najjreb86 14 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Share Geplaatst 3 uur geleden 6 uur geleden zei Peter79: Ik ben verontwaardigd over dit topic, maar ik heb geen enkele behoefte aan naming en shaming van Barnabas Dit is ook geen naming and shaming. Iedereen kan toch zien wat er gebeurt en heeft Barabas zelf niet dit topic geopend? Maar zodra je een half uur dingen opzoekt om beslagen ten ijs te komen reageert hij niet meer. Jij hebt ook laten zien dat Barnabas de cijfers verkeerd interpreteert. Ik heb laten zien dat de IDF de Ghhamas overal de schuld van gaf, maar dat onafhankelijke instanties geen een keer Hamas konden linken aan het voedsel stelen. Wel groeperingen die met de IDF samenwerkten (criminelen die door Hamas in de cel waren gezet veelal). En dat juist Hamas het was die de prijs deed kelderen door zwart handelaren aan te pakken en zelfs te doden. Wat in de ogen van de leek verschrikkelijk lijkt, maar in ogen van mensen die WOII zorgvuldig hebben bestudeerd vrij normaal is in tijden van oorlog. Ik vind het schandalig dat ik een half uur mijn best doe om Barnabas inhoudelijk te beantwoorden en dat Barnabas dan 1 zinnetje pakt en daarop reageert. Bijvoorbeeld dat ik niet netjes ben in mijn uitspraken. Doet me denken aan politici. als zij geen weerwoord meer hebben dan vallen zij ook vaak over de toon "ik vind de toon niet netjes" waardoor ze de inhoud kunnen negeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.583 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei najjreb86: Dit is ook geen naming and shaming. Iedereen kan toch zien wat er gebeurt en heeft Barabas zelf niet dit topic geopend? Maar zodra je een half uur dingen opzoekt om beslagen ten ijs te komen reageert hij niet meer. Jij hebt ook laten zien dat Barnabas de cijfers verkeerd interpreteert. Ik heb laten zien dat de IDF de Ghhamas overal de schuld van gaf, maar dat onafhankelijke instanties geen een keer Hamas konden linken aan het voedsel stelen. Wel groeperingen die met de IDF samenwerkten (criminelen die door Hamas in de cel waren gezet veelal). En dat juist Hamas het was die de prijs deed kelderen door zwart handelaren aan te pakken en zelfs te doden. Wat in de ogen van de leek verschrikkelijk lijkt, maar in ogen van mensen die WOII zorgvuldig hebben bestudeerd vrij normaal is in tijden van oorlog. Ik vind het schandalig dat ik een half uur mijn best doe om Barnabas inhoudelijk te beantwoorden en dat Barnabas dan 1 zinnetje pakt en daarop reageert. Bijvoorbeeld dat ik niet netjes ben in mijn uitspraken. Doet me denken aan politici. als zij geen weerwoord meer hebben dan vallen zij ook vaak over de toon "ik vind de toon niet netjes" waardoor ze de inhoud kunnen negeren. Een fuik is een langwerpig, trechtervormig net of mand dat dient als val om vissen, kreeften of amfibieën te vangen. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Peter79 292 Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Share Geplaatst 14 minuten geleden 3 uur geleden zei najjreb86: Ik vind het schandalig dat ik een half uur mijn best doe om Barnabas inhoudelijk te beantwoorden en dat Barnabas dan 1 zinnetje pakt en daarop Ik denk dat dit eigen is aan forummen. Zelf heb ik al lang geleden de conclusie getrokken dat je lange reacties vooral voor jezelf schrijft en als gesprekspartners en meelezers het waarderen is dat mooi meegenomen. Wat betreft naming en shaming: ik hoop gewoon elke keer dat Barnabas tot inkeer komt. Dus als het wat langer duurt dat hij reageert, dan hoop ik dat hij geleerd heeft. In mijn optiek helpt het dan niet om hem verder in het harnas te jagen. Maar je moet doen wat je zelf goed acht. Ik heb er begrip voor als je hem met pek en veren afvoert. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten