Spring naar bijdragen

Je mooiste CD ooit!


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

mijn favoriete cd's zijn ''Coldplay - X&Y'', ''Tears For Fears - The Hurting'', ''New Order - Get Ready'' en nog een paar waarvan ik nu nog niet weet of ze mijn favorieten zullen worden:

''Duran Duran - Liberty''

''Duran Duran - Seven And The Ragged Tiger''

''Duran Duran - Duran Duran''

''Duran Duran - Rio''

''Duran Duran - The Wedding Album''

''Europe - Prisoners In Paradise''

''Europe - Start From The Dark''

''Europe - Final Countdown''

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rhapsody - Symphony of Entchanted Lands

heerlijke symphonische powermetal, favoriete nummer is zeker The Dark Tower of Abyss, welke nogal geinspireerd is door vivaldi (wat goed te horen is).

Link naar bericht
Deel via andere websites

om maar eens een andere intrepetatie te maken van 'mooiste' en 'cd' mijn top 10 cd-covers (niet op volgorde van mooiheid).

stratele1.jpg

Stratovarius - Elements Part 1

pulse.jpg

Pink Floyd - Pulse

0404_alt_div.jpg

Altaria - Divinity

196356.jpg

Nightwish - Once (Special Edition)

dttrainofthought.jpg

Dream Theater - Train of Thought

drawing_circles.jpg

Textures - Drawing Circles

Dragonforce%20(InhumanRampage).jpg

Dragonforce - Inhuman Rampage

B00009V7T2.03.LZZZZZZZ.jpg

The Mars Volta - De-loused in the Comatorium

TheMarsVoltaFrancestheMute2005.jpg

The Mars Volta - Frances the Mute

forgottentales.jpg

Blind Guardian - The Forgotten Tales

Link naar bericht
Deel via andere websites

indeximage.jpg

Heeft mn broer gemaakt big-smile.gif

d7_7.JPG

4015698391022.jpg

Zo maar wat mooie, ik weet niet of ik ze het mooist ooit vind, ik vind ze gewoon mooi. Broer heeft een boekje met allemaal cd-hoesjes, echt enorm gaaf om te zien big-smile.gif. Ook hoe het verandert, de jaren door.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rattle and Hum is mooi smile.gif en Motorpsycho is fijne muziek (vind de naam alleen erg slecht vind het klinken als een brute punk/metal band qua naam tussen Turbonegro en Motorhead..

En dat boek heb ik ook een thuis gehad, daar staan mooie foto's in (pink floyd vrouwtjes met covers op hun rug).

pinkfloyd.jpg

Die dus knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey allemaal!

Vanaf gister kun je de nieuwe CD van Brian Littrell kopen!

Brian is die ene van de Backstreet Boys. Misschien wist je het niet maar hij is christen en heeft een gospel cd uitgebracht!

Het is echt een goede cd geworden. Er staan voornamelijk pop nummers op.

Wil je alvast wat nr's luisteren?

Kijk op www.brianlittrell.nl

Gr. Stijn

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou zo graag willen zeggen 'Likferd' van Windir.

Verschillende redenen:

1. Het is Windir's laatste en beste productie.

2. Elk nummer is een individueel meesterwerk.

3. Juist dit album, doordat het de laatste is, herinnert me eraan hoe vergankelijk het leven is. De kracht achter Windir, Terje Bakken stierf namelijk op 25 jarige leeftijd.

Telkens weer droom ik weg denkende aan nummers die hij niet heeft kunnen schrijven. Dingen die hij niet af heeft kunnen maken. Het inspireert mij om mijn eigen nummers zo goed mogelijk te laten klinken.

Jammer genoeg heb ik de cd niet in mijn bezit. (waarschijnlijk omdat ik te lui ben om hem te zoeken).

Dus moet ik antwoorden met het komische meesterwerk van Belgian Asociality; 'ATP'

De allereerste cd die ik ooit heb aangeschaft (en 1 van de weinige).

Belgian Asociality is overigend DE band die mij enthousiast heeft gemaakt voor muziek in het algemeen. Voorheen dacht ik dat het allemaal 1 pot nat was zoals je het op tv zag.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid