Josminator 0 Geplaatst 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2005 Quote: Op zaterdag 15 oktober 2005 18:00:57 schreef Huskarl het volgende: [...] U2 is hele simpele muziek, op een hele makkelijke manier gemaakt. Heel veel bands hebben dat niveau, Huskarl jongen, dit zinnetje hierboven bedoelde je sarcastisch neem ik aan? Zou je mij anders een paar bands kunnen noemen, die dat (zoals jij stelt) "simpele makkelijke" muziekstijltje kunnen evenaren? U2 is een band die zich al decennia met iedere nieuwe cd keer op keer bewijst! Juist niet makkelijk, omdat ze niet doorgaan op de stijl van de vorige cd, maar steeds nieuwe stijlen en dergelijke uitproberen! En de grootste muziek kenners weten dit duidelijk te waarderen! Uitspraak van Bono: "We wilden een band zijn zonder stijl, totdat we erachterkwamen dat geen stijl hebben, ook een stijl is! Link naar bericht Deel via andere websites
u2 0 Geplaatst 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2005 josminator, ik wil kon het zelf niet beter zeggen!!! Ik ben het helemaal met je eens. U2 heeft zoveel sounds, ze hebben geexperimenteerd met gospel, bluess, dance, rock en misschien nog wel meer. Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2005 Leuk, de hele band heeft voor mij echt helemaal niks. Echt, he-le-maal niks in te brengen op muzikaal terrein. Kijk, The Beatles vind ik geweldig. Maar U2? Nah niet echt. Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2005 Gompie, ik heb al een heel stel goede bands voorbij zien komen in de postings hierboven. Laat ik eens wat 'gouwe ouwe' toevoegen: Jerusalem Rez Band White Heart Larry Norman One Bad Pig Rudibu. Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 15 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2005 wow jullie hebben smaak hiero! @Eli7: 16 horsepower is helemaal geweldig! En: volgens mijn broer ook life supersupersupercool! zooh jammer dat ze uit elkaar zijn @U2: jij bent heeel erg fan he? Was ik ook vind ze nu muzikaal nog super, en qua goede-doelen etc ook geweldig! U2 rulez Link naar bericht Deel via andere websites
u2 0 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 holla thnx!! btw gister zag ik op tv (ned1) ene Micheal W. Smith, ik heb die naam hier weleens voorbij zien komen, maar ik kende zijn muziek nog niet. Ik ben namelijk totaal niet bekend met gospelmuziek. Maar ik vond z'n muziek erg goed!! Link naar bericht Deel via andere websites
Helena 0 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 BarlowGirl Ach ik vind christelijke bands zoiezo goed...! Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 volgens mij ben ik een van de weinige mensen, die Micheal W. Smith helemaal niks vinden Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 ik vind die ook nie helemaal geweldig Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 Quote: Op zondag 16 oktober 2005 13:16:12 schreef *nath* het volgende: volgens mij ben ik een van de weinige mensen, die Micheal W. Smith helemaal niks vinden Absoluut niet! Ik heb ook niks op met die Micheal W.(1) Smith. (1) we wonen hier in Nederland. We hebben het toch ook niet over Jan P. Balkenende? Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 hahahaha neej alsjeblieft niet zeg....XD Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 Gelukkig, ben ik niet de enige, veel mensen snappen er niks van dat ik hem niks vind. misschien 4 liedjes vind ik nog wel redelijk, maar verd... 10 keer niks Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 kvin Micheal w smith ook niet egt wat hoor... nrs zoals 'above all' zijn wel mooi, maar niet door hem geschreven... en verder vind ik het sneu dattie zoo 'aanbeden' wordt... Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 Quote: Op zondag 16 oktober 2005 20:19:19 schreef holla het volgende: kvin Micheal w smith ook niet egt wat hoor... nrs zoals 'above all' zijn wel mooi, maar niet door hem geschreven... en verder vind ik het sneu dattie zoo 'aanbeden' wordt... michael w smith is troep enzo... geef mij maar mijn donkere holen muziek hihi Link naar bericht Deel via andere websites
jacolien. 0 Geplaatst 16 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 16 oktober 2005 eerlijk gezegd luister ik niet zo veel naar christelijke bands..maar wat ik ervan hoor vind ik meestal wel oke, bij christelijke bands vind ik het idee ervan nog het belangrijkste Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst 3 november 2005 das niet zo moeilijk ik hou van chr. bands die kunnen concureren met 'wereldse'bands nou dan ga ik toch echt voor dc talk al vanaf jongs af aan vind ik hun echt geweldig ze zijn vernieuwend en binden er geen doekjes omheen waar ze voor staan groetjes richard Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst 3 november 2005 Als christenlijke metalband vind ik Thy Majestie de onbetwiste beste. (stijl: epische power metal, alleen zang is soms wat minder dan Fabio Lione van Rhapsody).. driewerf meesterlijk Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst 3 november 2005 Quote: Op donderdag 03 november 2005 08:04:36 schreef Raido het volgende: Als christenlijke metalband vind ik Thy Majestie de onbetwiste beste. (stijl: epische power metal, alleen zang is soms wat minder dan Fabio Lione van Rhapsody).. driewerf meesterlijk idd Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 3 november 2005 Rapport Share Geplaatst 3 november 2005 Echt ze zijn gewoon de beste christelijke niet-herriemetal band die ik ken, Narnia en Theocracy zijn ook fijn hoor, maar dit is gewoon mijn stijl, power, sympho en prog vind ik gewoonweg de lekkerste metalstijlen (en folk/viking).. Ze zijn goed.. Het ramt soms zo heerlijk, woehoe italianen en metal, dat moet rhapsody of thy majestie zijn Link naar bericht Deel via andere websites
The Empire 0 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 Voor mij is de beste christelijke band, de band Petra... Jammer dat ze er nu mee gaan stoppen. Ze blijven echt goed... Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 U2.. niets boven hun dan God alleen Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 7 november 2005 Rapport Share Geplaatst 7 november 2005 Saviour Machine zit er nog net tussen wat mij betreft. Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 8 november 2005 Rapport Share Geplaatst 8 november 2005 dat zijn gezongen bijbelteksten, die vallen daar tussen inderdaad, niet qua kwaliteit hoor Link naar bericht Deel via andere websites
Sperzieboon 0 Geplaatst 8 november 2005 Rapport Share Geplaatst 8 november 2005 Quote: Op zondag 16 oktober 2005 16:13:19 schreef Gorthaur het volgende: [...] Absoluut niet! Ik heb ook niks op met die Micheal W. (1) Smith. (1) we wonen hier in Nederland. We hebben het toch ook niet over Jan P. Balkenende? Maar wel over Peter R. de Vries... OT: Delirious?/Third Day/The Listening Link naar bericht Deel via andere websites
SheWarrior 0 Geplaatst 13 januari 2006 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2006 Over Slechtvalk, ik heb hier een aantal keer horen vallen beste christelijke band is Slechtvalk. Maar ik stuurde ze een mail met de vraag of ik ze als christelijke band moet beschouwen en noemen, maar dat was niet zo. Ze zeiden dat ze zich als seculier beschouwen. Maargoed Ik wou het even zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten