TTC 1.584 Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 52 minuten geleden 14 minuten geleden zei kyroneke: De ganzen vliegen. Je argument ontbreekt nog steeds. Het is wachten tot Hegel uit de kast valt, niets aan te doen. 26 minuten geleden zei Aristarkos: Zie je wat ik bedoel? Ja, het is helder, het kan acuut optreden. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
kyroneke 2 Geplaatst 43 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 43 minuten geleden (bewerkt) 11 minuten geleden zei kyroneke: Inderdaad, Aristarkos. 😄 De oneliners van TTC beginnen me inmiddels ook steeds meer op te vallen. Nogmaals, dank je, @Aristarkos, voor het aanschouwelijk onderwijs. 😄 Je wees me op TTC’s oneliners, en hij blijkt vastbesloten je gelijk meteen in de praktijk te demonstreren. Zoals deze: Nog even en Hegel valt uit de kast. Niets aan te doen. (zie hierboven) 😉 41 minuten geleden bewerkt door kyroneke Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.584 Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 40 minuten geleden 1 minuut geleden zei kyroneke: Nogmaals, dank je, @Aristarkos, voor het aanschouwelijk onderwijs. Je wees me op TTC’s oneliners, en hij blijkt vastbesloten je gelijk meteen in de praktijk te demonstreren. Nog even en Hegel valt uit de kast. Niets aan te doen. Ja, straks komt er iemand met een gouden plaat naar je toe, om te zeggen dat buitenaards leven contact met ons zoekt. Gelukkig dat traag van begrip ook kan, niets overhaasten is de boodschap. Amper geloofwaardig, anno 2026. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten