Metaliscool 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Hey mensen wat vinden jullie de beste christelijke band (mag ook een popgroep zijn maan nie uit wat het is) ikzelf vind Extol geweldig die nieuwe methode van hun bij ''The Blueprint Dives'' meesterlijke stem heeft die gast nu. (vroeger was het ook heel goed vat me niet verkeerd op) ps ben een hele tijd hier niet geweest, maar i am back Link naar bericht Deel via andere websites
Gilrea 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 gretchen roelt!! Welkom terug!! Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 euh...Antestor vinnik wel okej Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Hmm bij Antestor kan ik vaak de zang niet horen. Beste christelijke band uhhhm... das best wel lastig... Slechtvalk is best goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 bij slechtvalk versta je dr ook niet veel van hoor maar ze zijn idd wel goed Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Nee maar ik vind bij Antestor de zang echt verdwijnen, zeg maar overspeeld worden door de rest. Een hoop geluid en ergens nog een stem. Bij Slechtvalk kan je als je je best doet wel de tekst volgen. Oo en de hoesjes van Antestor zijn bruter. Vooral de laatste 2: voor de creastieve geesten onder ons. Als je ze naast elkaar legt krijg je 1 plaat Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 mja okej ik snap wel wat je bedoelt denk ik (maar dat vinnik wel vet ) Link naar bericht Deel via andere websites
rupz 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Vind de meeste christelijke bands niet leuk, maar Immortal Souls (voor zover ik daar nummers van ken) en Morphia zijn denk ik toch wel de leuksten. Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Ja maar Morphia telt niet. Want die is nie totaal christelijk triple post... Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 ook een erg goeie band is Virgin Black!!!! zwaar mooie muziek Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Jup... Hee zullen we 1 ding afspreken? Ik wil hier de naam Narnia verder niet meer horen. Oke. Om dat vast te voorkomen. Link naar bericht Deel via andere websites
Amaterasu 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 ik heb ze niet genoemd (heb je zo een hekel aan ze? ) Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Ik vind het werkelijk... Echt.. Ik heb er geen woorden voor. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Theocracy is veel betere Chr. Powermetal. Wordt volgens seculiere metalrecensiesites als beter of als hetzelfde niveau gevonden als Powermetalbands als Edguy, Rhapsody. Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Theocracy is bruut ja!! Hoe kon ik die nou vergeten. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 strongarm Link naar bericht Deel via andere websites
Huskarl 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 The Agony Scene word het dan denk ik... Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Wat is de definitie van een Christelijke band ? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Wat mij betreft een band met een christelijke boodschap. Christenen die seculiere muziek maken reken ik tot een seculiere band. Link naar bericht Deel via andere websites
Kate 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Ben ik ook wel benieuwd naar, ja... Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 En een band die gedeeltelijk bestaat uit christenen dat christelijke onderwerpen aansnijd en zeer christen-vriendelijk is? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Ik denk dat ik voor POD, Kutless en Falling Up ga Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 13 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2005 Saviour Machine heel erg hoog! (wat is er mis met Narnia?) Link naar bericht Deel via andere websites
AkkA 0 Geplaatst 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2005 Er is vanalles mis met Narnia. Het mist originaliteit en kwaliteit. Zeker vergeleken met seculiere power bands. Saviour Machine vind ik wel goed. Vooral SM 1 en SM 2 Legend serie vind ik iets minder maar dat is persoonlijke smaak. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 14 oktober 2005 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2005 Narnia ript vaak rifjes van Edguy. Ik luister nu al een tijdje Edguy en herken gewoon echt stukjes die dus geript zijn. Alles behalve origineel. En de zang vind ik zeer zwak. Er zijn vast wel voorbeelden te bedenken van stukken die van andere bands geript zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten