Spring naar bijdragen

Ik zoek juiste rustgevende muziek


Gast Anon_phpbb

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op donderdag 30 november 2006 22:02:40 schreef Joener het volgende:

Ik weet niet hoe ver je van Utrecht af woont?

Op Hoog Catherijne heb je een christelijke muziekwinkel, Sjofar (.nl waarschijnlijk), daar kun je uuuuren rondkijken en je kunt alles op je dooie gemakje beluisteren! Heerlijk!

Ik heb het er vandaag 5 minuten uit gehouden..

Ze hadden geen The Spirit That Guides Us... nepperts..

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Ik denk dat je het beste tussen klassieke muziek kunt zoeken. Vraag in de cd winkel naar een rustgevende cd. Met kabbelende beekjes etc. zou ik oppassen als ik jou was en ook met muziek met tekst die je niet kunt verstaan. Je weet nooit wat ze zingen en zo kunnen er ongemerkt dingen je geest binnenkomen. Je oren zijn geen prullenbakken!

Succes!

Link naar bericht
Deel via andere websites

*kucht descreet*

Wat denk je dan van die mooie pompeuze gregoriaanse koren of operazangers/zangeressen die in het Latijn (of frans, russisch of italiaans zingen) alsof je daar wel wat van verstaat. Kijk maar uit hoor, straks bespringen demonen je ook door die muziek..

Het wordt denk ik voor een christelijke blacklist waarop alle muziek komt te staan die mogelijk gevaarlijk is voor ons. Ik begin graag..

- Mozart

- Orff

- Berlioz

- Paganinni

Wie volgt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 30 november 2006 18:48:42 schreef Audiophile het volgende:

zijn hier dan geen mensen die chillen op drone? Sunn0))) en Earth doen het goed bij mij.

Een maat van me zet dat altijd keihard op. En is naar een combi concert van beiden geweest. Best leuk als je wat ophebt. Maar ik moet er zo van scheiten. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 09 december 2006 12:13:36 schreef Ol Moth het volgende:

[...]

Een maat van me zet dat altijd keihard op. En is naar een combi concert van beiden geweest. Best leuk als je wat ophebt. Maar ik moet er zo van scheiten.
widegrin.gif

Joa, bassist van mijn band had ook al plannen voor als ze weer eens komen, iets met daarheen gaan en de oren van je kop blowen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 09 december 2006 12:17:27 schreef Ol Moth het volgende:

Even zereneus. Je hebt van die Synthesizer Collecties die allemaal bekende liedjes en theme songs hebben gecovered met synths. Denk aan beverly hills cop en Miami Vice etc. Dat is heel rustgevend en relaxed.

Als je acute jeuk rustgevend vindt...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ervaar dat niet als acute jeuk en vind het zeer mooi. En ik kan mij zo indenken dat meerderen dat met mij eens zouden kunnen zijn. En aangezien mensen hier om dergelijke ideeen en tips vragen. flower.gif Oja, Acute jeuk bevalt me niet zo, behalve als ik daarna lekker kan niezen. widegrin.gif

Samengevoegde post 09-12-2006 15:47:35:

Maar als jij nog CD's hebt met deze acute jeuk wil ik je daar graag van ontdoen. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 months later...
Gast Anon_phpbb

Hallo,

Zou je mij ffies willen mailen?

Over die cd's van ecosaisse?

Hart .gr. Jenn


Samengevoegd:

Wie heeft er voor mij cd's van Jan Mulder te koop?

Maakt niet uit welke

Graag even een reactie!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Ik zit net te denken, wat vind je mooi? Ik luister zelf vrij graag Jan Mulder, maar ik weet niet of je dat bedoeld. Als je interesse hebt, kun je me mailen, of me op msn aanspreken, stuur ik ze via msn. Maakt mij niet uit
smile.gif

jan Mulder? is dat een van de zoons van Klaas Jan Mulder?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid