Spring naar bijdragen

beste christelijke band


Aanbevolen berichten

Dat komt omdat in het engels je daar geen verschil in hebt.

Lacrimosa heeft christen leden, maar maakt gewoon gothic metal ofzo, in het engels is het dan gewoon een Christian band, terwijl wij een het over Christelijke bands hebben als het echt ook over God gaat..

In het Engels is Slechtvalk dus een Christian band, in het Nederlands heb je dat verschil niet, ik heb christelijk en christenlijk eens geopperd maar dat was niet goed puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik bedoel toch echt een christelijke band. Als in christelijke muziek.

Mensen die er niet heen wilde omdat het christelijk was enzo. En heel veel mensen zeiden het is christelijk dit en dat.

Dus ik dacht, laat ik ze eens een mailtje sturen, en toen zeiden ze dat smile.gif

Het mag dan in het engels een christian band zijn,maargoed

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Om toch even wat minder herrie naar voren te brengen. Ik vind Jars Of Clay ook meesterlijk. Maar dan eigenlijk alleen hun tweede en derde album (Much Afraid en If I Left The Zoo). Het is muziek die je moet leren luisteren voordat het echt heel mooi wordt en het heeft teksten waar je lang over na kunt denken en je je erg in kunt herkennen (elk mens faalt...). Voor de rest klinkt het een beetje als folk/pop/rock.

Link naar bericht
Deel via andere websites

party.gif jeee, ik ken wel 1 groep die hier is genoemd - U2 party.gif

En Micheal W Smith, maar dat zou ik niet echt in het rijtje muziek willen stoppen. Daar is het vééél te makkelijk voor nooo.gif

Kortom.. ik luister blijkbaar alleen maar seculiere muziek. Dat bevalt me eigenlijk best wel goed.

* Zet Royksopp nog maar een keer op

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 12:32:26 schreef Treggats het volgende:

Pillar
party.gif

big-smile.gif

ow en Demon Hunter, Extol, Immortal Souls, Theocrazy, Kutless, 12 Stones, O.C. Supertones, The Spirit That Guides Us
big-smile.gif

widegrin.gif Theocrazy (de gestoorde God?) volgens mij bedoel je Theocraty

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 26 februari 2006 15:44:28 schreef Thijs het volgende:

theocracy is wel leuk! alleen de zang is idd zouteloos, om maar over de drums te zwijgen

Zang vind ik het meeste ruk, daarom heeft het bij mij afgedaan, en de drums nou ja... kijk het is leuker dat het lekker donderd (zoals soms bij Lunatica of After Forever).

Maar Thy Majestie vind ik heerlijk smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:07:00 schreef LaRosa het volgende:

Dead Can Dance, zonder wtijfel
smile.gif

niet alleen omdat ik dat nu luister en het me altijd uit donkere stemmingen helpt...maar gewoon omdat het zulke supermuziek is.

Aparte muziek ja. nooit eerder van gehoord om eerlijk te zijn maar ik luister nu ff wat.

hm, bij sommige liedjes zit je wel lange tijd te wachten totdat ze nou eens écht beginnen, en dan zijn ze alweer afgelopenmuur.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid