Spring naar bijdragen

welke games speel jij??


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 717
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

hmmff.. k moet echt eens zorgen dat ik een gamecube kan kopen..

en dan Dave Mirra voor op de GC en dan gamen gamen en gamen..

oh en Tony Hawk moet k dan ook maar een paar halen..

(alleen moet ik dan wel ooit een keer geld hebben)

Link naar bericht
Deel via andere websites

De cube heeft echt zijn beste tijd gehad.

Dit zeg ik niet uit rancune tegenover Nintendo (ik zal die arme kees er een hartberoerte mee bezorgen), maar meer uit een observatie.

Burnout3: ps2 en de xbox.

GTA: ps2 en xbox

Dave mirra en Tony Hawk zijn beide ook op andere consoles te krijgen. De enige geldige reden om een GC te kopen is vanwege zelda.

Bovendien is de bibliotheek van de ps2 en xbox vele malen groter dan die van de GC.

Daarom voornamenlijk eigenlijk.

Maar áls je'm hebt: potje tony hawken?

Link naar bericht
Deel via andere websites

hehe jah dat was vet..

maar ik wacht nog steeds een keer op een klein wedstrijdje tussen Rick en mijzelf engel.gif

Om maar even in de trend van het topic door te gaan:

Ik speel over het algemeen op mn cube, met name de volgende spellen:

Tony hawk (3 4 underground2)

1080 Avalanche

Zelda (OoT, MM, WW)

Bloody Roar

Soul Caliber

Mario Kart

(enzzzz..)

en dan op mn pc nog de nodige emulatoren met spellen als:

Metal Slug (1,2,X,3,4,5)

een zooitje gba spellen

een paar old skool arcade spellen

en dan nog een aantal fps (serious sam, UT, enz)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Och... ik ben benieuwd of ik hem aankan als ik het weer oppak smile.gif

Eerst werd ik echt gruwelijk ingemaakt, maar dat was voor ik de revert doorhad dus wie weet :>

@Kees: Je koppigheid siert je. Net als de koppigheid van Nintendo. Ik hoop echt voor ze dat de Revolutie gaat verkopen, want het gaat echt niet goed met ze volgens mij. Ik zie ze dezelfde richting opgaan als Sega... (wie weet: zit ik over 4 jaar Nintendo spelletjes te spelen op mijn ps3 puh2.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik speel(de... ben momenteel druk met school dus moest ff kappen met gamen helaas cry.gif tsja is niet anders dan in zomervakantie weer verder puh2.gif) XIII.

Ik vind het best geinig spel. Speel dan doorgaans sabotage en dan ben ik sniper, althans dat probeer ik.

Verder vind ik commando's errug goed. worshippy.gif

voor de rest ach.. niet veel als ik me nu verveel tijdens het maken van huiswerk wil ik nog wel eens op internet een spelletje opzoeken big-smile.gif speel de laatste tijd veel bubbels big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid