is daaro. Altijd vet Luister/schaf aan/download Cold Fusion (http://www.waroffice.org/index.php?MENU=releases&OD=0&CDS=31) Link naar bericht Deel via andere websites
Ka 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Ik heb me vandaag toch een fantastisch nummer in huis gehaald: Kraak en Smaak - Danse Macabre... Link naar bericht Deel via andere websites
*Roos* 0 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Quote: Op maandag 15 mei 2006 17:50:09 schreef Raido het volgende: Enya wordt geclaimd door het new-age dom. Er is trouwens een soort christelijke Enya; Eden's Bridge (met 's; de andere is een metalband) ze hebben een aantal cd's waaronder de Cetic Psalms; ook rustgevend. Daarnaast; maak je niet te bang Enya (Enigma, Era of Gregorian) zijn niet zo kwaadaardig als men je doet laat geloven, het is gewoon erg mooie muziek. Maar als het tussen jou en je God in gaat staan moet je het niet luisteren. Ook erg rustgevende muziek kun je vinden in de wat alternatieve hoek van de muziek: vooral de (dark-) ambient, folk, neo-folk en post-rock hoek. Bijvoorbeeld Dargaard of Sigur Rós. Op deze link site staat dat Enya zichzelf niet vindt horen bij new age muziek omdat ze zich niet verbonden voelt met de regilieuze new age beweging. Zou deze muziek dan nog onbijbels/niet goed (kunnen)zijn? Link naar bericht Deel via andere websites
Mark1987 0 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Soakmuziek is ook erg rustgevend. Helaas wordt het onterecht gezien als loungemuziek door sommige mensen, terwijl het er niks mee te maken heeft. Het verschil is vooral dat de muzikanten zijn geïnspireerd door de Heilige Geest, en bovendien komt er regelmatig zang in voor. Het zijn in weze erg rustige aanbiddingsliedjes, en erg christelijk verantwoord Wat ik zelf de 2 beste artiesten vind: - Alberto & Kimberly Rivera - Ray Watson De bovenste zijn het meest bekend. Om wat nummers (volledig legaal!) te luisteren bezoek je de volgende site: link Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Het hangt ook een beetje van je muzieksmaak af wat rustgevend is.. Ik persoonlijk vind metal soms erg rustgevend Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Quote: Op dinsdag 22 mei 2007 16:14:26 schreef Treggats het volgende: Het hangt ook een beetje van je muzieksmaak af wat rustgevend is.. Ik persoonlijk vind metal soms erg rustgevend Inderdaad, soms op het slaapverwekkende af. Link naar bericht Deel via andere websites
Treggats 0 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Quote: Op dinsdag 22 mei 2007 17:12:46 schreef Pius_XII het volgende: [...] Inderdaad, soms op het slaapverwekkende af. Das toch rustgevend Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 22 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2007 Sigur Rós, da's pas rustgevend. Link naar bericht Deel via andere websites
theklaz 0 Geplaatst 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2007 Quote: Op dinsdag 22 mei 2007 18:34:38 schreef Dostojevski het volgende: Sigur Rós, da's pas rustgevend. inderdaad, maar dan moet je geen problemen hebben met een homofiele zanger. Twee zeer goede christelijke bands die rustgevende muziek maken: Paavoharju, een finse band. Erg fijne band in de wat meer experimentele hoek, met ambient en folk invloeden. link The Trees Community,een beetje psychedelische folk. Onlangs is hun album The Christ Tree (uit de jaren 1970) opnieuw uitgebracht.Hier kun je enkele nummers beluisteren: link Samengevoegd: Quote: Op donderdag 30 november 2006 18:48:42 schreef Audiophile het volgende: zijn hier dan geen mensen die chillen op drone? ikke! Dan schiet me ineens nog een plaatje te binnen Stars of the Lid: And their refinement of the decline. Dat vind ik tot nu toe nog het beste album van 2007. Maar je moet er wel van houden, zo'n 2 uur muziek zonder al te veel variatie. Link naar bericht Deel via andere websites
Ilumia 0 Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Vind zelf de cd's "In Love" en "Home" van Laura Woodley heel erg rustgevend !!! Wie daar niet rustig van wordt heeft waarschijnlijk ADHD... Verder muziek van John Belt, Alberto & Kimberly Rivera, Jason Phillips, Theres Griffith, Ruth Fazal. Kortom de zogenaamde soakingmuziek... link Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 27 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2009 linkin park - my december Link naar bericht Deel via andere websites
pms 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 rustgevende muziek is natuurlijk heel persoonlijk, maar dit is een nummer wat ik altijd luister om eens even heerlijk tot rust te komen: Above & Beyond - Oceanic Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rustgevend? Postrock natuurlijk! Sigur Ros (mét homoseksuele zanger), Godspeed You! Black Emperor, Explosions In The Sky, Mogwai, en nog veel meer. Drone ook! Earth, Boris e.d. En bepaalde folkartiesten en singer-songwriters doen het ook goed bij mij... Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 link pavane lachrimea Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rustgevende muziek is voor mij (o.a.) Loreena Mckennit (Newagerige Celtic-worldmusic), Smetana's Ma Vlast (Klassiek), Het werk van Palestrina (met name de Mis Viri Galilaei), Rachmaninof's Vespers (Russisch Orthodoxe gezangen), The Idan Raichel Project, al het vioolwerk van Janine Jansen (ik word daar eigenlijk erg onrustig van maar ok...) en Taize liederen. Genoeg muziek om rustig van te worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ds Dre 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ik heb net een leuke CD van Chet Baker. Cool Jazz is ook lekker relaxet. Link naar bericht Deel via andere websites
-JmB- 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Chet Baker ! Jazz in Paris is zeer cool, Last great concert ook. Oude Miles Davis is ook erg rustgevend, voorzover bebop rustgevend over kan komen... Link naar bericht Deel via andere websites
Benedictus17 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Oooh ja Loreena Mckennit is goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Lewistrick 0 Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Hm, ik denk dat ik toch maar eens ga kijken wat voor muziek dat is Zelf ben ik wel een klein beetje fan van Jaci Velasquez, en ook wel Amy Grant, Sara Groves.. voor de meesten niet heel bekend maar daarom niet minder mooi Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten