emopunk 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Quote: Op maandag 30 oktober 2006 22:01:48 schreef Roos* het volgende: sinds hij op de eo gezinsdag van vorig jaar zo sexy met zijn haren schudde en bijna nep-jankend met een pruillip riep.. i love you guys! Kots ik van hem... wat een amerikaanse slijmbal! Ik zeg: Michael SHIT! (al geloof ik wel dat hij dat echt meende...) Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Die doubleyou zegt al genoeg, net als George W. Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Quote: Op woensdag 01 november 2006 13:35:47 schreef Ikraj het volgende: 10 maart komt MWS naar nederland is het al bekend waar die komt? Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 Gelredome (hoogstwaarschijnlijk) Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 1 november 2006 Rapport Share Geplaatst 1 november 2006 ooooh.. ik ga 12 maart (of waarschijnlijk zelfs al de 10e) op excursie naar 't buitenland. Vet jammer dat het tegelijkertijd is Link naar bericht Deel via andere websites
Roos* 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Inderdaad, die doubleyou.. mn haren gaan er recht van overeind staan.. de man vind ik vreselijk maar hij heeft wel leuke liedjes, dat moet ik hem meegeven. Link naar bericht Deel via andere websites
Ikraj 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Wat is er zo vershcrikkelijk aan die W.?? Hij heet gewoon Whitaker...kan hij daar wat aan doen? D'r zijn wel meer artiesten die er nog een letter bij proppen. Ik snap niet echt wat daar nou zo erg aan is.. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Quote: Op maandag 30 oktober 2006 19:51:23 schreef alex213 het volgende: ik denk niet dat ik heel diep in moet gaan op dit topic waarom niet? omdat ik mensen niet wil vermoeien met mijn gedachten over MWS, die zo gekleurd zijn als de pest dus bij deze bespaar ik jullie dat... mij doe je er best een plezier mee hoor Link naar bericht Deel via andere websites
emopunk 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Inderdaad, kom maar op! Mensen kunnen zelf wel bepalen of ze het lezen of niet! Link naar bericht Deel via andere websites
alex213 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 laten we t hierop houden: ik heb t niet zo op de man, die overigens best enkele aardige liedjes gemaakt heeft ik heb er zelf vooral geen zin in om mijn menig uiteen te zetten vooral omdat ik weinig goede redenen en argumenten heb ik krijg alleen altijd kriebels bij het zien en horen van de (voor mij niet zo) beste man ik zie nu ook dat ik elke zin met 'ik' begin, wat niet zo netjes is. ik heb echter geen zin om dit te gaan veranderen, aangezien het toch geen net berichtje hoeft te zijn... Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 2 november 2006 Rapport Share Geplaatst 2 november 2006 Quote: Op donderdag 02 november 2006 22:04:20 schreef emopunk het volgende: Inderdaad, kom maar op! Mensen kunnen zelf wel bepalen of ze het lezen of niet! Helaas werken we niet vogens dat principe op dit forum, dus je kan beter uitkijken met wat je typt anders krijg je de vliegende modjes op je dak en dan ben je minder blij Link naar bericht Deel via andere websites
emopunk 0 Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Volgensmij ben jij al modje nr. 1 Maar je hebt gelijk, sorry Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 * ThijsK is nogal fan van MWS en wil geen vervelende dingen over hem horen Link naar bericht Deel via andere websites
Samantha_vdV 0 Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Michael W Smith heeft geweldige muziek, een superstem, en houdt heel veel van Jezus, wat wil je nou nog meer? Ja, ik ga graag naar zijn concerten, omdat het pure worship is voor de Heer, echt GEWELDIG!!! Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Quote: Op vrijdag 03 november 2006 16:31:53 schreef Samantha_vdV het volgende: Michael W Smith heeft geweldige muziek, een superstem, en houdt heel veel van Jezus, wat wil je nou nog meer? Een Swirl Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 3 november 2006 Rapport Share Geplaatst 3 november 2006 Quote: Op vrijdag 03 november 2006 16:31:53 schreef Samantha_vdV het volgende: Michael W Smith heeft geweldige muziek, een superstem, en houdt heel veel van Jezus, wat wil je nou nog meer? Ja, ik ga graag naar zijn concerten, omdat het pure worship is voor de Heer, echt GEWELDIG!!! Beetje kort door de bocht he MWS heeft al 23 jaar een artiest van christelijke muziek, waarvan alleen de laatste 3 jaar hij zich heeft gericht op het maken van worship muziek Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Quote: Op vrijdag 03 november 2006 23:43:03 schreef ThijsK het volgende: [...] Beetje kort door de bocht he Idd, want zo geweldig is die muziek absoluut niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Samantha_vdV 0 Geplaatst 4 november 2006 Rapport Share Geplaatst 4 november 2006 Quote: Op vrijdag 03 november 2006 23:43:03 schreef ThijsK het volgende: [...] Beetje kort door de bocht he MWS heeft al 23 jaar een artiest van christelijke muziek, waarvan alleen de laatste 3 jaar hij zich heeft gericht op het maken van worship muziek Sja, maar ik ben dan ook pas 2,5 jaar christen, dus ik ken alleen maar de laatste 2,5 jaar En hoe kan mijn mening nou kort door de bocht zijn? Dit is nu al de 2e keer dat ik ergens met puur mijn mening op reageer, en dat ik hoor dat het kort door de bocht is, ik zal voortaan wat ruimer sturen Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst 5 november 2006 Ik ga naar z'n concert. Als de kaartverkoop begint, ben ik erbij. Link naar bericht Deel via andere websites
Ikraj 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 mazzelaar Link naar bericht Deel via andere websites
T.G.W 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 ik was bij zijn concert vorig jaar op 1 oktober dat was wel eg helemaal te gek Link naar bericht Deel via andere websites
Ikraj 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 ja, ik ook..ik had eerst staanplaats, maar was beetje ziek, dus heb ik die maar ingeruild voor tribune...en nu kan ik niet Link naar bericht Deel via andere websites
Essiej 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 ik ben aan het downloaden ik ben benieuwd Link naar bericht Deel via andere websites
ThijsK 0 Geplaatst 10 november 2006 Rapport Share Geplaatst 10 november 2006 zijn nieuwe cd is gaaf zeg Link naar bericht Deel via andere websites
Ikraj 0 Geplaatst 11 november 2006 Rapport Share Geplaatst 11 november 2006 Niet! hij is super-gaaf-vett-geweldig * Ikraj luistert al de hele week niks anders meer Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten