Anne13 0 Geplaatst 16 februari 2007 Rapport Share Geplaatst 16 februari 2007 Quote: Op vrijdag 09 februari 2007 22:17:21 schreef Verity het volgende: What have you done - Within Temptation Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Quote: Op vrijdag 16 februari 2007 11:26:44 schreef Feebs het volgende: [...] Duh!!! next: If I look at the planet I can?mg src='http://forum.credible.nl/images/euro.png'>â„¢t breath It is as if nobody Loves one another Everbody looks away When another is in pain Ik weet dat iedereen al meer dan 3 jaar zijn/haar adem inhoudt voor dit antwoord en ik kan me niet meer inhouden. Het moet er gewoon uit! Het is Dana Winner met 'Waar is het gevoel'. * Zet in: "Als ik naar de wereld kijk, dan krijg ik het benauwd. Het is alsof geen sterveling, nog van een ander houdt. En geen mens ziet hoe een ander lijd. Niemand heeft nog tijd, onbewogenheid...." * Ziet, behalve Feebs die gepassioneerd met haar handen in de lucht mee zwaait op het ritme van het gezang, niemand mee doen... de volgende dan maar. Een makkie om dit topic weer de lucht in te helpen.... "Wilhemus von Nassau, bin ich von Deutscher Blud enz, enz" Iemand? Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Wilhelmus van Nassau, Ben ik van Duitse bloed!! Oftewel, het Wilhelmus. Ik zal dit keer ook een makkelijke doen, ander kunnen we pas in 2013 weer verder... Ik heb rondgezworven, en teruggekeken naar alles wat ik heb gezien. Geverfde gezichten vullen de plekken, waar ik niet bij kan. Weetje, ik zou best iemand kunnen gebruiken.. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Pffff, ik ben hier zo slecht in, ik weet 'm niet. Then again, ik wist zelfs die vorige niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 2 april 2010 Rapport Share Geplaatst 2 april 2010 Kings of Leon - use somebody! (of natuurlijk de softe versie van Laura Jansen oid ) Link naar bericht Deel via andere websites
Feebs 0 Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Quote: Op vrijdag 02 april 2010 15:37:12 schreef Iriacynthe het volgende: Pffff, ik ben hier zo slecht in, ik weet 'm niet. Then again, ik wist zelfs die vorige niet. Ohoh... echt niet? Dat is wel heel kwalijk.. !! Verdiep dan je inburgeringstopic nog maar wat. Dit is essentieel! Quote: Op vrijdag 02 april 2010 15:37:25 schreef Jeast het volgende: Kings of Leon - use somebody! (of natuurlijk de softe versie van Laura Jansen oid ) Helemaal goed! Jij mag de volgende doen! Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst 3 april 2010 Everything passes, every dream fades until you open your eyes you loose it. Ik ben benieuwd wie deze kan raden! Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Quote: Op zaterdag 03 april 2010 10:31:39 schreef Feebs het volgende: [...] Helemaal goed! Jij mag de volgende doen! Lichtjes zullen je naar huis leiden en je botten doen ontsteken. En ik zal je proberen te repareren. Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Coldplay - Fix you "ons zoeken is gedaan jouw scheping brandt nu keren we terug naar Odin's zaal" Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Heidevolk Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 fout! :\ jij zou het moeten weten! inclusief titel! Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Amon Amarth - Return of the Gods Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 knap, een instrumentaal nummer noemen Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 is em dus niet Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 nee Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Quote: Op woensdag 07 april 2010 11:35:20 schreef Jipperd het volgende: fout! :\ jij zou het moeten weten! inclusief titel! Oh ja Nouja, ik weet het al, dus ik houd mn mond Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Amon Amarth - Metalwrath Our quest is done Your creation burns Now we return to Oden's hall Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 goed zo ;D Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Jeeeej nu ik!! *eindelijk* Het water is koud Het bevriest je toch al koude verstand Je toch al koude verstand Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Mumford and Sons - Timshel (niet dat ik het nr ken maar waar google wel niet goed voor is :-P) Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 zucht.. hoopte dat ik een moeilijk had... het is goed Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Quote: Op zaterdag 03 april 2010 11:14:12 schreef Piebe het volgende: Everything passes, every dream fades until you open your eyes you loose it. Ik ben benieuwd wie deze kan raden! En mijn briljante inzending dan? Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Quote: Op woensdag 07 april 2010 12:20:34 schreef Piebe het volgende: [...] En mijn briljante inzending dan? Dat is DOE MAAR met ALLES GAAT VOORBIJ Alles gaat voorbij {alles gaat voorbij} Elke droom vervaagt als je je ogen open doet Je raakt het kwijt Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 84 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Quote: Op woensdag 07 april 2010 12:23:20 schreef Mister_L het volgende: [...] Dat is DOE MAAR met ALLES GAAT VOORBIJ Alles gaat voorbij {alles gaat voorbij} Elke droom vervaagt als je je ogen open doet Je raakt het kwijt Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst 7 april 2010 Maar de wereld vóór mij is voor mij gemaakt! Ik weet dat ze wacht en ik pik haar op! De dag staat aan mijn kant, ik heb de wind in de rug! Een vrouwenkoor aan de rand van de straat dat voor mij zingt! Ik leun wat en kijk in het diepe blauw Sluit de ogen en loop gewoon vooruit Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten