Spring naar bijdragen

Corpsepaint/Warpaint


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Gospel muziek is blij maar wel leuk. 'O when the saints...'

Wat bepaalde mensen tegenwoordig als gospel bestempelen is trouwens geen gospel maar meer de christelijke variant van de popmuziek, bekend van de makkelijk in het gehoor liggende tmf deuntjes.

O ja, Corpus paint maakt me bang. Al die enge hoofden. Dat maakt het juist zo stoer!

black_metal.jpg

borgir.jpg

bm8.jpg

bm2.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 year later...

AMSTERDAM – Ontwerpster Nadine Jarvis blijkt niet bang om morbide gevonden te worden: de Britse heeft potloden ontwikkeld van as van overleden mensen.

Het cremeren van één persoon levert volgens Jarvis voldoende koolstof op om in totaal 240 potloden van te maken. De leverancier van koolstof gaat daarbij niet roemloos ten onder: de eigenzinnige designer vermeldt op ieder exemplaar de naam van de gecremeerde persoon.

De potloden van Jarvis worden geleverd in een houten doos, die tegelijkertijd dienstdoet als puntenslijper. Het slijpsel blijft achter in de doos en vormt –naar inzicht van Jarvis- zo nieuw as, waardoor de doos langzaamaan transformeert tot een nieuwe urn.

Wat de doos met potloden precies kost, is niet bekend gemaakt. Ook is niet duidelijk hoe de ontwerpster aan het as van de overleden mensen komt.

Nadine Jarvis woont en werkt in Londen en heeft er sinds 2006 haar eigen ontwerpstudio. Ze heeft in haar relatief korte carrière verschillende awards gewonnen, waaronder die voor Best Design van de organisatie Free Range.

(www.nu.nl)

-----------------------

gorgoroth-gaahl.jpg

Dààr haalt Gaahl het vandaan widegrin.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind mannen met corpsepaint per definitie bejaarde sukkels die in hun kindertijd zijn blijven hangen. Ik vind het zó flauw en kinderachtig. Ik heb niets tegen een beetje make-up en ik vind een band die het publiek meer geeft dan een verzameling nummertjes, namelijk een goede show waar het publiek immers voor betaalt met allerlei extra toeters en bellen, prima, maar dit vind ik gewoon heel kinderachtig. En vooral omdat het zogenaamd heel eng moet overkomen of zo, terwijl het eerder lachwekkend is. Geef me dan maar David Bowie of zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 3 weeks later...

702838andre_antestor06.jpg

tja, ik vind het ook wel wat hebben corpsepaint, gitarist van Antestor Christelijke black metal, je mag toch best wel een geestelijke strijd voeren, dit genre muZiek wordt nogal gedomineerd door anti of occulte songwriters, een ook al is het misschien niet helemaal true wat Ze doen heb er wel respect voor een Christelijke black metal band, overigens heb ik wel es opgevangen dat er ook nog wat gedreigd werd naar dit soort bands

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je eigenlijk ook black-metalchicks? En hebben die dan ook corpsepaint? Ik heb ergens het idee dat het iets typisch mannelijks is om zo te kliederen met make-up. Ik bedoel, ja, elk achtjarig meisje heeft wel eens een middagje fun met mama's make-up en dat eindigt dan ook zo uitgelopen en over-the-top, maar eenmaal we oud genoeg zijn om in een bandje te spelen, zijn we dat stadium vaak wel ongeveer voorbij. Jongens hebben die neiging tot kliederen met make-up nooit mogen uitleven en dat zie je er toch een beetje aan hoor, als je dat soort foto's ziet. Maar he, da's mijn theorie he, daar mag iedereen het natuurlijk van harte mee oneens zijn. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Heb je eigenlijk ook black-metalchicks?

Leidenshaft!

En verder is tr00e black natuurlijk een mannending he. puh2.gif

widegrin.gif


Samengevoegd:

Quote:

Maar vooralsnog is en blijft metal een mannesport.

Tsssss....

Bij manowar zijn er altijd vrouwen van de partij hoor! puh2.gifwidegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Tsssss....

Bij manowar zijn er altijd vrouwen van de partij hoor!
puh2.gifwidegrin.gif

Manowar telt niet mee, dat is gewoon algehele muzikale gruwelijkheid en bovendien homofieler dan tien MC's in een roze string bij mekaar. Dat trekt alleen zeer foute mannen en nog foutere vrouwen. puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

[...]

Tsssss....

Bij manowar zijn er altijd vrouwen van de partij hoor!
puh2.gifwidegrin.gif

Ja, om het bier te halen, ja.


Samengevoegd:

Quote:

[...]

Manowar telt niet mee, dat is gewoon algehele muzikale gruwelijkheid en bovendien homofieler dan tien MC's in een roze string bij mekaar. Dat trekt alleen zeer foute mannen en nog foutere vrouwen.
puh2.gif

Onzin, Manowar is het summum van mannelijkheid. Jij weet gewoon niks van mannelijkheid omdat je teveel hebt rondgestuiterd in een scene met schriele androgyne mannetjes zonder natuurlijke wenkbrauwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid