Mr. Emilio 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 Bon Jovi- Slippery When whet Bon Jovi - New Jersy Katie Melua - Call off the search De soundtrack van de Three Musketeers (lach maar war je wil maar luister maar eens naar wat OA Sting voorelkaar gebreid heeft) Aida- The Musical (heel goed in de Nederlandse versie dankzij Antje Monteiro en ondanks Bastiaan Ragas.) Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 8 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2007 Leeland - Sound of Melodies Backstreet boys - millenium!! hahah neej das nie waar hoor ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Blink 182 - Enema of the state ! Link naar bericht Deel via andere websites
St. Ignatius 48 Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Quote: Op woensdag 25 april 2007 20:34:39 schreef Blink182 het volgende: Blink 182 - Enema of the state ! Whaha, heet die echt zo? Hopelijk gaan ze dat niet verplicht invoeren in dit land! Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 25 april 2007 Rapport Share Geplaatst 25 april 2007 Quote: Op donderdag 08 maart 2007 21:06:40 schreef BeautifullEmptiness het volgende: Leeland - Sound of Melodies Backstreet boys - millenium!! hahah neej das nie waar hoor ^^ Je liet me al schrikken. Mijn mooiste cd ooit vind ik lastig... Hoog staan iig: Jerusalem - Prophet Delirious? - Live and in a can Rebecca St. James - Reborn Skillet - Comatose Jars of Clay - Good Monsters Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 Quote: Op donderdag 26 april 2007 01:30:20 schreef TimonK het volgende: [...] Je liet me al schrikken. Mijn mooiste cd ooit vind ik lastig... Hoog staan iig: Jerusalem - Prophet Delirious? - Live and in a can Rebecca St. James - Reborn Skillet - Comatose Jars of Clay - Good Monsters Jerusalem? Ik heb de frontman Ulf een maand of 2 geleden voor de 2e keer live gehoord en he is nog steeds waanzinnig goed en erg gezalfd voor zover ik deze evangelo-term mag hanteren. MAW: Toe ik Ulf zag en zelfs toe ik hem hoorde spreken, dacht ik:"dit is een kruising tussen Mick Jagger en Benny Hinn". Daarnaast vind ik Music Box van Mariah Carey en The Best van Amy Grant eg goed... (NEE, Ik schaam me niet om te zeggen dat ik Mariah in haar Ballad-periode erg goed vond. ) Link naar bericht Deel via andere websites
Mr. Emilio 0 Geplaatst 26 april 2007 Rapport Share Geplaatst 26 april 2007 En ik vergeet haast Katie Melua's debuut CD... Link naar bericht Deel via andere websites
Clyppan 0 Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 The Police - Synchronicity Coldplay - Parachutes U2 - Joshua Tree Kweenie.. echt 'het mooist' vind ik er niet echt een.. dan wordt het een lijst met tientallen albums.. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 27 april 2007 Rapport Share Geplaatst 27 april 2007 Deze draai ik nu aardig vaak, het is van een Poolse band en aardig afwisselend. Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Radiohead - Kid A Niemand is het met me eens, gek genoeg. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Quote: Op zondag 29 april 2007 19:03:57 schreef Dostojevski het volgende: Radiohead - Kid A Niemand is het met me eens, gek genoeg. Jawel Die cd is écht goed! Link naar bericht Deel via andere websites
Borkdude 0 Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 De voorkant van de nieuwe EP van Picture of the Moon (mijn eigen band): Samengevoegd: Quote: Op zaterdag 17 december 2005 18:49:02 schreef Eru Iluvatar het volgende: Het spijt me, allerliefste mensen, maar 'Remedy Lane' van Pain of Salvation is feitelijk de beste CD die ooit gemaakt is; zowel tekstueel als muzikaal. Daar kan ik me ook goed in vinden! Samengevoegd: Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 00:15:16 schreef Raido het volgende: [afbeelding] 2. Dream Theater - Images & Words [afbeelding] 3. Dream Theater - Scenes for a Memory [afbeelding] 21. Dream Theater - Six degrees of inner turbulence [afbeelding] 23. Kayak ? Merlin - Bard Of The Unseen [afbeelding] 24. Opeth ? Ghost Reveries Cool! Goeie smaak heb jij ! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Weet ik, laatst Blackwater Park nog gekocht en Judgement van Anathema Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Quote: Op zondag 29 april 2007 19:03:57 schreef Dostojevski het volgende: Radiohead - Kid A Niemand is het met me eens, gek genoeg. Ik ken weinig van Radiohead buiten de overbekende nummers die snel gaan vervelen (zoals creep enzo), maar de cd waar idioteque op staat kan gewoon niet slecht zijn! Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Radiohead is wel leuk, joah.. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Ik vind Radiohead overrated en het gaat snel vervelen, maar goed, smaken verschillen dan ook he? Link naar bericht Deel via andere websites
Dostojevski 0 Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Dat geldt wel voor de meeste CD's ja, maar voor Kid A niet. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 29 april 2007 Rapport Share Geplaatst 29 april 2007 Boh! Ik heb nou trouwens ook een ervaring zeg! Ik zit nu, op dit moment, op een geleende MP3 speler voor de vakantie, Logos van Tangerine dream te luisteren. Dit is echt muziek die je kennelijk goed hard moet luisteren, want nu vallen me zoveel details op... Geweldig dit... Link naar bericht Deel via andere websites
Zara 0 Geplaatst 30 april 2007 Rapport Share Geplaatst 30 april 2007 mooiste Cd hmm... okay Mary Mary incredebol - is er leuk maakt mij hele dag goed Toby mac Momentum - gewoon leuk voor mij maar niet voor mam en de buuren. Rebecca st james - If i got one chance to tell you some thing - forgiven is de beste numer van de cd (vind ik) Micheal W Smith worship 1&2 - meekt me ook happy. Link naar bericht Deel via andere websites
Marnix 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 Momenteel: Neal Morse - Sola Scriptura Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 7 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2007 die heb ik ook nog! Niet eens uitgeluisterd Ben benieuwd wat Pius van de cd vind Link naar bericht Deel via andere websites
Marnix 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 niet?!?! Schaam je. Tijd om die eens te gaan luisteren. Behalve als je katholiek bent, dan kan je hem misschien beter maar laten liggen Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Van huis uit Baptist, in sommige landen is dat het tegenovergestelde van katholiek koop best wel veel cd's, en geniet nog an mijn oudere heb alle solo abums van de heer Morse, de prog albums dan Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Één van mijn favoriete cd's is: Link naar bericht Deel via andere websites
Raido 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Die is vét! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten