anastasia 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Jezus 13 Elvis 1 Jezus 52 stemmen Elvis meer dan 400, wat zegt dat? Harder werken misschien? Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Heb je een lijstje nodig om Jezus op 1 te hebben staan in je leven? Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Elvis is toch een reincarnatie van Jezus? Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Dat klopt, alleen is er wat fout gegaan bij het overzetten van het genetisch materiaal... Maar voor de rest heb je helemaal gelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Quote: Op woensdag 02 november 2005 15:36:53 schreef Groninger het volgende: Heb je een lijstje nodig om Jezus op 1 te hebben staan in je leven? Ben je gek, zo'n stemming slaat toch nergens op, maar de TS wilde ons mobiliseren om te stemmen en stemt zelf veelvuldig om Jezus op één te krijgen, vand aar dus mijn 'harder werken' Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 hij staat op 10 maar Link naar bericht Deel via andere websites
Aeneas 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 1 Korintiërs 1:27 Maar wat in de ogen van de wereld dwaas is, heeft God uitgekozen om de wijzen te beschamen; wat in de ogen van de wereld zwak is, heeft God uitgekozen om de sterken te beschamen. Zo, dat is mijn stichtelijke taal voor vandaag. Link naar bericht Deel via andere websites
Naïma 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 En je moet er nog voor betalen ook... Link naar bericht Deel via andere websites
rupsje 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 ik heb nergens voor betaald hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
Naïma 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Quote: Op woensdag 02 november 2005 20:57:47 schreef MartineV het volgende: ik heb nergens voor betaald hoor... Oh? Ik dacht dat er stond dat je 90 cent per sms moest betalen? Of kun je ook stemmen zonder te smsen dan zeker ? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 het verbaast me nog dat ik geen doorstuurmailtjes kreeg wat een onzin actie Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Quote: Op woensdag 02 november 2005 21:44:41 schreef Thijs het volgende: het verbaast me nog dat ik geen doorstuurmailtjes kreeg wat een onzin actie Waarom vind je het onzin? Omdat mensen hun mening geven over wie zij het persoon van het jaar vinden? Ik snap niet helemaal waarom het onzin is. Dan zouden dingen als oscars en andere uitreikingen ook onzin zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Quote: Op woensdag 02 november 2005 21:50:36 schreef ArjenV het volgende: [...] Waarom vind je het onzin? Omdat mensen hun mening geven over wie zij het persoon van het jaar vinden? Ik snap niet helemaal waarom het onzin is. Dan zouden dingen als oscars en andere uitreikingen ook onzin zijn. het gaat mij niet zo zeer om de verkiezing maar die hele hype dat Jezus op de eerste plaats moet komen... volgens mij heeft Jezus dat niet nodig wat heeft Jezus er nou aan? ik zie ook niet in hoe hierdoor geevangeliseerd kan worden... maar goed mensen moeten vooral doen wat hun goeddunkt natuurlijk dat mensen willen stemmen moeten hun weten Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Quote: Op woensdag 02 november 2005 12:37:57 schreef Phantom het volgende: Hmm, ik ben niet zo van de stem-voor-Jezus-want-ik-ben-een-Jesus-freak dingen, maar ik vind het wel een mooi statement dat Hij boven Frans Bauer en Jantje Smit staat. dat wel naatuurlijk Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 hype (de ~ (m.), ~s) 1 rage Ik denk niet dat Jezus een echte rage is. Nee, tuurlijk heeft Jezus 't niet nodig, maar wat heeft Elvis Presley of Pim Fortuyn er dan aan? Laat ik het zo stellen - brengt het Jezus in een nadeel, waardoor dit niet zou moeten gebeuren? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Quote: Op woensdag 02 november 2005 22:09:35 schreef ArjenV het volgende: hype (de ~ (m.), ~s) 1 rage Ik denk niet dat Jezus een echte rage is. Nee, tuurlijk heeft Jezus 't niet nodig, maar wat heeft Elvis Presley of Pim Fortuyn er dan aan? Laat ik het zo stellen - brengt het Jezus in een nadeel, waardoor dit niet zou moeten gebeuren? Elvis Presley en Pim Fortuyn zijn natuurlijk van een andere orde dan Jezus...en ze zijn beiden nogal dood ik zie alleen niet in waarom Jezus opeens ''levender'' word door elke dag op hem te stemmen en ook de reden waarom dit moderne evangelisatie is ontgaat me.... verder moeten mensen vooral stemmen als ze dat willen en nee Jezus haalt er geen direct nadeel mee..mensen die daardoor grappen over Jezus zouden maken zouden dat toch wel gedaan hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Quote: Laat ik het zo stellen - brengt het Jezus in een nadeel, waardoor dit niet zou moeten gebeuren? Sjaloom ArjenV, Ik schets de volgende situatie: Jezus komt door een paar zich lamklikkende christenen op 1 te staan, dus niet eens omdat Hij écht door heel Nederland geliefd is. Niet-christenen denken: 'Zucht, krijgen we nu ook meer irritante lui aan de deur, meer hypocrisie, etcetera?' Ze krijgen daardoor eerder een afkeer van die Jezus. Conclusie: geen goed idee. Maar... het kan ook anders! (Tell-sellstem) Christenen gaan zich meer in de Geest van Christus gedragen en worden fijne, lieve, vrolijke en eerlijke lui. Niet christenen denken: 'Hé, die christenen hebben iets bijzonders over zich, waar halen ze dat vandaan?' Ze komen er achter dat Christus hen daartoe beweegt en willen Hem misschien ook wel volgen daardoor. Conclusie: heel goed idee. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Op de theorie van een goed idee, die vlieger kan dan bij elk persoon opgaan. Andre Hazés - Die man heeft al z'n herdenking gehad voor de ogen van miljoenen mensen op TV, ik mag z'n muziek niet eens. Elvis Presley - Die man is al een eeuwigheid dood, en hij is bekend doordat hij dood ging (toegeven, dat geldt voor Jezus ook natuurlijk). Pim Fortuyn - De man is dood, had extremistische ideeën en mensen staan er nog steeds achter. Waar moet het heen met Nederland? Ik stem spontaan op Groen-Links, alleen op LPF dwars te zitten. Pijn punt is, je stemt alleen op een persoon als je een fan/aanhanger van het persoon bent. Dus het lijkt nogal logisch dat voornamelijk Christenen op Jezus stemmen, en dat de niet-Christenen commentaar erop hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 pim fortuin was anders wel een briljant socioloog, en zijn ideeen extremistisch noemen, das leken taal. voor mensen die dingen gehoord hebben, maar zich er niet in hebben verdiept. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 on topic, ik zie jezus nou niet echt als iemand om tussen elvis en andere hazes te zetten. eigenlijk vind ik t behoorlijk respectloos. verder ben ik t ook eens met wat robert f zegt. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Ik nam even de positie in van hoe de tegenstander zou reageren, als voorbeeld. Ik vind de heer Fortuyn absoluut geen extremist, alleen iemand die een duidelijke mening verkondigde. Graag geen discussie over Pim Fortuyn hierop Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 o sorry ietsje verkeerd gelezen. Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 2 november 2005 Rapport Share Geplaatst 2 november 2005 Quote: Op woensdag 02 november 2005 17:21:30 schreef anastasia het volgende: [...] Ben je gek, zo'n stemming slaat toch nergens op, maar de TS wilde ons mobiliseren om te stemmen en stemt zelf veelvuldig om Jezus op één te krijgen, vand aar dus mijn 'harder werken' Thumbs up dan maar -edit- doet die tag het nog steeds niet Link naar bericht Deel via andere websites
anastasia 0 Geplaatst 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst 3 november 2005 Hm, ik doe zoiets toch meestal met mijn wijsvinger Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst 3 november 2005 Ik vind het eigenlijk waarheidvervalsing om de gansche christelijke vergadering op te roepen om Jezus te stemmen, als persoon van het jaar, Jezus is toch zoveel meer dan een persoon? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten