Ann 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Lol arme Tom ik zal ermee stoppen Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 22 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Quote: Op donderdag 22 december 2005 21:40:28 schreef Tom het volgende: Lol nee. Maar al die lang haar freaks hierzo. Ik krijg er de vinketering van. je bent jaloers Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Nou nee, want dan zou ik mijn haar wel laten groeien. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 22 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 lul er maar omheen Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 LOL Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Het is goed met je Thijssieboy of ik zal eens afkomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 *fight fight fight* Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Lol. Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks. En nu BOT, want ik zit nog in mijn proeftijd. Link naar bericht Deel via andere websites
pianoplayer 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Ik heb op t moment langer haar dan aardig wat meiden in mn klas volgens mij Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Quote: Op donderdag 22 december 2005 21:53:26 schreef pianoplayer het volgende: Ik heb op t moment langer haar dan aardig wat meiden in mn klas volgens mij Waarom moet ik nou opeens denken aan Jan Vayne? dat is ook zo'n player met lang haar Link naar bericht Deel via andere websites
pianoplayer 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 whaha, ja dat is zo, maar ik heb mn haar meestal in een staart En mijn haar is donkerblond, (met lichtere stukken ), niet bruin. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 speciaal voor Tom Noobs die hebben kort haar En kort haar is niet cool! En dan zegt er eentje , maar: Heb ik geen mooie smoel? Neeeee doet er niet toeee Doet er niet tooeee Want je hebt geen lang haar! Doet er niet toooeee Doet er niet toeee Doe maar weg die schaar!! Noobs die zijn bijna kaal Ontken het maar niet! Kort haar is een schandaal Twordt tijd dat iemand het verbied! Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Quote: Op donderdag 22 december 2005 22:25:29 schreef Ann het volgende: speciaal voor Tom Noobs die hebben kort haar En kort haar is niet cool! En dan zegt er eentje , maar: Heb ik geen mooie smoel? Neeeee doet er niet toeee Doet er niet tooeee Want je hebt geen lang haar! Doet er niet toooeee Doet er niet toeee Doe maar weg die schaar!! Noobs die zijn bijna kaal Ontken het maar niet! Kort haar is een schandaal Twordt tijd dat iemand het verbied! Strijk! Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 LOL Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Quote: Op donderdag 22 december 2005 22:26:48 schreef Ann het volgende: LOL Je bent een goede dichteres. De eerste zin is al geweldig. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Zoals de Heer me heeft geleerd: Ik keer u de andere wang toe. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Nou waar komt je kortharige gangsterrap dan Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 22 december 2005 Rapport Share Geplaatst 22 december 2005 Admod note: En bij deze is er een einde aan de slowchat en kunnen jullie gezellig op msn verder babbelen. Hier de serieuse discussie over mannen met lang haar. Vanaf nu geen slowchat meer! Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Quote: Op donderdag 22 december 2005 22:39:38 schreef Tom het volgende: Zoals de Heer me heeft geleerd: Ik keer u de andere wang toe. ow en eerst duelde je me zelf om een gedicht te schrijvenhoe schijnheilig foei foei. maar goed ontopic! ik vind het raar dat zoiets in de bijbel staat...want de natuur leert toch zoiets helemaal niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Paulus bedoelde ook de cultuur, net als wij gaan wandelen in de natuur (die ook pure cultuur is). Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Quote: Op vrijdag 23 december 2005 08:25:16 schreef Raido het volgende: Paulus bedoelde ook de cultuur, net als wij gaan wandelen in de natuur (die ook pure cultuur is). Hmm, vind ik nogal makkelijk zo gezegd. Cultuur en natuur zijn naar mijn idee niet zo één, twee, drie inwisselbaar. Hoewel ik het eigenlijk ook wel zo zie, vind ik de argumentatie erachter nog redelijk zwak. Waarom wordt natuur opeens cultuur? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 na·tuur (de ~ (v.), naturen) 1 niet door de mens gewijzigde omgeving of omstandigheden cul·tuur (de ~ (v.), -turen/-tures, -turen, -turen, -turen) 2 geheel van voortbrengselen van een gemeenschap *also sprach Zara; uhm Digi van Dale* Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 das dus iets helemaal anders dan natuur Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 23 december 2005 Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 Wij zien natuur zelfs door ons culturele brilletje, in Nederland is zelfs geen natuur (Natuurgebied de Bieschbosch hihaho). Daarom zegt Paulus ook, is het niet zo dat de natuur ons leert dat lang haar een schande voor de man is? Nou ja, als je als neger in afrika woont en altijd kort kroeshaar hebt en er komt een aantal noeste vikingen tegen a la dit: Dan denk ik dat je zult denken dat het een anders iets is dan dat wat jij bent, omdat jij dat nooit hebt gezien en het dus in jou ogen geen onderdeel van jou natuur is.. Dat hebben wij ook, met maori's die helemaal onder getattoueed zijn.. dat vinden wij ook tegen de natuur in gaan. Wat voor ons natuur is is onze eigen cultuur, al het andere is in onze ogen cultuur, tegen de natuur. We vergeten echter dat er ook andere culturen zijn dan onze cultuur (die wij als natuurlijk vinden). Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 23 december 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 december 2005 dont fuk wif the biesbosch woon ik bijna IN indianen hadden ook lang haar.... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten