*nath* 0 Geplaatst 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2005 ik heb een cube op mijn kamer staan me is beetje dave mirra freak!! enne Kees dank je dat k Tony Hawk mag lenen Link naar bericht Deel via andere websites
TheStuntman 0 Geplaatst 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2005 yw, maar dat betekend wel dat ik een potje tegen je mag spelen.. (met alle gevolgen van dien ) Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2005 kees, van jou kan je(ik:A) niet winnen!! (geloof me hij stond stil, en ik probeerde allemaal tricks..EN NOG WINT IE!!!) Link naar bericht Deel via andere websites
Saartje 0 Geplaatst 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst 30 juni 2005 ik wil een dungeon keeper 3!!!! en wel nu!!! wie wil mij helpen dungeon keeper te promoten zodat er na al dioe jaren alsnog een deel 3 wordt gemaakt? Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 Quote: Op maandag 27 juni 2005 22:32:51 schreef TheStuntman het volgende: yw, maar dat betekend wel dat ik een potje tegen je mag spelen.. (met alle gevolgen van dien ) dat wordt eng.. Quote: Op donderdag 30 juni 2005 12:35:39 schreef BeautifullEmptiness het volgende: kees, van jou kan je(ik:A) niet winnen!! (geloof me hij stond stil, en ik probeerde allemaal tricks..EN NOG WINT IE!!! ) ik weet het.. heb het gezien.. denk dat k maar eens ff moet gaan oefenen om ooit maar dan ook ooit in mijn leven kees een keer te kunnen verslaan (lukt me toch in geen miljoen jaar) Link naar bericht Deel via andere websites
Rodelion 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 Ik speel graag een potje schaak met een rood wijntje erbij... Ook draw-poker, Monopoly, Stratego en van die strategische epic games als Machiavelli en Kolonisten vind ik wel leuk. Oh, computergames? Ik heb ontzettend veel plezier gehad met games als Gothic I+II, Die by the Sword, Blade of Darkness, Command & Conquer, Jedi Knight, Quest for Glory series, en Betrayel at Krondor, maar tegenwoordig game ik vrijwel niet meer. Het was altijd vooral om verveling te onderdrukken, maar tegenwoordig kom ik tijd te kort! Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 Op dit moment Tom Clancy's - Rainbow Six: RavenShield GTA - San Andreas was ook wel zeeeer lekker Link naar bericht Deel via andere websites
BeautifullEmptiness 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 tony hawk pro skater 4 Tony Hawk 'S underground 2 ^^ Dead or Alive 3 en das het zo'n beetje Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 Quote: Op maandag 25 juli 2005 16:38:44 schreef Rodelion het volgende: Ook draw-poker, Monopoly, Stratego en van die strategische epic games als Machiavelli en Kolonisten vind ik wel leuk. Drawpoker sucks! Speel dan Texas hold`em of 7 card Stud, dat zijn tenminste spellen waar iets bij komt kijken. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 Voor ik dacht dat ik mijn tijd beter kon besteden dan aan computerspellen speelde ik heel veel Civilization 3, NFS Underground 2, NFS Porsche, Rise of Nations, Railroad Tycoon 3 en Age of Empires 1 & 2. O ja, niet te vergeten, ik heb simcity 2000 helemaal grijs gespeeld Link naar bericht Deel via andere websites
Rodelion 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 Quote: Op maandag 25 juli 2005 17:25:56 schreef DetectedDestiny het volgende: [...]Drawpoker sucks! Speel dan Texas hold`em of 7 card Stud, dat zijn tenminste spellen waar iets bij komt kijken. Ik hoef niet te kijken, ik wil spelen -- Dingen met 'suck' kunnen trouwens ook leuk zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
*nath* 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 Quote: Op maandag 25 juli 2005 16:38:44 schreef Rodelion het volgende: Ik speel graag een potje schaak met een rood wijntje erbij... schaken is leuk ^^ Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 Jaja zelfs ik ben aan een spel begonnen... Simcity... Op mijn werk spelen we ook spelletjes, hoewel dat natuurlijk kinderspelletjes zijn. Het probleem is alleen dat de computer een beetje brak is Is er iemand die een 'simpel' spel weet dat voor kinderen geschikt is en ik kan 'regelen' en niet te heftig voor de pc is? Nu spelen we heel leuk de cd rom van de efteling Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 25 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2005 hoby in de dierentuin Link naar bericht Deel via andere websites
why be 0 Geplaatst 28 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2005 Quote: Op maandag 25 juli 2005 22:10:00 schreef Diana het volgende: Op mijn werk spelen we ook spelletjes, hoewel dat natuurlijk kinderspelletjes zijn. Het probleem is alleen dat de computer een beetje brak is Is er iemand die een 'simpel' spel weet dat voor kinderen geschikt is en ik kan 'regelen' en niet te heftig voor de pc is? Nu spelen we heel leuk de cd rom van de efteling redcat volgens mij tenminste dat is met een kat en die leert je dan rekenen enzow moet je maar even uitzoeken bij de intertoys hebben ze dat dacht ik Link naar bericht Deel via andere websites
Rafox 0 Geplaatst 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2005 Ik heb precies 4 spellen op mijn PC 1. Patience 2. Freecell 3. Pinball 4. Mijn eerste Sesamstraat. oftewel ik speel echt NOOIT een computerspel. Kan mij echt niet boeien. Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 29 juli 2005 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2005 Ik speel de laatste tijd vaak poker op internet. Link naar bericht Deel via andere websites
NegativeCreep 0 Geplaatst 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2005 Ik speel vooral Halo2 online (via XBC en KAI Xlink) Link naar bericht Deel via andere websites
DetectedDestiny 0 Geplaatst 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2005 Quote: Op vrijdag 29 juli 2005 11:21:43 schreef DetectedDestiny het volgende: Ik speel de laatste tijd vaak poker op internet. En nu ook op de pokertafel die ik vandaag heb gebouwd Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2005 Morrowind en metalgear solid nog steeds. Binnenkort maar eens beginnen met world of Warcraft uit te proberen. Laatst ben ik ook eens met Civilization III begonnen. Best wel een aardig spelletje. Alleen snap ik de enthausiasme van de Civilization fans rond dat spel niet zo. Ik vind het nou niet zo bijzonder... Link naar bericht Deel via andere websites
-D-patrick 0 Geplaatst 4 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2005 Quote: Op zaterdag 19 februari 2005 14:22:23 schreef metalrick het volgende: ik game niet echt veel maar als ik gane speel ik: Richard burns rally, wolfenstein enemy territory Command and Conquer Genreals Zero hour en Soldat!! Soldat Soldat Soldat Soldat ! zoo tof www.soldat.prv.pl Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2005 Rome: Total War Vooral met de Rome total realism mod. En ik speel silent storm (ben zo'n beetje de enige die dat speelt geloof ik). En Tropico gold kan ik aan iedereen aanraden, spel is nu heel goedkoop en het ziet er heel goed uit(ben ook zo'n beetje de enige die dat nog speelt). Oja, ik vergat het bijna: GTA: San Andreas en Worms World Party. Link naar bericht Deel via andere websites
ArjenV 0 Geplaatst 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2005 Op het moment speel ik veel Dungeon Siege 2. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2005 @markvand, Wat is dat precies voor mod? Op welk punt verschilt het van de game? Link naar bericht Deel via andere websites
markvand 0 Geplaatst 21 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2005 Het is realistischer, de map is groter, meer territoria, nieuwe skins, onzinwapens zijn weggehaald zoals varkens die in de fik vliegen, en waarschijnlijk nog een hoop dat ik vergeten ben. Ik speel graag met carthage en dan is het echt handig want net als in het echt zijn ze sterker dan in rome total war, doordat ze meer steden hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten