Spring naar bijdragen

Corpsepaint/Warpaint


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 141
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

[...]

waar kan je dat halen
:o

Inderdaad, bij de corpsepaintboer. Of bij de feestartikelenwinkel, daar hebben ze ook schmink.

Ik vind het wel leuk om te zien hoe die lui van die bands er lustig op los schilderen. Hoop ik wel dat ze hun heer, meester en grote voorbeeld Alice Cooper blijven eren.

cooper.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het verantwoord als je een film over de middeleeuwen maakt dat iedereen dan middeleeuwse kostuums aan heeft? Zo'n vraag stel jij, de bands hebben een bepaald concept of verhaal verwerkt in hun muziek, dit laten ze naar voren komen in hun onstage performance.

Wat Immortal betrefd het kan heel vet zijn als je gewoon stijf op 't podium staat en dan pure black metal gaat maken, zie ook 1349 het geeft een bepaald effect, bij 1349 is het bijna eng te noemen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Soms vind ik Corpsepaint echt rete vet.

Alleen vroeger zei men: Een christen is te herkennen aan zijn gelaat, gewaad en gepraat.

Gepraat is wel duidelijk, maar gelaat(corpsepaint) en gewaad zijn soms precies hetzelfde als pure black metal bands.

En of dat goed of fout is, kan je zelf bepalen, alleen volgens mij moet je als je een conclusie trekt, hier ook aan denken..

Dat was mijn mening widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 months later...

Quote:

Tsja, ik vind het nogal angstaanwekkend, de vraag is: wil je dat als christen?

de band Cerimonial Sacred verteld het erg mooi, vind ik...

zo ziet ze er uit...

cerimonial_sacred_2006.jpg

en dan als cd titel: 'our war is only angainst hell'

toch een goede reden om corpse paint te dragen... smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid