Ann 0 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Quote: Op zondag 19 november 2006 14:08:07 schreef Audiophile het volgende: [...] Er staat ook volgens mij aan het einde van het sytukje iets in de trend van "probeer niet je gelijk te halen op deze punten" volgens mij... huh? ik kan even niet volgen was dat wel op mij bedoeld? want ik zei gewoon iets wat ik dacht hoor, of je vind dat ik gelijk heb boeit me niet,moet je zelf maar weten he maar dat denk ik gewoon,ga er verder geen woorden aan vuilmaken behalve!!! lang haar is lekker warm! Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Was een aanvulling, dude. Was trouwens ergens anders bij, niet dit gedeelte... Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 dude? cool ik ben een dude Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Ja nee, dat dingetje boven je plaatje, of moet ik dudette zeggen? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 hmmmm ik ben een vrouw ja , ik bezit het mannelijke geslachtsdeel niet maar heb mannelijk op mijn profiel gezet,omdat ik het stom vind Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Stom dat je een vrouw bent? Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 nee loldie man en vrouw aanduiding + mijn naam is Ann...te easy Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Ik word ook wel eens An genoemd. Link naar bericht Deel via andere websites
Henriëtte 0 Geplaatst 19 november 2006 Rapport Share Geplaatst 19 november 2006 Maar over dat lange haar bij mannen: DAT IS JUIST HIP =) Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Mijn haar pluist... schijnt aan het kouwe weer te liggen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gladness 0 Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ik zag de topic-titel en ik moest even reageren. Ik ben heel blij, dat mijn vriend/verloofde lang haar heeft en hij mag het zeker voor de trouwerij het er niet afhalen en daarna ook nog niet, totdat hij grijs wordt . En je draagt wat jezelf prettig vind, dus ook met haar en denk dus niet dat het erg is dat mannen lang haar hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Quote: Op zaterdag 30 december 2006 23:44:40 schreef Gladness het volgende: Ik zag de topic-titel en ik moest even reageren. Ik ben heel blij, dat mijn vriend/verloofde lang haar heeft en hij mag het zeker voor de trouwerij het er niet afhalen en daarna ook nog niet, totdat hij grijs wordt . En je draagt wat jezelf prettig vind, dus ook met haar en denk dus niet dat het erg is dat mannen lang haar hebben. Het enige punt is wel dat lang haar een stuk minder staat als het dun begint te worden en begint te verdwijnen... Daarom heb ik tegen de plannen in toch weer kort haar. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 30 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2006 Ik heb plannen om mijn haar wat in te korten. Wel op een redelijke lengte, in laagjes, maar er gaat wat van af. Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst 31 december 2006 Quote: Op zondag 19 maart 2006 21:14:41 schreef Videl het volgende: [...] Nee. Maar die beelden zijn wel gemaakt in opdracht van de kerk. Dus het beeld dat mannen toen lang haar hadden was door de kerk algemeen aanvaardt. En de rijken konden toen ook echt wel lezen en hadden dus ook best wel de bijbel gelezen. Misschien moet je de Kerk en God eens los van elkaar zien. De Kerk heeft ook mensen gemarteld in de naam van Christus en in aflaten gehandeld, denk je dat God dat goedkeurt? Ikke niet... Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 1 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2007 link Ter informatie Edit: Dan doen we het zo --> Ik ben het met de link volledig eens Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 2 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2007 Quote: Op maandag 01 januari 2007 16:22:49 schreef Dante het volgende: link Ter informatie Bedankt voor de info maar is er ook een nederlandse vertaling? Link naar bericht Deel via andere websites
FigmentuM 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Wauw. Lang haar en mannen is een zeer fijne combinatie. Waar ik dan wel pissig om word, is dat kort haar weer helemaal in schijnt te zijn. Bah, het zou verboden moeten zijn voor kerels om hun lang lokken af te knippen Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Quote: Op dinsdag 02 januari 2007 21:20:51 schreef Mr. Emilio het volgende: [...] Bedankt voor de info maar is er ook een nederlandse vertaling? Weet niet... ga je gang als je zin hebt Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Ja, waar blijven de mods? Argumenting by link EN een Engelse pagina. Ik krijg meteen een waarschuwing als ik die arme meneer Manson voor een achterlijke uitscheld, laten ze dan ook net zo consequent zijn met anderen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Zeg, je hoeft het niet te lezen, het is een link... Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Quote: Op woensdag 03 januari 2007 19:34:21 schreef Leidenschaft het volgende: Ja, waar blijven de mods? Argumenting by link EN een Engelse pagina. Ik krijg meteen een waarschuwing als ik die arme meneer Manson voor een achterlijke uitscheld, laten ze dan ook net zo consequent zijn met anderen. Da's weer een andere mod hé? Niet iedereen is even streng ofzo...? Samengevoegde post 03-1-2007 19:45:45: Quote: Op woensdag 03 januari 2007 19:43:16 schreef Dante het volgende: Zeg, je hoeft het niet te lezen, het is een link... Moet je nog echt eens dit stukje F.A.Q. eens lezen Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Zie edit Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Quote: Op woensdag 03 januari 2007 19:45:11 schreef Audiophile het volgende: [...] Da's weer een andere mod hé? Niet iedereen is even streng ofzo...? Niks mee te maken, die regels zijn niet voor niks in de FAQ vastgesteld. De individuen van de moderators zijn hier helemaal niet van belang. Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Quote: Op woensdag 03 januari 2007 19:49:26 schreef Leidenschaft het volgende: [...] Niks mee te maken, die regels zijn niet voor niks in de FAQ vastgesteld. De individuen van de moderators zijn hier helemaal niet van belang. Deze discussie zou een stuk interessanter wezen als je motivatie niet "Ik straf, dan hij ook straf" was Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 3 januari 2007 Rapport Share Geplaatst 3 januari 2007 Het gaat om principeel zijn. Ik heb niks tegen Dante (zo heet het slachtoffer toch?). Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten