Gast Anon_phpbb Geplaatst 18 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2004 Ik heb 'm ge-update Link naar bericht Deel via andere websites
Gerard 0 Geplaatst 18 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2004 Oke, ik heb ook nog een aanrader. http://www.lachairoi.org/ Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 19 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2004 Mooie site Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2004 http://www.geocities.com/hetgeloof/ Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 24 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2004 Ik zag dat je met je andere site naar een web-log bent verhuisd. K heb je in m'n RSS staan Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2004 cool, maar wat is een RSS? Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 24 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2004 Umh... RSS is een programmaatje waarmee je op bijv. web-logs de nieuwe artikelen kunt lezen ongeveer dat... Misschien weten anderen dit beter uit te leggen... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 24 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2004 ow klinkt wel grappig Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 31 mei 2004 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2004 Voor diegenen met een chronische (darm)aandoening: http://www.12forum.nl/forum/index.php?ID=1611 Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 16 juni 2004 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2004 Het Paraplu forum met een sectie over het geloof: http://www.12forum.nl/forum/index.php?ID=1668 Link naar bericht Deel via andere websites
Tabitha 0 Geplaatst 24 juni 2004 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2004 www.adventist.nl/ajv Het jeugd Forum van onze kerk echt super leuk en www.christelijkcontact.nl Een christelijke chat site voor christenen door christenen.Ik heb hier ook mijn vriend ontmoet en er worden regelmatig meetings georganiseerd door andere chatters.Dus hij is ook erg handig voor t uitbrijden van je vrienden kring Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2004 HAHA Ik lees hier wat berichten door, en wie zie ik??? Meinona is hier ook langs geweest. LOL Link naar bericht Deel via andere websites
Dennis 0 Geplaatst 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2004 Je kent haar/hem dus? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 3 juli 2004 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2004 Ja, helaas wel. Meinona staat voor anoniem (gewoon het woord omdraaien dus) Ik ken haar niet IRL,maa wel op internet. Ze is een gefrusteert iemand. Heeft een soort dwangneiging om het christendom belachelijk te maken, door zich als een naife ubergristen op te stellen. Beetje zielig persoon. Vast in haar jeugd een trauma gehad ofzo, mishandeld door een christen of ze moest verplicht 24 uur per dag in een kerk wonden of ze heeft in angst geleefd betreft religie of ze geloofd maar is in de ontkenningsfase en wilt het niet accepteren of whatever. Een zielig persoon dus. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2004 vind ik mooi,kan je naar een vriend of vriendin sturen.ik vind dat de boodschap op dat filmpje echt wel klopt,dat we soms wel engelen voor elkaar kunnen zijn.soms heeft iedereen wel eens een helpende hand nodig natuurlijk,als het slecht gaat.je weet hoe dat zelf wel voelt...om alleen te zijn alsof niemand je begrijpt.ik vind de muziek ook heel erg mooiik laat het heir ed hele dag spelen zodat ik dat liedje hoor.haha groetjesxxxx http://www.nethugs.com/amongus.shtml Link naar bericht Deel via andere websites
Mad Harry 0 Geplaatst 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2004 www.effies.tk Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2004 Graag ook een motivatie waarom een site te bezoeken Link naar bericht Deel via andere websites
Mad Harry 0 Geplaatst 30 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2004 De motivatie: www.effies.tk is een site waar je je mening kan uitten over het Chr. muziekfestival Flevofestival. Link naar bericht Deel via andere websites
ikbenivo 0 Geplaatst 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2004 He? Sta ik hier nog niet bij? Schande! Kom allen naar waaromgod.nl en christelijke ecards die voor de verandering wél hip zijn vind je hier Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 31 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2004 Hier een aantal interessante sites: Opwekkings teksten: alle teksten zeer eenvoudig op te zoeken. Antwoorden voor Jehovah's Getuigen: Zeer veel informatie over deze groepering, van leer tot (psychologische) werkwijze (christelijke site). Denominatie: informatie over heel veel christelijke denominaties van het Kerkenregister Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst 1 september 2004 Christian Apologetics & Research Ministry Een site die vele onduidelijkheden uit de Bijbel uitlegd / weerlegd. Zeer veel uitleg over teksten en "tegenstrijdigheden". Link naar bericht Deel via andere websites
John 0 Geplaatst 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst 1 september 2004 Spirit-4U! - Jah, vanaf vandaag is deze site officieel in de lucht...mijn eigen geloofssite Ik hoop hiermee een informatieve en een interactieve site te hebben opgezet...al zijn er nog weinig leden (hint ) Spirit-4U! Geloven doe je zelf! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst 1 september 2004 Hint opgevolgd Nienna is de naam Link naar bericht Deel via andere websites
John 0 Geplaatst 1 september 2004 Rapport Share Geplaatst 1 september 2004 Dan heet ik je vanaf hier: van harte welkom! Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst 11 september 2004 Admod note: Dat is geen website! Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten