X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Games, voetbal, film kijken, internetten en recensies schrijven Link naar bericht Deel via andere websites
-:Jammir:- 0 Geplaatst 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2007 Ik zit op turnen, en ik zit teveel op internet. Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 korfbal (zo'n ehm.. 10 uur in de week trainen, training geven, spelen en coachen), lezen, Youth Alpha nu even een poos, muziek luisteren en ik zit nu ook te vaak op credible Link naar bericht Deel via andere websites
Alexej 0 Geplaatst 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2007 vrije tijd? wat is dat? oh, wanneer ik slaap? eeh, dan slaap ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2007 Ik besteet ieder mogelijke vrije seconde aan mijn vriendin. In de tijd die dan nog overblijft, kampeer ik op Credible.... Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel@life 0 Geplaatst 25 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2007 uhm.....? Link naar bericht Deel via andere websites
Friendlyfriend 0 Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 mijn vrije tijd is vooral savond muziek luisteren met een wisky en sigaartje. boek op schoot, of ogen richting een beeldscherm (pc of tv) en als ik eens iets langer vrij heb, dan dagje fotograferen. Link naar bericht Deel via andere websites
janpeter 0 Geplaatst 28 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2007 Foto's maken, fitness, internetten en nu het mooie weer eraan zit te komen zal ik de auto ook wel weer wat vaker gaan wassen Link naar bericht Deel via andere websites
Corientje123 0 Geplaatst 17 april 2007 Rapport Share Geplaatst 17 april 2007 Ehm.. in mijn vrije tijd; ben ik bij me vriend, bezoek ik andere vriendjes en vriendinnetjes, credible ik, MSN ik, ga ik winkelen, lig ik heerlijk op me bed filmps te kijken & doe ik het liefst zo min mogelijk Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 17 april 2007 Rapport Share Geplaatst 17 april 2007 Schieten Neehee, niet op mensen, maar op kaarten! Link naar bericht Deel via andere websites
Ester* 0 Geplaatst 17 april 2007 Rapport Share Geplaatst 17 april 2007 Quote: Op woensdag 22 februari 2006 21:58:46 schreef deo het volgende: Wat doe jij allemaal in je Vrije Tijd? laat eens een berichtje achter, en vertel eens....... Ik ben altijd met dieren bezig, met de voeding van voornamelijk honden. Ik schrijf er artikelen over in tijdschriften en bladen, ik geef lezingen en sta op beurzen waar we regelmatig uitnodigingen voor krijgen. Binnenkort word ik door een tijdschrift geinterviewd over mijn site voernatuurlijk.nl . Verder ben ik muziek en filmverslaafd. Uitgaan doe ik niet zoveel meer, eigenlijk nooit. Hier een voorbeeldje van een artikel van mij wat in een tijdschrift heeft gestaan van dierenartsen. ( Als je rechtsonder naar het plaatje scrolt zie je een tekentje staan. Als je daar op klikt vergroot hij zodat je hem goed kunt lezen. Dit mag toch wel mods? ) link link link Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst 18 april 2007 Schoolwerk maken! Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst 18 april 2007 Quote: Op woensdag 18 april 2007 16:46:53 schreef Liedewij het volgende: Schoolwerk maken! das niet echt in je vrije tijd.. in mijn vrije tijd ben ik heel veel met korfabl bezig (trainen, training geven, wedstrijden spelen, wedstrijden coachen, een enkele keer n wedstrijd scheidsen..), verder lezen, soms puzzelen, fietsen, t konijn 'uitlaten' (lees: in de buurt (woonwijk) los laten lopen), naar de kerk gaan, en soms nog andere dingetjes met vriendinnen enzo.. Link naar bericht Deel via andere websites
Marleentjj 0 Geplaatst 18 april 2007 Rapport Share Geplaatst 18 april 2007 Vissen Enne msn'en en gitaarspelen en wandelen met de dog en lekker dom doen met mn zusje en koken en tv kijken en lezen en gedichten schrijven en verhaaltjes schrijven en muziek luisteren en winkelen en terrasje pikken met mn zus en skeeleren en vervelen en slapen en nog veel meer.. Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 Quote: Op woensdag 18 april 2007 16:52:34 schreef snuffie het volgende: [...] das niet echt in je vrije tijd.. ik welke tijd maak je het anders? Link naar bericht Deel via andere websites
snuffie 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 Quote: Op vrijdag 20 april 2007 17:21:00 schreef Liedewij het volgende: [...] ik welke tijd maak je het anders? in je schooltijd.. nee ik bedoel.. je vrije tijd zie ik als tijd die je over hebt na school of werk oid.. ik bedoel; anders kun je ook zeggen dat je naar school gaat in je vrije tijd, want in welke tijd doe je dat anders? Link naar bericht Deel via andere websites
Liedewij 0 Geplaatst 20 april 2007 Rapport Share Geplaatst 20 april 2007 je hebt gelijk hoor... maar vrije tijd heb ik eigenlijk bijna niet. 30u p week naar school, dik 40 uur huiswerk p week,iets van 8 tot 20 uur werken per week... en in mijn overige uurtjes, ga ik vaak eten bij vrienden, uit en naar mijn ouders! Link naar bericht Deel via andere websites
Borias 0 Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 msn-en,credible,en af en toe naar de stad, En voor de rest niet veel Link naar bericht Deel via andere websites
magere janhein 0 Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 ik heb teveel vrije tijd en ik doe er te weinig mee :S daarom zit ik nu ook de hele vakantie vast aan achterstallig huiswerk Link naar bericht Deel via andere websites
SuzeQ 0 Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 Ik heb te weinig vrije tijd.. Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 - Lezen (non fictie: Psychologie (diversen), Richard Dawkins Stephen Hawking e.d.) - Films (ik download vrij veel, vaak naar de bios.. zeer brede intresse) - Series (Daily Show/Colber report (VS), Scrubs, Boston Legal, Lost, The Office (GB/VS), Ricky Gervais e.d.) - Politiek (Zowel Nederlands als in de VS) - Uitgaan (Want ja.. ik ben ook maar een jongen) - Fitness Link naar bericht Deel via andere websites
Rainbow6 0 Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 de laatste tijd ben ik lkkr bezig nieuwe dingen te bedenken en alvast als plan uit te werken voor de auto. Heb dus mn oude hobby weer opgepakt. Pimp the Cuore Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 2 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2007 Quote: Op woensdag 02 mei 2007 19:46:24 schreef SuzeQ het volgende: Ik heb te weinig vrije tijd.. ik herken het... en toch vind ik tijd om te lezen, te schrijven, te zingen, muziek te luisteren en de andere standaardhobbies Afgezien van shoppen Link naar bericht Deel via andere websites
SuzeQ 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 als ik nog tijd heb, hyven en beetje crediblen (niet zoveel meer.. ) lezen, uitgaan, friends, reizen en nouja zoals Jipke zegt.. alle standaardhobbies wat heerlijk orgineel Link naar bericht Deel via andere websites
wjvdv78 0 Geplaatst 3 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2007 Nog een paar minuutjes vrij in tijdens het eerste weekend van juni? Kom dan op een voor rechtvaardige wereld en reis mee naar Noord-Duitsland, waar de G8-top van de rijkste industrielanden gehouden wordt. Door er te bidden en te demonstreren kun je bijdragen aan een verandering in de oneerlijke verdeling van rijkdom in onze wereld! Check snel g8.michacampagne.nl Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten