Spring naar bijdragen

Metallica 8 juni 2006


Aanbevolen berichten

Quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:49:44 schreef Bronze het volgende:

[...]

Jij oordeel nu juist! Jij kan niet weten met welk motief ik dat zei. Duz jij mag niet oordelen over mijn motieven. Ik bedoelde het niet veroordelend.

nee klopt je oordeelde niet... je bepaalde gelukkig ook niet voor eminem of hij bad tot de christelijke god ja of nee...

en dan alszijnde argument dat zijn nummer te ziek voor woorden zijn...

Dus als je niet oordelend over wilt komen moet je dit soort posts misschien iets slimmer neerzetten...

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 183
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:05:54 schreef Bronze het volgende:

oh, ik oordeel ook niet over de persoon, maar ik ben tegen hoe zijn demoon, die hij slim shady noemt, hoe die anderen beinvloed.

Nee, je hebt het over iemands geloof. Jij bepaalde dat iemand geen christen is.

dan kun je net zo goed zeggen dat, Emmenem en Marilyn Manson niet bezeten zijn.

Goed, daar zeg je niet dat hij satanist is.

Maar je schrijft wel even later dit:

Eminem heeft niet tegen de god van het christendom gebeden

Edit:

Sorry Bronze voor hoe ik het opschreef. Ik had het wat vriendelijker moeten doen, en misschien speelde ik wat teveel op de persoon.

Daarvoor mijn excuses. smile.gif

Maar ik vind niet dat je die dingen zomaar over mensen kunt zeggen.

Jij kunt niet in iemands hart kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja, ik spreek mezelf tegen, en zeg soms dingen waar ik niet over na denkt sorry daarvoor.

Quote:
dan kun je net zo goed zeggen dat, Emmenem en Marilyn Manson niet bezeten zijn.

Goed, daar zeg je niet dat hij satanist is.

Ik bedoel die zin anders, ik vondt wel dat ze bezeten zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:10:16 schreef HeisWorthy het volgende:

Sorry hoor maar je wilt het gwoon niet horen dat die band onder invloed is van satan. Je lees de songteksten niet en als je ze leest ben je blind ervoor omdat je die muziek wil luisteren.

Vraagje, waarom zou satan zo dom zijn om zich te verbinden aan een band die miljoenen platen verkoopt. Iedereen kan dan horen dat hij bestaat en dat als de luisteraar satan volgt dan wordt ie in de hel geworpen?! Evangelisatie door de duivel??

Ze hadden begin jaren 80 na slechte ervaringen inderdaad een apathie opgebouwd tegen het christendom. Luister maar eens naar Leper Messiah (tegen tv dominees) of Creeping Death (10e plaag Egypte ofzo).

Ik heb trouwens nog geen antwoord gekregen op de vraag wat bedoelt wordt met 'hun ziel verkopen'. Want we kunnen wel welles nietes blijven spelen over 'satanisch' maar dan moet daar eerst een definitie aan verbonden worden, toch?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 02 maart 2006 00:44:59 schreef Luctor het volgende:

[...]

Vraagje, waarom zou satan zo dom zijn om zich te verbinden aan een band die miljoenen platen verkoopt. Iedereen kan dan horen dat hij bestaat en dat als de luisteraar satan volgt dan wordt ie in de hel geworpen?! Evangelisatie door de duivel??

Ze hadden begin jaren 80 na slechte ervaringen inderdaad een apathie opgebouwd tegen het christendom. Luister maar eens naar Leper Messiah (tegen tv dominees) of Creeping Death (10e plaag Egypte ofzo).

Ik heb trouwens nog geen antwoord gekregen op de vraag wat bedoelt wordt met 'hun ziel verkopen'. Want we kunnen wel welles nietes blijven spelen over 'satanisch' maar dan moet daar eerst een definitie aan verbonden worden, toch?

Ik heb nog een mooie preek als je tijd hebt, ik heb dit al eerder gepost: hier luister en huiver

Hier de link http://www.sermonindex.net/modules/mydownloads/singlefile.php?lid=598&commentView=itemComments

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 02 maart 2006 19:03:31 schreef Bronze het volgende:

[...]

Ik heb nog een mooie preek als je tijd hebt, ik heb dit al eerder gepost: hier luister en huiver

Hier de link

1. hij is in het engels dus niet voor iedereen te begrijpen...

2. argument d.m.v. een link... waren daar geen regels over ?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 02 maart 2006 19:03:31 schreef Bronze het volgende:

[...]

Ik heb nog een mooie preek als je tijd hebt, ik heb dit al eerder gepost: hier luister en huiver

Hier de link

Kom op zeg, ik stel concrete vragen en dan kom je met een emotionele preek van een uur aanzetten die gaat over (als ik zo goed luister) de zondige staat van de vs. Later misschien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wow, Metallica Satanistisch. We zijn wel erg off topic. Maar goed, toch maar even een kleine reactie.

Al die tkesten die aanghaald worden om Satanisme aan te tonen tonen ook aan, als je anders wilt lezen, hoe en op welke manier mensen zich laten verleiden tot het leven voor alleen huneigen plezier.

Je kunt ze ook lezen als waarschuwing. Als je zo leeft dan is er iemand die er luistert en met plezier en zegt ga zo door, dan kom je bij mij terecht.

Het is maar net hoe en wat je er in wilt lezen. Het enige wat ik persoonlijk er in lees is dat 'blind geloof' in welke vorm dan ook niet direct als positief wordt gezien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:53:59 schreef Bronze het volgende:

Wees niet blind dit is een satanistische band.

en wees jij niet zo oppervlakkig en scheer niet alles over 1 kant bah..

Ken je die mensen (de bandleden) persoonlijk om te zeggen dat ze satanisten zijn !? of maak je dat maar uit omdat ze een paar teksten hebben geschreven die wat aanstoot gevend zijn ?

laat onze lieve heer zelf maar oordelen of ze satanisten zijn of niet dat hoeven wij mensen niet te doen wij hebben al genoeg aan ons eigen leventje

------------------------------------------------------

Daar komt bij dat veel bands vanuit een bepaald oogpunt een tekst schrijven.door d eogen van iemand anders of hoe iemand geleefd heeft of denkt.

Jump in the fire is geschreven vanuit de ogen van de duivel

Down in the depths of my fiery home

The summons bell will chime

MY FIERY HOME.

Tempting you and all the earth

to join our sinful kind

hoe hij zal proberen de aarde te verleiden om met hem te verenigen

het lied gaat over hoe de duivel zn helpers zal sturen die zullen proberen de mensen te verleiden

zoals je ziet verplaatst metallica zich in de duivel om een beeld te geven hoe het zou kunnen zijn. niet om het te verheerlijken. Ik denk dat veel mensen te zwaar tillen aan teksten. en bij de eerste de beste woordjes hell en satan al gelijk alles afkeuren.

Een band afkeuren omdat ze wat naar jullie mening wat foute teksten hebben gemaakt ? moest je niet je naaste ook liefhebben ? mensen maken fouten jij ik allemaal. Dat deze teksten je niet zinnen kan prima, maar plaats niet de hele band gelijk onder het satanistische volk. jij wordt ook niet graag in een hokje gepropt lijkt me?

Metallica heeft ook prachtige gevoelige teksten bv:

Until It Sleeps

Where do I take this pain of mine.

I run but it stays right by my side.

So tear me open and pour me out

There's things inside that scream and shout,

And the pain still hates me

So hold me until it sleeps.

Just like a curse, just like a stray.

You feed it once and now it stays,

Now it stays.

So tear me open but beware

There's things inside without a care,

And the dirt still stains me

So wash me until I'm clean.

It grips you so hold me

It stains you so hold me

It hates you so hold me

It holds you so hold me

Until it sleeps.

So tell me why you've chosen me

Don't want your grip

Don't want your greed

Don't want it

Now tear me open make you gone

No more can you hurt anyone,

And the fear still shakes me

So hold me, until it sleeps

It grips you so hold me

It stains you so hold me

It hates you so hold me

It holds you, holds you, holds you until it sleeps

Don't want it want it want it want it want it no

So tear me open but beware

There's things inside without a care,

And the dirt still stains me,

So wash me till I'm clean.

Now tear me open make you gone

No longer will you hurt anyone,

And the hate still shapes me,

So hold me until it sleeps

wat ik wil zeggen is dat het onzin is een band zomaar af te keuren het is ook mogelijk de wel kunnende nummers te beluisteren. En vergeef ze desnoods dan wat ze volgens jullie fout hebben gedaan (gelijk ook wij aan andere vergeven)

Of een band satanistisch is is niet op te maken simpel uit een paar teksten. als iemand psalmen gaat zingen is hij toch ook niet gelijk gelovig of christenen ?

dat jij er niet naar wil luisteren is jou keus en die respecteer ik maar andere voor satanist uit maken zonder te weten hoe die mensen werkelijk in elkaar steken vind ik erg makkelijk en plat nooo.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Door o-o op vrijdag 03-03-2006 22:18:44

laat onze lieve heer zelf maar oordelen of ze satanisten zijn of niet dat hoeven wij mensen niet te doen wij hebben al genoeg aan ons eigen leventje

wat ik wil zeggen is dat het onzin is een band zomaar af te keuren het is ook mogelijk de wel kunnende nummers te beluisteren. En vergeef ze desnoods dan wat ze volgens jullie fout hebben gedaan (gelijk ook wij aan andere vergeven)

Of een band satanistisch is is niet op te maken simpel uit een paar teksten. als iemand psalmen gaat zingen is hij toch ook niet gelijk gelovig of christenen ?

Ik vergeef het ze ook wel, ik weet niet eens of ik meer fout heb gedaan dan hun, en ik oordeel over hun ja zonder dat ik hun echt ken.

Maar ik ben er tegen dat christenen naar een band luisteren die niet helemaal te vertrouwen is.

Zolang je niet meehelp aan hun kosten dan ben je zoiezo niet slecht bezig, als dat wel gebeurt dan gaan ze teksten die niet goed zijn maken misshien.

Quote:
Door Luctor op donderdag 02-03-2006 23:31:28

Kom op zeg, ik stel concrete vragen en dan kom je met een emotionele preek van een uur aanzetten die gaat over (als ik zo goed luister) de zondige staat van de vs. Later misschien.

Ja? Nederland is erger dan de VS aan het worden.

Ik wou het iemand anders uit laten leggen, dat het gevaarlijk is en niet goed om naar zoiets te luisteren.

Als je gezellig mee doet met de wereld dan is diegene die dat doet een christen voor het kaartje naar de hemel.

Ik doe zelf ook soms met de wereld mee, denk maar niet dat ik altijd zonder alcohol in mijn lichaam thuis kom.

Maar mijn klasgenoten weten dat ik een christen ben, maar op mijn werk nog niet helemaal, ik ben voor zulk soort dingen nog altijd te bang.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 04 maart 2006 12:58:47 schreef Bronze het volgende:

Ja? Nederland is erger dan de VS aan het worden.

Ik wou het iemand anders uit laten leggen, dat het gevaarlijk is en niet goed om naar zoiets te luisteren.

juist ja, jij komt met een engelse link en een ander moet het komen uitleggen... hoop dat diegene die dat moet komen doen zelf wel op de hoogte is puh2.gif

Quote:
Als je gezellig mee doet met de wereld dan is diegene die dat doet een christen voor het kaartje naar de hemel.

En we gaan vrolijk verder met oordelen... het houd echt niet op he... vind ik wel jammer dat jij kan bepalen waarom mensen dingen doen...

Quote:
Ik doe zelf ook soms met de wereld mee, denk maar niet dat ik altijd zonder alcohol in mijn lichaam thuis kom.

Maar mijn klasgenoten weten dat ik een christen ben, maar op mijn werk nog niet helemaal, ik ben voor zulk soort dingen nog altijd te bang.

Dus je loopt eerst de 1 te beschuldigen en te veroordelen vanwegen onverantwoord gedrag en daarna doe je het vrolijk zelf... sorry dit gaat een beetje heel hard tegen elkaar in...

Gelukkig geef je zelf toe dat je oordeelt over hun zonder metallica te kennen... dus waar is je oordeel dan op gebaseerd, op niets...

kom met feiten en niet met vage uitspraken, want hiermee maak je niet duidelijk...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 04 maart 2006 22:12:39 schreef living stone het volgende:

[...]

juist ja, jij komt met een engelse link en een ander moet het komen uitleggen... hoop dat diegene die dat moet komen doen zelf wel op de hoogte is
puh2.gif

[...]

En we gaan vrolijk verder met oordelen... het houd echt niet op he... vind ik wel jammer dat jij kan bepalen waarom mensen dingen doen...

[...]

Dus je loopt eerst de 1 te beschuldigen en te veroordelen vanwegen onverantwoord gedrag en daarna doe je het vrolijk zelf... sorry dit gaat een beetje heel hard tegen elkaar in...

Gelukkig geef je zelf toe dat je oordeelt over hun zonder metallica te kennen... dus waar is je oordeel dan op gebaseerd, op niets...

kom met feiten en niet met vage uitspraken, want hiermee maak je niet duidelijk...

Walgelijk hoe jij sta te praten living stone! Waar is de liefde die je van Jezus hebt mogen ontvangen???

overigens zegt Bronze als!!! je zo leeft doe je het voor een kaartje naar de hemel. Hij zegt niet dat je het doe. Maar mischien voelde je je wel errug aangesproken met je reactie naar hem toe. Hij oordeeld daar niet. Hij heeft met die zin gelijk en zegt hem tegen zijn eigen wil in omdat ie zelf er niet aan kan voldoen. Toch wordt de waarheid gesproken en niet verdraait.

Heb je naaste lief gelijk jezelf en zijk niemand af maar onderricht de ander met het Woord van God ter Ere van Hem.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 04 maart 2006 22:57:53 schreef HeisWorthy het volgende:

[...]

Walgelijk hoe jij sta te praten living stone! Waar is de liefde die je van Jezus hebt mogen ontvangen???

Walgelijk? Vind je dat zelf niet een beetje ver gaan? Ik vond het namelijk wel meevallen...

Dit is en blijft een forum... Als je altijd op moet letten dat elke zin politiek en religieus correct is, ben je lang bezig knipoog_dicht.gif

Anyway, beetje jammer dat je bij zoiets over de 'liefde van Jezus' praat. Ik vind die uitspraak zwaar overdreven.... Dat zal jij dan ook wel walgelijk vinden....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 04 maart 2006 22:57:53 schreef HeisWorthy het volgende:

[...]

Walgelijk hoe jij sta te praten living stone! Waar is de liefde die je van Jezus hebt mogen ontvangen???

hier maak je dus al 1 inschattingsfout, want iedere vorm van rust of liefde die ik heb komt uit mezelf, want weet niet of het je helemaal duidelijk is, maar ik ben geen christen...

Maar ok hij mag lekker oordelen als dit wel uit die liefde komt ga lekker je gang, maar kom niet bij mij zeuren dat ik geen liefde voor andere heb, want wederom denk je mij te kennen tewijl je dat blijkbaar niet doet...

overigens zegt Bronze als!!! je zo leeft doe je het voor een kaartje naar de hemel. Hij zegt niet dat je het doe.

hij heeft het over een christen die zo leeft, dus hiermee oordeeld hij een groep mensen... mij persoonlijk heeft hij er niet mee, want noem mezelf geen christen, maar hij legt hier een oordeel neer naar een groep, waarvan hij nieteens de motieven kent...

Quote:
Maar mischien voelde je je wel errug aangesproken met je reactie naar hem toe. Hij oordeeld daar niet. Hij heeft met die zin gelijk en zegt hem tegen zijn eigen wil in omdat ie zelf er niet aan kan voldoen. Toch wordt de waarheid gesproken en niet verdraait.

Dat jij dit als waar bestempeld kan zo zijn, alleen er staat nergens in de bijbel dat als je zo leeft dat je dan jezelf christen noemt voor een kaartje naar de hemel... dit noem ik het belachelijk maken van die mensen en dat zie ik jezus in de bijbel nou niet echt doen... zelfs niet uit liefde...

Quote:
Heb je naaste lief gelijk jezelf en zijk niemand af maar onderricht de ander met het Woord van God ter Ere van Hem.

dat heb ik dus gemist in zijn post, want ik mis iedere vorm van onderbouwing...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 04 maart 2006 22:12:39 schreef living stone het volgende:

[...]

juist ja, jij komt met een engelse link en een ander moet het komen uitleggen... hoop dat diegene die dat moet komen doen zelf wel op de hoogte is
puh2.gif

[...]

En we gaan vrolijk verder met oordelen... het houd echt niet op he... vind ik wel jammer dat jij kan bepalen waarom mensen dingen doen...

[...]

Dus je loopt eerst de 1 te beschuldigen en te veroordelen vanwegen onverantwoord gedrag en daarna doe je het vrolijk zelf... sorry dit gaat een beetje heel hard tegen elkaar in...

Gelukkig geef je zelf toe dat je oordeelt over hun zonder metallica te kennen... dus waar is je oordeel dan op gebaseerd, op niets...

kom met feiten en niet met vage uitspraken, want hiermee maak je niet duidelijk...

Als jij dat allemaal zo vindt dan moet je het zelf weten, maar er zijn zat verhalen in de bijbel waar mensen wel christus willen volgen en niet hun leven willen inleveren, dit bedoelde ik als vermanen.

Er staat immers ook in Matteüs 18:15 - 18:20

dat als je een broeder verkeerd zie doen dat je dan met hem moet praten.

En als iemand een verkeerde levenstijl heeft dan moet je daar ook over praten met hem.

[Edit] als je de bijbel kent dan zul jij wel wat verhalen ervan kennen, zoals die man die Jezus wou volgen en die moest vervolgens al zijn rijkdommen weggeven.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 05 maart 2006 11:43:00 schreef Bronze het volgende:

[...]

Als jij dat allemaal zo vindt dan moet je het zelf weten, maar er zijn zat verhalen in de bijbel waar mensen wel christus willen volgen en niet hun leven willen inleveren, dit bedoelde ik als vermanen.

Er staat immers ook in Matteüs 18:15 - 18:20

dat als je een broeder verkeerd zie doen dat je dan met hem moet praten.

En als iemand een verkeerde levenstijl heeft dan moet je daar ook over praten met hem.

er zit een verschil tussen oordelen en vermanen en als je gaat roepen dat als christenen een bepaald gedrag vertonen zichzelf dan christen noemen vanwegen een ticket naar de hemel ga je oordelen en naar mijn mening is deze opmerking dan ook alles behalve respectvol en vermanend...

ook geef je toe in eerdere posts dat je metallica dus de band met leden veroodeeld...

in hetzelfde boek waar jij zegt dat je mag vermanen staat namelijk ook het volgende mattheus 7:1 'Oordeel niet, opdat er niet over jullie geoordeeld wordt'

Overgens werkt het principe van vermanen 2 kanten op, wat me bij jou opvalt is dat jij alleen vermaand, maar als je zelf op je gedrag gewezen wordt je ineens een opmerking krijg 'als je zo wilt denken moet je het zelf maar weten'

Dus sta je naar mijn idee er zelf niet eens open voor en als dat het geval niet is moet je ook zeker niet andere vermanen, want dan kan je dit terug verwachten...

Quote:
[Edit] als je de bijbel kent dan zul jij wel wat verhalen ervan kennen, zoals die man die Jezus wou volgen en die moest vervolgens al zijn rijkdommen weggeven.

Dat zou prima kunnen, maar je heb mij nog steeds niet aangetoond dat metallica een satanische band is zoals je wel loopt te roepen... en zolang je dat stukje niet kan onderbouwen...

Die man die jij aanhaald moest al zijn bezittingen verkopen om die aan de arme te geven, maar weet je ook waarom...

Omdat die rijkdommen nog tussen hem en god in stonden...

Hij had dus zijn rijdommen op 1 gezet ipv god, terwijl god op 1 gezet moet worden...

Alleen dit zegt dus helemaal niets over het afkeuren van bepaald gedrag, want het hoeft namelijk niet op nummer 1 te staan...

En dan zal er wel gezegt worden, ja maar het is satanisch en dat moet je dan nog steeds onderbouwen....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 05 maart 2006 13:40:31 schreef living stone het volgende:

[...]

er zit een verschil tussen oordelen en vermanen en als je gaat roepen dat als christenen een bepaald gedrag vertonen zichzelf dan christen noemen vanwegen een ticket naar de hemel ga je oordelen en naar mijn mening is deze opmerking dan ook alles behalve respectvol en vermanend...

in hetzelfde boek waar jij zegt dat je mag vermanen staat namelijk ook het volgende mattheus 7:1 'Oordeel niet, opdat er niet over jullie geoordeeld wordt'

Hoezo onrespectvol? Ik heb vaak zat zitten zeggen dat ik net zo slecht ben als alle andere mensen.

Ik doe dat uit liefde dat ze niet naar de wereld keren, en dat ze God kunnen eren, ik ga daar natuurlijk niet over of ze God moeten eren, maar ik wil ze helpen.

En ik ken bijna het hele boek Matteüs en die tekst wist ik ook wel. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 05 maart 2006 13:54:34 schreef Bronze het volgende:

[...]

Hoezo onrespectvol?

met het onrespectvolle doelde ik dus op je uitspraak dat christenen die bepaald gedrag vertonen zichzelf christen noemen voor een ticket naar de hemel...

Quote:
Ik heb vaak zat zitten zeggen dat ik net zo slecht ben als alle andere mensen.

Ik doe dat uit liefde dat ze niet naar de wereld keren, en dat ze God kunnen eren, ik ga daar natuurlijk niet over of ze God moeten eren, maar ik wil ze helpen.

En ik ken bijna het hele boek Matteüs en die tekst wist ik ook wel.
smile.gif

Dat je andere wilt helpen is helemaal niets mis mee, want dat wordt ook van je gevraagt, maar je helpt echt niemand door het maken van dat soort opmerkingen...

Ik zie in het maken van dit soort oordelende opmerkingen alles behalve de liefde die je misschien wel wilt uitdragen...

sorry dat ik dit zeg, maar Mensen zoals jou is juist me reden geweest om me af te keren van het christendom en me eigen weg te kiezen...

Val jou hier nu niet aan, maar hoop dat je een weg zoekt dat je mensen dingen duidelijk kan maken, zonder een oordeel neer te leggen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik iemand persoonlijk spreek dan ben ik anders dan dat ik hier ben, hier stort ik de meeste gedachtes die in me opkomen.

En ik vindt het jammer dat je van het geloof bent afgekeerd, ik bedoel nooit iets om iemand zware tijden te geven in het geloof, maar gewoon terecht wijzen dat God beter verdient.

Waar zou hij anders al die moeite voor gedaan hebben?

Het is nu jammergenoeg wel erg offtopic sorry daarvoor. nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 05 maart 2006 14:21:17 schreef Bronze het volgende:

Als ik iemand persoonlijk spreek dan ben ik anders dan dat ik hier ben, hier stort ik de meeste gedachtes die in me opkomen.

Dat is dus het gevaar van internet... het zal nooit over komen zoals jij het wilt...

Quote:
En ik vindt het jammer dat je van het geloof bent afgekeerd, ik bedoel nooit iets om iemand zware tijden te geven in het geloof, maar gewoon terecht wijzen dat God beter verdient.

Waar zou hij anders al die moeite voor gedaan hebben?

Het is nu jammergenoeg wel erg offtopic sorry daarvoor.
nosmile.gif

Dat neem ik dan van je aan, maar pas wel op, want je heb nog altijd met internet te maken en het is heel moeilijk om iets over te brengen met wat je bedoeld, want ga er zelf ook vaak zat de fout mee in...

In real life hebben mensen er al moeite mee laat staan hier...

Maar ok laten we dan maar weer BOT gaansmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja ik zal toch nooit een hekel aan jou of iemand hier krijgen, ik begin zelfs moslims lief te hebben terwijl ik de grootste racist was hier (was alleen tegen moslims, ik kan elk ander mens net zo best liefhebben als een vriend.) big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid